Annatteko
miehillenne joka päivä vaikka ette itse haluaisikaan? Minä annan, myös menkkojen aikana. Teen tämän vain miellyttääkseni miestä. Miehestä tulee tosi ikävä ja joskus väkivaltainenkin jos joutuu yhdenkin päivän olemaan ilman. Miten muilla on?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:32"]
No itse ainakin menin naimisiin että se saanti olisi varmaa eikä tarvitsisi lähteä baarista irtosuhteita etsimään ja nyt kyllä naistenpuolustelijat missaa törkeän pointin, jos ei ole seksiä niin sehän on vain kaverisuhde ja sellaisessa tilanteessa on sitten ihan sama asua sitten miehen kanssa. Vai onko täällä poikkeuksellisen paljon aseksuaaleja paikalla?
Kyllä minä vastapalvelukseksi hieron naisen hartioita ja tuon kukkia/suklaata mutta näiden ehtona on kyllä se seksi sitten jokapäivä.
[/quote]
eli sun on pakko tehdä jotain vastapalveluksia vaimollesi. kuulostaa siltä ettei hän saa seksistänne mitään seksuaalisesti... osaatko edes tyydyttää naista?
[/quote]
Johan tämä ketju on osoittanut että iso osa naisista ei seksistä pidä. Jos pitää niin naisia PANETTAISI joka päivä ja he saisivat orgasmin yhdynnästä
[/quote]
mua panettaa joka päivä mutta pakolla en anna mitään enkä varsinkaan väkivallan uhan alla.
Mitä te naiset saatte tuollaisesta minuutin parin jyystöstä kuivaan reikään? Miksi ette ota miestä, joka olisi kiinnostunut myös teidän seksuaalisesta nautinnostanne? Seksi ei todellakaan ole mikään parin minuutin juttu. Meillä seksiin kuuluu aina esileikki joka kestää 20-30 min ja sen jälkeen pano tai kaksi. Mua ei panna ellen ole märkä. Liukkaria en käytä.
kanssa miehillä on paljon enemmän yhteistä. Jos naiselta ei saa seksiä niin mielummin on sitten kaveriporukan kanssa kuin kuuntelee naisen valituksia. Ainoa asia miksi niitä kuuntelee että saa seksiä
Suosittelen homosuhdetta. Enemmän siis yhteistä, ei tarvitse kuulla naisen valitusta ja reikäkin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 00:35"]
Mitä te naiset saatte tuollaisesta minuutin parin jyystöstä kuivaan reikään? Miksi ette ota miestä, joka olisi kiinnostunut myös teidän seksuaalisesta nautinnostanne? Seksi ei todellakaan ole mikään parin minuutin juttu. Meillä seksiin kuuluu aina esileikki joka kestää 20-30 min ja sen jälkeen pano tai kaksi. Mua ei panna ellen ole märkä. Liukkaria en käytä.
[/quote]
mutta kun minä en ole koskaan niin kuiva. No, ehkä se johtuu miehen läsnäolosta, mutta olen jos valmiiksi märkä. En "tarvitse" esileikkejä.
todettakoon kuitenkin, että panen vaikkei haluttaisi, mutta en pelon vuoksi. Ja ainahan se kuitenkin tuntuu mukavalta. Niin, mieheni etsii etupäässä minun nautintoani, vaikka minua ei haluttaisikaan. Hän saa kicksit siitä.
Minä annan miehelleni aina kun hän vain haluaa eli lähes päivittäin miellyttääkseni häntä.
Arkipäivisin yleensä heti hänen töistä palattuaan. Mieheni riisuutuu ja käskee makkariin ja riisuu minut. Käyn istumaan sängyn laidalle ja alan ottaa suihin. Mieheni puristelee rintojani. Lopulta mieheni kaataa mut sängylle työntyen sisääni naiden niin kauan kun sperma lentää. Reikäni ei ole kuiva kun otan suihin ja kait osaan varautua etukäteen että annettava on. Lähestään aina en itse saa mutta nautin siitä kun mieheni nauttii.
Seksin jälkeen käyn pissalla ja suihkutan alapääni. Mieheni on mennyt tupakalle ja minä alan valmistaa meille ruokaa.
Lapsia meillä ei ole. Miehelläni on 2 alakoulu ikäistä tytärtä edellisestä avioliitosta. Mieheni ei halua lisää lapsia. Tytöt ovat meillä joka toinen viikon loppu. Silloin ei mieheni halua että annan vaan on lasten kanssa kunnon isän tavoin.
Mieheni on äkkipikainen ja räjähtää helposti. Joskus ehdotin ohimennen että voisin saunoa lasten kanssa. Mieheni alkoi huutaa ja haukkua minua. Ei tule kuuloonkaan että näkisivät minut alasti ja karvattoman alapääni. Kertoisivat siitä kuitenkin äidilleen. Silloin pelkäsin miestäni. Tilanne rauhoittui vasta kun polvillaan pyytelin anteenksi ja vapisevin käsin avasin hänen housunsa ja aloin ottaa ahnaasti suihin loppuun asti nielin kaikki spermat. Mieheni oli tyytyväinen ja rauhoittui. Jos en antaisi kun hän haluaa mitähän siitä seuraisi enkä halua kokeilla. Lyönyt hän ei ole minua koskaan.
