Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso

Vierailija
2/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit selviytyvät ja lisääntyvätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:10"]

Idiootit selviytyvät ja lisääntyvätkin.

[/quote]

 

Mistä sinä olet lisääntynyt?

 

Vierailija
4/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oman lapsensa tappanut voi saada anteeksi.

Vierailija
5/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mite voi olla varma, että saa anteeksi?

Vierailija
6/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:18"]

mite voi olla varma, että saa anteeksi?

[/quote]
MIstä voit olla varma ettei saisi? Aivan yhtä relevantti kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:18"]

mite voi olla varma, että saa anteeksi?

[/quote]

 

Tunnustamalla heikkoutensa, että on tehnyt teon jota katuu nyt. Jokainen joka tunnustaa saa anteeksi.

 

Vierailija
8/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!

T. abortin tehnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus

Vierailija
10/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt ensin selvennät mikä on se taho joka näitä anteeksiantoja jakelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois murhannut jonkun, niin varmasti tekisi tiukkaa elää itsensä kanssa.

Mutta miten murha ja abortti liittyy toisiinsa?

Vierailija
12/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:10"]

Idiootit selviytyvät ja lisääntyvätkin.

[/quote]

 

Mistä sinä olet lisääntynyt?

 

[/quote]

En ole idiootti. Nuo uskonnolliset hullut, jotka haluavat naisen kehon kristillisen sharia-lain alle, ovat idiootteja.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]

En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!

T. abortin tehnyt

[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?

Vierailija
14/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]

En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!

T. abortin tehnyt

[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?

[/quote]

 

Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden abortti ei ole murha. Se ei ole lapsi mikä siellä mahassa möyrii vaan alkio. 

Vierailija
16/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan aborttia, ja se on mielestäni väärin. Olen ratkaissut asian niin, etten aio koskaan hakeutua aborttiin. Sama juttu homouden kanssa: luonnotonta, en osallistu. En ymmärrä, miksi minun kiistatta vähän junttimaisilla mielipiteilläni pitäisi olla valtaa muiden asioihin.

Vierailija
17/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]

En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!

T. abortin tehnyt

[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?

[/quote]

 

Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.

 

[/quote]En vain ymmärrä miten joku voi päättää viedä lapseltaan elämän. Itsekin olen tullut raskaaksi lähes lapsena muttei kyllä käynyt mielessäkään abortti. Suren näitä abortoituja samalla tavalla kuin esim. tapaus Erikaa, ei toki minulle kuulu.

Vierailija
18/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silla lapsella ei ole sielua mahassa. Jos kukaan ei tekisi aborttia niin kuinka monta lasta joutuisi kärsimään synnyttyään. Älkää olko noin sinisilmäisiä. 

Vierailija
19/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:33"]

Jos ois murhannut jonkun, niin varmasti tekisi tiukkaa elää itsensä kanssa.

Mutta miten murha ja abortti liittyy toisiinsa?

[/quote]

 

 

Sinulle joka olet nuori tyttö niin kerron vain, että oletko kuullut odottamisesta koskaan? Kun nainen odottaa lasta joka on muutaman viikon ikäinen ja tappaa sen niin se on murha ja sana on abortti. Sinä joka olet pieni tyttö niin sinun ei pitäisi olla näillä sivuilla vielä.

 

Vierailija
20/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]

En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!

T. abortin tehnyt

[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?

[/quote]

 

Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.

 

[/quote]

 

Ei se kuule ole niin, että jokainen päättäköön itse. Breiviik joutui linnaan murhista jotka teki. Abortti on murha ja sinun ja muiden kuuluisi olla kalterien takana kylmässä sellissä kitumassa murhasta. Abortti on sama kuin Hitlerin aikaansaamat murhat. 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän