Annatteko
miehillenne joka päivä vaikka ette itse haluaisikaan? Minä annan, myös menkkojen aikana. Teen tämän vain miellyttääkseni miestä. Miehestä tulee tosi ikävä ja joskus väkivaltainenkin jos joutuu yhdenkin päivän olemaan ilman. Miten muilla on?
Kommentit (110)
No hohhoijjaaa! Miksi pitää mennä ääripäästä toiseen???
Jos ei anna joka päivä, vaikka menkkojen tai hiivan aikana, niin on pihtari, ja jos taas antaa joka päivä niin on auttamattomasti huora.
JOku kirjoittikin noista sukupuolirooleista. Itsehän olen siis nainen, ja haluaisin joka päivä, mieluusti monta kertaa. Miehelle riittää kolme kertaa viikossa, palautumisaika pitkä vaikka nuori mies onkin( 26v). Kaikki olemme yksilöitä.
Halut riiippuvat niin monesta asiasta ja elämäntilanteistakin. Yksi seksuaalisuuden kulmakivistä on, että toista ei pidä pakottaa mihinkään. Usein lämmittelemätön nainen voi tuntea kipua yhdynnän aikana. Tämä varmistaa tehokkaasti sen, että seuraavalla kerrallakin jännittää "sattuuko se?". Tästä tulee oikein mukavan negatiivinen kehä, joka vain pahenee.
Pihtaamiseen en kummemmin puutu, sanon vain jos antaa seksiä vaikkapa "vain joka toinen päivä" ei ihan oikeasti ole pihtari. (Muuten miehenikin on selvä pihtari!!).
Tämä on sinänsä epäreilu juttu, että naisen voi suhteessa "puoliraiskata", eli liukkaria ja parin minuutin jyystöt, kun taas miehen vehjettä ei saa "pakolla seisomaan".
Minä panen silloin kun haluan ja vaimolla ei ole siihen mitään sanomista. Papin aamenen jälkeen nainen ei saa alkaa pihtaamaan. Jos alkaa niin olisin kyllä mennyt mieluummin jonkun kaverin kanssa asumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:55"]Minä annan miehelleni aina kun haluaa mutta vain siksi että perheessä pysyy rauha. Mies on kerran pahoinpidellyt minut sairaalaan kun oli ollut kaksi päivää ilman seksiä ja kolmantena kieltäydyin. Olin ollut oksennustaudissa ja kuumeessa enkä voinut harrastaa seksiä ja mies päätti murtaa minulta käden sekä aiheutti aivotärähdyksen.
[/quote]
Hiljaiseksi vetää, aavistuksen itsekäs "mies" sulla.
Täällä ilmottautuu kans yks joka antaa aina kun mies pyytää, aina siitä ei nauti mutta sanotaanko n.50% kerroista on ihan ok. Menkkojen aikana ei huvittaisi harrastaa seksiä ollenkaan mutta minkäs teet kun toinen tulee vaatimaan...
Minä annan miehelleni vain silloin kun alkaa uhkailemaan että nyt olis pakko saada tai...
Meillä jos vaimo pihtaisi kerrankin niin se olisi samantien lähtö ja uutta naista tilalle. Sellaista ei todellakaan aleta katselemaan, kerrasta poikki. Kun kerran pihtaa niin pihtaa jatkossakin!
Seksin harrastaminen on kyllä niin kuivakkaa puuhaa mutta pakko kun on naimisissa :/
Kyllä runkkaus tunteettoman seksin voittaa joten miksi vongata naiseltaan joka päivä. T.mies 30v
Kyllä runkkaus tunteettoman seksin voittaa joten miksi vongata naiseltaan joka päivä. T.mies 30v
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:38"]
Onneksi mun mies ei kanna mitään kukkia ja suklaata kotiin, niinei tarvi joka päivä sen takia antaa. Voi provo...
[/quote]
Ei ole mikään provo. Ainoa ero suhteessa naiseen on se että siltä saa seksiä. Jos sitä ei saa niin voi saman tien olla vaan kavereiden kanssa. Miesten kanssa miehillä on paljon enemmän yhteistä. Jos naiselta ei saa seksiä niin mielummin on sitten kaveriporukan kanssa kuin kuuntelee naisen valituksia. Ainoa asia miksi niitä kuuntelee että saa seksiä
[/quote]
Vaikka tämä kuulostaa karsealta tekstiltä, niin minä ymmärrän tätä miestä. Minäkin naisena vähän ajattelen, että tarvitsen miestä vain seksiin. Toki tarvitsen myös rakastamaan ja pitämään huolta, mutta rakkaus on filosofiani mukaan sisäsyntyistä, ja osaan pitää itsestäni huolta. Seksi on the juttu, miksi jonkun kanssa olen.