Olen 28 vuotias hentokokoinen nainen mieheni on iso ja roteva 37 vuotias. Naimisissä reilut 3 vuotta seurusteltu pian 4.
En ole ikinä antanut seksiä. Harrastan sitä miehen kanssa kun tekee mieli.
Minä antaisin joka päivä, pidän seksistä ja olen erittäin seksuaalinen ihminen.. Mies vaan on aina töiden jälkeen niin väsynyt, viikonloput nukkuu hyvin mutta jos olisi mahdollisuus niin varmasti on jompikumpi lapsista hereillä.. Meillä menee toisinpäin, tuntuu että mies pihtaa. Viimeksi ollaan harrastettu seksiä viime kuussa ja KYLLÄ tämä syö suhdettamme, aina ei voi vain naisia syyttää seksin puutteesta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 01:54"]
Minä antaisin joka päivä, pidän seksistä ja olen erittäin seksuaalinen ihminen.. Mies vaan on aina töiden jälkeen niin väsynyt, viikonloput nukkuu hyvin mutta jos olisi mahdollisuus niin varmasti on jompikumpi lapsista hereillä.. Meillä menee toisinpäin, tuntuu että mies pihtaa. Viimeksi ollaan harrastettu seksiä viime kuussa ja KYLLÄ tämä syö suhdettamme, aina ei voi vain naisia syyttää seksin puutteesta.
[/quote]
Ihan kuin meillä paitsi sillä erotuksella että seksiä oli viimeksi viime kuussa. Nooh, ei tartte pariin kuukauteen edes vihjaista seksistä, pakit tulee vaikka mitä tekisi.
En minäkään mitään mahdottomia vaadi mutta minkäs tekee jos mies ei halua yhtä usein kuin minä. Ei toista voi pakottaakaan. Onneksi on omat kädet, lelut ja vilkas mielikuvitus. Ei tartte koko aikaa puutteessa olla.
Minä annan aina kun mies haluaa. En ole ikinä pihdannut. Synnytyksen jälkeen tietenkin oli 3pv tauko kun paikat vähän repesivät mutta otin suihin jo tunnin päästä synnytyksestä :) Mies oli todella tyytyväinen ja tuntuu että mitä enemmän seksiä harrastaa niin sitä enemmän mies sitä haluaa. Joskus on vähän hankala keksiä mihin tuon käärön laittaisi kun hän itkee oikeasti 24/7 paitsi nukkuessa. Yöunet on jääneet vähän vähiin ;)
Ratkaistiin asia niin että mies ottaa rintarepun väärinpäin eli selkäänsä, vauva sinne ja nyt mies pystyy panemaan minua helposti lempiasennostaan takaapäin. Kyllä te pihtaajat jäätte paljosta paitsi.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:01"]
Seksin harrastaminen on kyllä niin kuivakkaa puuhaa mutta pakko kun on naimisissa :/
[/quote]
ei ole pakko. raiskaus on raiskus aviossakin.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:53"]
Minä panen silloin kun haluan ja vaimolla ei ole siihen mitään sanomista. Papin aamenen jälkeen nainen ei saa alkaa pihtaamaan. Jos alkaa niin olisin kyllä mennyt mieluummin jonkun kaverin kanssa asumaan.
[/quote]
Eli raiskaat vaimosi?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:32"]
No itse ainakin menin naimisiin että se saanti olisi varmaa eikä tarvitsisi lähteä baarista irtosuhteita etsimään ja nyt kyllä naistenpuolustelijat missaa törkeän pointin, jos ei ole seksiä niin sehän on vain kaverisuhde ja sellaisessa tilanteessa on sitten ihan sama asua sitten miehen kanssa. Vai onko täällä poikkeuksellisen paljon aseksuaaleja paikalla?
Kyllä minä vastapalvelukseksi hieron naisen hartioita ja tuon kukkia/suklaata mutta näiden ehtona on kyllä se seksi sitten jokapäivä.
[/quote]
Whaaat? Olen ymmärtänyt avioliiton tarkoituksen ihan väärin.
no kuka hullu menee naimisiin jos ei saa seksiä? Minäkin mieluummin olisin kavereitten kans asumassa mutta jos säännöllistä seksiä meinaa saada niin vaimohan se oli hommattava. Uskon että jokainen mies on täysin samaa mieltä, ei naisia katsoisi edes kännissä huvikseen jos olisi ilman seksiä oltava.
Minä myös annan useasti päivässä, lapset vaan äkkiä jonnekin ja peittoa heiluttelemaan :) Joskus saatetaan vedellä 5-7 kertaa päivässä.
Voi rakkaat naiset teillä ei ole nyt ihan kaikki kotona jos perhe sovun takia annatte miestenne nussia teitä. Teitä pannaan halvalla rakastelua ette ole taineet vielä kokea. Miehenä voin sanoa että tuollainen panopuu jolta joka ilta saa olisi huippua, mutta sitten kun tulee se nainen jonka kanssa voi ihanasti lemmiskellä niin kyllä tollaset äkkiä unohtuu
#75 on kyllä niin oikeassa!