Annatteko
miehillenne joka päivä vaikka ette itse haluaisikaan? Minä annan, myös menkkojen aikana. Teen tämän vain miellyttääkseni miestä. Miehestä tulee tosi ikävä ja joskus väkivaltainenkin jos joutuu yhdenkin päivän olemaan ilman. Miten muilla on?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:24"]
Miksi mies edes haluaisi olla naisen kanssa yhdessä jos seksiä ei saisi silloin kun haluaa? Kyllä minä pidän sitä avioliiton perusoikeutena että seksiä saa joka päivä ja vaimolla ei ole tähän mitään sanomista ollut eikä tule olemaan.
[/quote]
seksiä saa kyllä joka päivä vaikkei ole avioliitossakaan joten sinänsä huono peruste. vaimollasi on kyllä aika paljon sanottavaa. raiskaus on rikos avioliitossakin. miksi haluat nussia halutonta vaimoasi? etkä välitä hänen hyvinvoinnistaan?
No itse ainakin menin naimisiin että se saanti olisi varmaa eikä tarvitsisi lähteä baarista irtosuhteita etsimään ja nyt kyllä naistenpuolustelijat missaa törkeän pointin, jos ei ole seksiä niin sehän on vain kaverisuhde ja sellaisessa tilanteessa on sitten ihan sama asua sitten miehen kanssa. Vai onko täällä poikkeuksellisen paljon aseksuaaleja paikalla?
Kyllä minä vastapalvelukseksi hieron naisen hartioita ja tuon kukkia/suklaata mutta näiden ehtona on kyllä se seksi sitten jokapäivä.
Onneksi mun mies ei kanna mitään kukkia ja suklaata kotiin, niinei tarvi joka päivä sen takia antaa. Voi provo...
Minä olen myös ap:n kaltaisessa tilanteessa mutta annan miehelleni kyllä ihan mielelläni. Tykkään seksistä valtavasti ja mikäs sen mukavempaa kuin harrastaa sitä päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:51"]
miehillenne joka päivä vaikka ette itse haluaisikaan? Minä annan, myös menkkojen aikana. Teen tämän vain miellyttääkseni miestä. Miehestä tulee tosi ikävä ja joskus väkivaltainenkin jos joutuu yhdenkin päivän olemaan ilman. Miten muilla on?
[/quote]
Ja tuon takia annat miehellesi, ettei hän rupea väkivaltaiseksi? Millä tavalla hän muuttuu ikäväksi käytökseltään? Millaisia väkivallantekoja hän on tehnyt? Onko hän lyönyt sinua?
Henkinen, fyysinen ja seksuaalinen väkivalta ovat lailla kiellettyjä. Oletko koskaan harkinnut rikosilmoituksen tekemistä miehestäsi?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:32"]
No itse ainakin menin naimisiin että se saanti olisi varmaa eikä tarvitsisi lähteä baarista irtosuhteita etsimään ja nyt kyllä naistenpuolustelijat missaa törkeän pointin, jos ei ole seksiä niin sehän on vain kaverisuhde ja sellaisessa tilanteessa on sitten ihan sama asua sitten miehen kanssa. Vai onko täällä poikkeuksellisen paljon aseksuaaleja paikalla?
Kyllä minä vastapalvelukseksi hieron naisen hartioita ja tuon kukkia/suklaata mutta näiden ehtona on kyllä se seksi sitten jokapäivä.
[/quote]
eli sun on pakko tehdä jotain vastapalveluksia vaimollesi. kuulostaa siltä ettei hän saa seksistänne mitään seksuaalisesti... osaatko edes tyydyttää naista?
[/quote]
no ei parisuhteeseen kuulu vain yksipuolisesti tyydyttää toinen seksuaalisesti niin että toinen jää ilman tyydytystä.
[/quote]
Sinulla on naisena huora joka antaa suklaasta ja kukista.
