Te naiset, joilla kasvaa viikset! Miten poistatte ne?
Itse olen poistanut vahaliuskoilla, mutta ainakin Veetin vaha jää ihoon kiinni, eikä lähde millään (pakkauksessa ehkä kahteen kertaan puhdistuspyyhkeet, vaikka vahaliuskoja on moninkertainen määrä) ja saa näppylöitä vahauksen jälkeen.
Kommentit (11)
Vahaan noilla Veetin liuskoilla ja nypin pinseteillä. Jos sulla jää paljon vahaa ihoon, on tekniikassa vikaa.
Höylällä tietenkin, nopea sipaisu joka toinen päivä samalla kun pesen kasvot. En ymmärrä miksi naamakarvoja pitäisi repiä, kasvojen iho niin herkkäkin.
Olet vissiin aika nuori, nimittäin odotapa kun pääset 45+ -ikään... sitten alkavat olla partakarvatkin haasteena ;o).
Itse olen taistellut tähän saakka pinsettien avulla.
Vierailija kirjoitti:
Poistan?
No kysymys taisi olla niille naisille, jotka haluavat ne viikset poistaa. Jos et halua, niin se on ihan ok.
ap
En mitenkään. Ovat todella huomaamattomat. Enemmänhän se kiinnittäisi huomiota, jos sheivaisin/nyppisin ja olisi ihan punaisena koko viiksialue.
Viikseni ovat nyt pehmeät ja kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vahaan noilla Veetin liuskoilla ja nypin pinseteillä. Jos sulla jää paljon vahaa ihoon, on tekniikassa vikaa.
Ei jää paljon, mutta se pieni määräkin on järkyttävän vaikea saada irti. Ei lähde saippualla.
ap
Parran ajo vaan joka aamu. En ymmärrä miksi tästä pitää tehdä niin monimutkaista, kun nimenomaan naamakarvojen ajoon löytyy höylää ja konetta joka lähhtöön.
Mulla kasvaa niin untuvat karvat, etten nykyään poista. Aiemmin nypin tai ajoin. Mutta viimeks, kun ajamisen jälkeen näky ryppyjä suun päällä, niin olen jättänyt karvat. Ne peittää rypyt.
Vauvaöljyä voi käyttää, jos ne poistopyyhkeet loppuu.
Pinseteillä.