Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrätte varmaan että kaikki nelikymppiset suomalaismiehet eivät ole rupsahtaneita?

Vierailija
31.08.2020 |

Tämän varmaan ymmärrätte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Nelikymppisten mielestä joukossa on jokunen ei-rupsahtanut ja parikymppisten mielestä kaikki ovat ihan he-le-va-tan rupsahtaneita. Että riippuu vähän. 

Vierailija
2/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itse en ole rupsahtanut. Kaksvitosesta menen tosta vain ja mieskuntonikin on mitä mainioin.

Topi, 42, Espoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan itse en ole rupsahtanut. Kaksvitosesta menen tosta vain ja mieskuntonikin on mitä mainioin.

Topi, 42, Espoo

Piti vielä sanomani, että olen myös keskimääräistä paremmin varustettu.

Topi, 42, Espoo

Vierailija
4/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mun nelikymppinen alkaa jo vähän rupsahtaa, sisäkumi paistaa päälaelta ja naama punottaa. Mutta näin liki viisikymppisenä naisena olen siihen varsin tyytyväinen :)

Vierailija
5/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa se, että ne jotka muiden rupsahtamisista jatkuvasti höpöttävät, kipuilevat vain itse oman ulkonäkönsä/vanhenemisensa suhteen. Siitä se höpöttely johtuu.

Vierailija
6/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpähän ole mitenkään rupsahtanut. Naama ei ole enää parikymmentä, mutta enpä haluaisi sen olevankaan. Muuten koen olevani ihan nuori ja hyväkuntoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ihmisryhmässä "kaikki" ei tee/ole jotain. Vihaan näitä "olenko ainoa"-kyselyitä, koska ne on aina jotain tyyliä "Olenko ainoa, joka pitää karvattomista koirista???". Totta kai olet ihan superuniikki, kun tykkäät karvattomista koirista.

Vierailija
8/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samalla tavalla kuin kaikki nelikymppiset naiset eivät ole rupsahtaneita.

Mutta näin omaan kokemuspohjaan perustuen, 70% miehistä ja 45% naisista on rupsahtaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset miehet ovat olleet rupsahtaneita pääosin jo n. 15 vuotta ellei ylikin.

Vierailija
10/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrämme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas käytännössä jokainen yli 25v nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt.

12/12 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ylipainoa, ei läträä alkoholin kanssa eikä tupakoi voi näyttää ikäiseltään, nelikymppiseltä. Jos on noita edellä mainittuja, näyttää yleensä 25 vuotta vanhemmalta.