Täällä on näköjään katkeria yh-äitejä paikalla joiden miehet ovat pihtauksen ansiosta vaihtaneet naiseen jolta saa. Meillä ainakin mies saa joka päivä, koen tämän avioliiton kautta velvollisuudekseni. Ei aina haluta itsellä mutta mies nauttii joten se on pääasia. Väitättekö te pihtailijat tosissanne kieltäytyvänne seksistä jos mies sitä vaatii? Itse en uskalla edes ajatella sellaista!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:57"]
Täällä on näköjään katkeria yh-äitejä paikalla joiden miehet ovat pihtauksen ansiosta vaihtaneet naiseen jolta saa. Meillä ainakin mies saa joka päivä, koen tämän avioliiton kautta velvollisuudekseni. Ei aina haluta itsellä mutta mies nauttii joten se on pääasia. Väitättekö te pihtailijat tosissanne kieltäytyvänne seksistä jos mies sitä vaatii? Itse en uskalla edes ajatella sellaista!
[/quote]
Väärin arvattu. Minua ei väkivallan uhka sytyttäisi niin paljon, että avaisin jalkojani kenellekään. Minua huolettaa ap:n mainitsema miehen aggressiivisuus ja ilkeys, ihan oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:45"]
Aika paljon pihtareita tässäkin ketjussa :/
[/quote]
mitä pihtaamista se on jos ei suostu haluttomana makaamaan miehen alla?
[/quote]
Miehen näkökulmasta se on pihtaamista, meillä ainakin vaimo suostuu aina kun haluan. En kysele että onko halukas vaan vaimo on halukas silloin kun mulla haluttaa.
[/quote]
miten vaimosi sitten kykenee yhdyntään haluttomana? eikö häntä satu?
toisekseen teetkö sinä sitten saman vaimollesi? jos vaimosi haluaa seksiä ja sä et niin annatko haluttomana? miten saat erektion jos et halua? olet ihan yhtä velvollinen saamaan erektion ja tyydyttämään vaimosi....
[/quote]
Siis vaimo on melkein aina märkä, hyvin luistaa. Ja mitä tulee siihen jos vaimo haluaa niin se on niin harvoin ja minä haluan kuitenkin joka päivä. Ei ole siis olengelmaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:45"]
Aika paljon pihtareita tässäkin ketjussa :/
[/quote]
mitä pihtaamista se on jos ei suostu haluttomana makaamaan miehen alla?
[/quote]
Miehen näkökulmasta se on pihtaamista, meillä ainakin vaimo suostuu aina kun haluan. En kysele että onko halukas vaan vaimo on halukas silloin kun mulla haluttaa.
[/quote]
No jos sitä ei kuitenkaan oikeasti itseä haluta, niin makaako se vaan jalat levällään sun alla vai näytteleekö se sun mieliksi halukasta? Ja jos tiedät sen että sitä itseä ei oikeasti haluta niin onko se sulle ok, siis että antaa vaan sulle? Pitääkö sun mielestä naisen esittää pekkateatteria antoseksissä vai saako nainen vain maata ja levittää?
Mun mies ei ota multa seksiä vastaa(no joskus suikkarin ottaa) jos huomaa että mua itseäni ei oikeasti haluta. Joskus koitan alkaa ajatuksella että jos tässä kuitenkin virittyisi matkan varrella, niin mies saattaa lopettaa puuhat ja sanoa että toisella kertaa, sitten kun sullakin on halut kohdallaan.
[/quote]
Vastaapa myös tähän: Saako vaimosi maata jalat levällään vai pitääkö näytellä halukasta ja äännellä uuh uuh vaikka ei yhtään tekis mieli?
Minä annan vain silloin kun mies on käyttäytynyt hyvin.
Lähde tuosta suhteesta. Kenenkään ei tarvitse alistua seksiin väkivallan pelon takia. Mies pystyy olemaan ilman seksiä pitkiäkin aikoja, ellei ole sairas satyromaani.
En anna. Mutta ihan omasta halusta voisin kyllä naiskennella joka ilta. Se on meillä tuo mies jota tuppaa välillä väsyttämään.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:40"]
Säännöllinen seksi joka päivä on avioliitossa ainakin mielestäni etuoikeutettua.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä!
Vastahan oli juttu että miehen pitäisi laueta 5 kertaa viikossa ettei tule eturauhassyöpää, jos on avioliitossa niin se on naisen tehtävä avata jalat ja hoitaa hommat!
Miksi mies edes haluaisi olla naisen kanssa yhdessä jos seksiä ei saisi silloin kun haluaa? Kyllä minä pidän sitä avioliiton perusoikeutena että seksiä saa joka päivä ja vaimolla ei ole tähän mitään sanomista ollut eikä tule olemaan.