Ladatkaa kaikki Koronavilkku-sovellus! On tärkeää että mahdollisimman moni lataa sen.
Sen voi ladata appstoresta tai googlekaupasta. Jostain syystä ei löytynyt appstoressa haussa mutta koronavilkku.fi:n sivulla on linkki appstoreen ja googlekauppaan. Yksityisyys on turvassa siinä, se ei ilmoita henkilötietoja tai tunnistetietoja muille jos satut saamaan koronan. Lukekaa siitä lisää tuolta koronavilkku.fi: stä. Mainostan tätä siksi, koska tämä asia on tärkeä.
Kommentit (247)
En lataa. Muutenkin puhelin täynnä enkä halua tietää jos olen ollut koronan lähellä.
Ei kiinnosta koronat eikä vilkut. Osaan niistää nenäni ilman sovellustakin jos tarve tulee.
Mitä siitä voi voittaa palkinnoksi?
En lataa. Kaikenlaisia kotkotuksia sitä tyrkytetäänkin.
Propagandaa!
Vierailija kirjoitti:
En lataa. Muutenkin puhelin täynnä enkä halua tietää jos olen ollut koronan lähellä.
Voi teitä kapinallisia. 😒
Latasin ja painoin sitä "minulla on korona"-nappia ihan piruuttani
En lataa. Kukaan ei voi tietää mitä takaportteja tuokin sovellus sisältää. Uskon pian että uutisoidaan koronavilkun tietovuodosta joka on vuotanut 100000 käyttäjän puhelimen tiedot.
Ei varmaan kannata puhelimeen ehdoin tahdoin mitään vakoilusovellusta asentaa?
Vilkkuuko puhelin koko Koronan ajan niin ettei öisin pysty edes nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä voi voittaa palkinnoksi?
Ilmaisen ämpärin, jonka kyljessä lukee COVID-19.
Mitä se tekee, miksi se pitäisi ottaa käyttöön?
Pitäs varmaan ensin hankkia älypuhelin?
Latasin, mutta puhelimen virustentorjunta siirsi sen karanteeniin? Onkohän tämä ihan turvallinen tietoturvan kannalta?
Lol boomerit alapeukutti ku ei omista älypuhelinta :D
Itkisin itsekin, jos omistaisin flippuhelimen 2k20 :D
xd!
En lataa. Syvälle jonnekin voitte työntää sen sovelluksen.
Vierailija kirjoitti:
Latasin ja painoin sitä "minulla on korona"-nappia ihan piruuttani
Mitä siihen sitten tuli ?
On ladattu.