Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:56"]

Alkuraskauden abortti ei ole murha. Se ei ole lapsi mikä siellä mahassa möyrii vaan alkio. 

[/quote]

 

Se on ihmisen alku ja abortti on siis murha. Voidaan tapponakin mainita tai elämän tuhoaminen tai sama kuin Hitlerin teot.

 

Vierailija
22/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan friikkejä ihmisiä. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]

En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!

T. abortin tehnyt

[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?

[/quote]

 

Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.

 

[/quote]

 

Ei se kuule ole niin, että jokainen päättäköön itse. Breiviik joutui linnaan murhista jotka teki. Abortti on murha ja sinun ja muiden kuuluisi olla kalterien takana kylmässä sellissä kitumassa murhasta. Abortti on sama kuin Hitlerin aikaansaamat murhat. 

 

[/quote]

 

Ai, no missä ovat ne oikeudenkäynnit jotka aborttimurhaajille pitäisi järjestää? Missä ne nyt ovat? No?

 

Vierailija
24/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:39"]

Täällä on ihan friikkejä ihmisiä. :D 

[/quote]

 

Yksi ihminen se kai tässä ketjussa meuhkaa aborttia vastaan.

Vierailija
25/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]

En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!

T. abortin tehnyt

[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?

[/quote]

 

Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.

 

[/quote]

 

Ei se kuule ole niin, että jokainen päättäköön itse. Breiviik joutui linnaan murhista jotka teki. Abortti on murha ja sinun ja muiden kuuluisi olla kalterien takana kylmässä sellissä kitumassa murhasta. Abortti on sama kuin Hitlerin aikaansaamat murhat. 

 

[/quote]

 

Onko sulla mennyt vähän laskupää (jaa muutenkin pää) sekaisin? Vai ensinnäkin, ootko kuullu naisesta, joka abortoi 6 miljoonaa sikiötä? Ja kun se ei toisekseen ole murja, vitsin murjaisu, murha.

 

Vierailija
26/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sit murhaajia kun ne päästelee ties minne niitä ihmisten alkuja. Mun lakanassa on varmaan miljoonia ihmisen alkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler-kortti vedettiin esille myöhemmin kuin veikkasin...mutta kyllähän se sieltä tuli ;) Argumentointivirhe monien muiden joukossa, tässä ketjussa siis.

Vierailija
28/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:33"]

Jos ois murhannut jonkun, niin varmasti tekisi tiukkaa elää itsensä kanssa.

Mutta miten murha ja abortti liittyy toisiinsa?

[/quote]

 

 

Sinulle joka olet nuori tyttö niin kerron vain, että oletko kuullut odottamisesta koskaan? Kun nainen odottaa lasta joka on muutaman viikon ikäinen ja tappaa sen niin se on murha ja sana on abortti. Sinä joka olet pieni tyttö niin sinun ei pitäisi olla näillä sivuilla vielä.

 

[/quote]

 

Tarkistahan sinä varhaisteini lakikirjasta onko abortti murha :) Aikuiset ihmiset tuntevat sen verran Suomen lainsäädäntöä sentään, etteivät tuollaista väitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:33"]

Jos ois murhannut jonkun, niin varmasti tekisi tiukkaa elää itsensä kanssa.

Mutta miten murha ja abortti liittyy toisiinsa?

[/quote]

 

 

Sinulle joka olet nuori tyttö niin kerron vain, että oletko kuullut odottamisesta koskaan? Kun nainen odottaa lasta joka on muutaman viikon ikäinen ja tappaa sen niin se on murha ja sana on abortti. Sinä joka olet pieni tyttö niin sinun ei pitäisi olla näillä sivuilla vielä.

 

[/quote]

 

Tarkistahan sinä varhaisteini lakikirjasta onko abortti murha :) Aikuiset ihmiset tuntevat sen verran Suomen lainsäädäntöä sentään, etteivät tuollaista väitä.

[/quote]

 

:D

 

Vierailija
30/31 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Kertokaa oi te viisaat mitä minun pitäisi tehdä miehen käytettyjen kondomien kanssa, ne kun ovat täynnä miljoonia ihmisalkuja. Ja miten selitätte keskenmenot? Heitämmekö kaikki keskenmenon kokeneet naiset vankilaan?

 

Abortti on laissa säädetty raskauksen keskeyttäminen. Murha on murha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä  huuda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi