Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, joilla kasvaa viikset! Miten poistatte ne?

Vierailija
31.08.2020 |

Itse olen poistanut vahaliuskoilla, mutta ainakin Veetin vaha jää ihoon kiinni, eikä lähde millään (pakkauksessa ehkä kahteen kertaan puhdistuspyyhkeet, vaikka vahaliuskoja on moninkertainen määrä) ja saa näppylöitä vahauksen jälkeen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinseteillä.

Vierailija
2/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaan noilla Veetin liuskoilla ja nypin pinseteillä. Jos sulla jää paljon vahaa ihoon, on tekniikassa vikaa.

Vierailija
4/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylällä tietenkin, nopea sipaisu joka toinen päivä samalla kun pesen kasvot. En ymmärrä miksi naamakarvoja pitäisi repiä, kasvojen iho niin herkkäkin. 

Vierailija
5/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin aika nuori, nimittäin odotapa kun pääset 45+ -ikään... sitten alkavat olla partakarvatkin haasteena ;o).

Itse olen taistellut tähän saakka pinsettien avulla.

Vierailija
6/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistan?

No kysymys taisi olla niille naisille, jotka haluavat ne viikset poistaa. Jos et halua, niin se on ihan ok.

ap

Vierailija
7/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ovat todella huomaamattomat. Enemmänhän se kiinnittäisi huomiota, jos sheivaisin/nyppisin ja olisi ihan punaisena koko viiksialue.

Viikseni ovat nyt pehmeät ja kauniit.

Vierailija
8/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahaan noilla Veetin liuskoilla ja nypin pinseteillä. Jos sulla jää paljon vahaa ihoon, on tekniikassa vikaa.

Ei jää paljon, mutta se pieni määräkin on järkyttävän vaikea saada irti. Ei lähde saippualla.

ap

Vierailija
9/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ajo vaan joka aamu. En ymmärrä miksi tästä pitää tehdä niin monimutkaista, kun nimenomaan naamakarvojen ajoon löytyy höylää ja konetta joka lähhtöön.

Vierailija
10/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa niin untuvat karvat, etten nykyään poista. Aiemmin nypin tai ajoin. Mutta viimeks, kun ajamisen jälkeen näky ryppyjä suun päällä, niin olen jättänyt karvat. Ne peittää rypyt.

Vauvaöljyä voi käyttää, jos ne poistopyyhkeet loppuu.

Vierailija
11/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Mulle ei kasva viikset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän