VOIKO MURHAAJA SELVIYTYÄ? (Abortti)
Kommentit (31)
Idiootit selviytyvät ja lisääntyvätkin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:10"]
Idiootit selviytyvät ja lisääntyvätkin.
[/quote]
Mistä sinä olet lisääntynyt?
Kyllä, oman lapsensa tappanut voi saada anteeksi.
mite voi olla varma, että saa anteeksi?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:18"]
mite voi olla varma, että saa anteeksi?
[/quote]
MIstä voit olla varma ettei saisi? Aivan yhtä relevantti kysymys.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:18"]
mite voi olla varma, että saa anteeksi?
[/quote]
Tunnustamalla heikkoutensa, että on tehnyt teon jota katuu nyt. Jokainen joka tunnustaa saa anteeksi.
En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!
T. abortin tehnyt
Kunhan nyt ensin selvennät mikä on se taho joka näitä anteeksiantoja jakelee.
Jos ois murhannut jonkun, niin varmasti tekisi tiukkaa elää itsensä kanssa.
Mutta miten murha ja abortti liittyy toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:10"]
Idiootit selviytyvät ja lisääntyvätkin.
[/quote]
Mistä sinä olet lisääntynyt?
[/quote]
En ole idiootti. Nuo uskonnolliset hullut, jotka haluavat naisen kehon kristillisen sharia-lain alle, ovat idiootteja.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]
En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!
T. abortin tehnyt
[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]
En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!
T. abortin tehnyt
[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?
[/quote]
Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.
Alkuraskauden abortti ei ole murha. Se ei ole lapsi mikä siellä mahassa möyrii vaan alkio.
Vastustan aborttia, ja se on mielestäni väärin. Olen ratkaissut asian niin, etten aio koskaan hakeutua aborttiin. Sama juttu homouden kanssa: luonnotonta, en osallistu. En ymmärrä, miksi minun kiistatta vähän junttimaisilla mielipiteilläni pitäisi olla valtaa muiden asioihin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]
En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!
T. abortin tehnyt
[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?
[/quote]
Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.
[/quote]En vain ymmärrä miten joku voi päättää viedä lapseltaan elämän. Itsekin olen tullut raskaaksi lähes lapsena muttei kyllä käynyt mielessäkään abortti. Suren näitä abortoituja samalla tavalla kuin esim. tapaus Erikaa, ei toki minulle kuulu.
Silla lapsella ei ole sielua mahassa. Jos kukaan ei tekisi aborttia niin kuinka monta lasta joutuisi kärsimään synnyttyään. Älkää olko noin sinisilmäisiä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:33"]
Jos ois murhannut jonkun, niin varmasti tekisi tiukkaa elää itsensä kanssa.
Mutta miten murha ja abortti liittyy toisiinsa?
[/quote]
Sinulle joka olet nuori tyttö niin kerron vain, että oletko kuullut odottamisesta koskaan? Kun nainen odottaa lasta joka on muutaman viikon ikäinen ja tappaa sen niin se on murha ja sana on abortti. Sinä joka olet pieni tyttö niin sinun ei pitäisi olla näillä sivuilla vielä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:23"]
En ajatellut elämästä selvitä hengissä, mutta muuten menee mukavasti!
T. abortin tehnyt
[/quote]Sulla on oikeus elää mutta lapsellasi ei? Vai oliko lapsesi niin sairas että oli hänen eduksi?
[/quote]
Kuule mieti sä vaan ihan omia asioitas, jookos? Mitä se sinulle kuuluu, tekeekö joku abortin vai ei? Ole itse onnellinen, että sun ei tarvitse tehdä, jos se ei sulle sovi, ok? Anna muiden päättää asioistaan kuten sinäkin päätät omistasi. Abortti kuuluu niihin, joista naiset päättävät itse, for your information.
[/quote]
Ei se kuule ole niin, että jokainen päättäköön itse. Breiviik joutui linnaan murhista jotka teki. Abortti on murha ja sinun ja muiden kuuluisi olla kalterien takana kylmässä sellissä kitumassa murhasta. Abortti on sama kuin Hitlerin aikaansaamat murhat.
En katso