Annatteko
miehillenne joka päivä vaikka ette itse haluaisikaan? Minä annan, myös menkkojen aikana. Teen tämän vain miellyttääkseni miestä. Miehestä tulee tosi ikävä ja joskus väkivaltainenkin jos joutuu yhdenkin päivän olemaan ilman. Miten muilla on?
Kommentit (110)
Mitäs jos vaimo sairastuu ? Vaikka syöpään ? Onko se yhtäkuin lupa pettää?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:45"]
Aika paljon pihtareita tässäkin ketjussa :/
[/quote]
mitä pihtaamista se on jos ei suostu haluttomana makaamaan miehen alla?
mun puolesta saa maata ihan lahnana kunhan antaa.
Mitä väliä näytteleekö nainen kunhan vain pääsee panemaan!
Aika hupaista, sehän on kuin panisi kuollutta. Vastenmieliseltä kuulostaa minusta. Minun oma mieheni ei tekisi näin koskaan, eikä suurin osa miehistä.
No miten se olis ku kuollutta panis jos nainen on täysillä mukana, näyttelee tai ei. Tietysti jos näyttelee kuollutta niin asia on ihan eri...
Hyi helvetti millanen ukko sulla on. Antas olla ees menkkojen aikaan rauhassa. Itse en suostuisi moiseen..
Menkkojen aikana ei tarvi liukasteita :)
Säännöllinen seksi joka päivä on avioliitossa ainakin mielestäni etuoikeutettua.
Mies ilman naista ja seksiä on äkäinen ampiainen
Satutteko muistamaan, kun Aamulehti kirjoitti Norjan joukkomurhan jälkeen, että jos Breivik – ja Jokelan ja Kauhajoen koulusurmaajat – olisivat saaneet seksiä, murhenäytelmältä olisi ehkä vältytty?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:00"]
[/quote]
[/quote]
Miehen näkökulmasta se on pihtaamista, meillä ainakin vaimo suostuu aina kun haluan. En kysele että onko halukas vaan vaimo on halukas silloin kun mulla haluttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:07"]
Täältä vahva plussa näille naisille, itse olen mies ja kyllä päivänkin ilman olo aiheuttaa ikävää oloa kiveksissä :(
[/quote]
Porvoolaiset saattavat tehdä mitä vaan jos eivät saa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 08:44"]
[/quote]
[/quote]
Miehen näkökulmasta se on pihtaamista, meillä ainakin vaimo suostuu aina kun haluan. En kysele että onko halukas vaan vaimo on halukas silloin kun mulla haluttaa.
[/quote]
No jos sitä ei kuitenkaan oikeasti itseä haluta, niin makaako se vaan jalat levällään sun alla vai näytteleekö se sun mieliksi halukasta? Ja jos tiedät sen että sitä itseä ei oikeasti haluta niin onko se sulle ok, siis että antaa vaan sulle? Pitääkö sun mielestä naisen esittää pekkateatteria antoseksissä vai saako nainen vain maata ja levittää?
Mun mies ei ota multa seksiä vastaa(no joskus suikkarin ottaa) jos huomaa että mua itseäni ei oikeasti haluta. Joskus koitan alkaa ajatuksella että jos tässä kuitenkin virittyisi matkan varrella, niin mies saattaa lopettaa puuhat ja sanoa että toisella kertaa, sitten kun sullakin on halut kohdallaan.
Seksi ei ole mikään parisuhteen ehto!
Taidan olla kyllä onnekas,koska mieheni ja minä pidämme seksissä tärkeimpänä asiana tehdä toiselle hyvää. Eli molemmat huolehtivat että toinen nauttii. Aluksi molemmat kyselivät/näyttivät/kannustivat toisiansa että mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei ole niin mukavaa. Nykyisin seksi on mahtavaa :) Mutta ei sitä joka päivä ole. Välillä toisen tekee mieli ja toisen ei. Se on ok. Eihän siinä olisi mitään kivaa jos tietäisi että toista ei huvita.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 08:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
miten vaimosi sitten kykenee yhdyntään haluttomana? eikö häntä satu?
toisekseen teetkö sinä sitten saman vaimollesi? jos vaimosi haluaa seksiä ja sä et niin annatko haluttomana? miten saat erektion jos et halua? olet ihan yhtä velvollinen saamaan erektion ja tyydyttämään vaimosi....
Ei mies voi olla ilman seksiä, se on jo fyysisesti vaikeaa. Myös eturauhasen toiminta on parempaa kun saa säännöllistä seksiä.
Aika törkeää naisilta tommonen käytös, kuinkahan monet kansanmurhat olisi ollut estettävissä jos mies olisi saanut naiselta seksiä? Ajatelkaapa vaikkapa Hitleriä, Stalinia jne..
Minä annan miehelleni aina kun haluaa mutta vain siksi että perheessä pysyy rauha. Mies on kerran pahoinpidellyt minut sairaalaan kun oli ollut kaksi päivää ilman seksiä ja kolmantena kieltäydyin. Olin ollut oksennustaudissa ja kuumeessa enkä voinut harrastaa seksiä ja mies päätti murtaa minulta käden sekä aiheutti aivotärähdyksen.
Olen antanut aina. Ensimmäisessä avioliitossa 20 vuoden ajan annoin aina kun mies halusi - tai lähes aina. Ei ollut montaa kieltäytymistä. Ja nyt on uusi mies, joka haluaa välillä kaksi kertaa päivässä, ja taas annan.
Kyllä minäkin haluan, väillä enemmän välillä vähemmän, ei siinä mitään. Enkä anna sen takia, että saan huonoa kohtelua antamattomuuttani. Kai tämä jotain miellyttämisen halua on.