Onko normaalia kun 12v teinityttö itkee kun
hänellä ei ole poikaystävää??!! Siis 12v!!!
Kaikilla kavereilla kuulemma on, kävelevät käsi kädessä ja pussailevat.
Itse en tehnyt tuota edes 15v vielä.
Miksei voida nauttia ihastumisen tunteesta ym.
Onko tämä "normaalia" nykyään?
Kommentit (46)
Ei tuollaisista seurusteluasioita kannata vetää liikaa johtopäätöksiä. Seksiä kun voi harrastaa ilman seurustelua, ja "seurustella" voi ilman seksiä. Omalla ala-asteellani oli pari tyttöä, jotka "seurustelivat" luokkakavereiden kanssa jo joskus 9-vuotiaanakin, mutta niihin "suhteisiin" ei tosiaankaan mitään seksiä liittynyt. Toisaalta paras kaverini menetti neitsyytensä jo 12-vuotiaana pojalle, jonka kanssa ei seurustelut.Itse olin 15, melkein 16 kun harrastin ensimmäisen kerran seksiä säätöni kanssa. Ensimmäinen vakava suhde oli kuitenkin vasta monta seksikumppania myöhemmin. Eli se mitä yritän sanoa on, että ei seurustelu useinkaan tarkoita seksiä noin nuorilla, mutta toisaalta seurustelemattomuuskaan ei tarkoita seksittömyyttä! Terveisin parikymppinen tyttönen
Ei seurustelua moi n nuorena
Mutta 12 v on normaalia itkeskellä milloin mitäkin. Menee pian ohi
Oma 12 vuotias ei seurustele. Mutta hengailevat porukassa, jossa tyttöjä ja poikia. Yksi poika on tolkuttoman ihastunut tyttöön ja lepertelee ja piipahtelee kylässä tuon tuosta ja ties millä tekosyyllä.. poika on myös 12v.
Semmosta söpöä ihastumista ilmassa, mutta noloa olis se jos seurustelis. Eräs joukkuekaveri kun seukkaa ja aina on fritsut kaulassa ja uusi jannu per viikko. Se on nolo, eikä ajattele ollenkaan seurauksia.
Silleen hyvä mieli, että nää jaloissa olevat ovat hyvällä päällä varustettuja.
No jaa. Itse sain ekan blowjobin kun olin 13 ja muijakaverini oli kanssa. Muuta seksiä emme koskaan harrastaneet sen kimman kanssa, mielyttääkseen minua otti se munaa poskeen viikon välein aina treffien päätteeksi. Jätin sen kun olimme 15 koska sille tuli akne ja sen naama rupesi kuvottamaan minua.
Jos sinulle itkee asiaa, ei huolta.
Nuoruus on tuskaa. Oma paras kaverini paneskeli 12-vuotiaana, eikä hänelle traumoja vissiin jäänyt. Tohtori on, ja pitkässä onnellisessa avioliitossa.
Nuoret on niin erilaisia. Varmaan tyttäresi haaveilee romanttisesta rakkaudesta, mutta hormonit hyrrää.