Annatteko
miehillenne joka päivä vaikka ette itse haluaisikaan? Minä annan, myös menkkojen aikana. Teen tämän vain miellyttääkseni miestä. Miehestä tulee tosi ikävä ja joskus väkivaltainenkin jos joutuu yhdenkin päivän olemaan ilman. Miten muilla on?
Kommentit (110)
Ei kyllä huvita kun mies haisee niin pahalle :(
Yleensä annan. Joskus saa kyllä aika tavalla psyykata itseään kiihottumaan, mutta sellainen tilanne, jossa toinen koko ajan vonkaa ja itse joutuu kieltäytymään syö kyllä sekä miestä, naista että suhdetta pidemmän päälle ja haluttomuus vain pahenee siitä. Silloin en anna, jos ajatus on oikeasti vastenmielinen esim. huono olo tai väsyttää hirveästi. Onneksi mies on tajunnut, että työaamut eivät ole seksin suhteen otollista aikaa, kun hommaan menee meillä aika tavalla aikaa. Mikään pikaseksi ei normaalisti tule kysymykseenkään. Mies ei tykkää runkata (mitä en tajua, itselleni seksi ja itsetyydytys eivät todellakaan ole mitään toisensa poissulkevia aktiviteetteja vaan pikemminkin tukevat toisiaan) ja haluaa periaatteessa joka päivä, ellei ole joku poikkeustilanne. Uskon, että suhteessa on tosi tärkeää panostaa siihen, että seksipuoli pysyy kunnossa ja mä tosiaan haluan itsekin useammin, jos en päästä asioita siihen vonkauspisteeseen asti. Voi se seksi sitten olla ihan mukavaa vaikkei aluksi niin hotsittaisikaan, asenteestahan se usein on kiinni meillä naisilla, ja muista päänsisäisistä asioista. Mies ottaa puolestaan mut tosi hyvin huomioon ja huolehtii munkin nautinnosta.
Meillä halutaan oikeastaan yhtä usein ja molemmat tekee alotteita. Harvoin haluan kieltäytyä, ainoastaan väsymyksen takia, mutta kun haluan mies ymmärtää asian täysin.
Jos seksin kokee vaan antamiseksi niin asialle kannattaa tehdä jotain.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:57"]
Täällä on näköjään katkeria yh-äitejä paikalla joiden miehet ovat pihtauksen ansiosta vaihtaneet naiseen jolta saa. Meillä ainakin mies saa joka päivä, koen tämän avioliiton kautta velvollisuudekseni. Ei aina haluta itsellä mutta mies nauttii joten se on pääasia. Väitättekö te pihtailijat tosissanne kieltäytyvänne seksistä jos mies sitä vaatii? Itse en uskalla edes ajatella sellaista!
[/quote]
meillä seksi ei ole antamista ja saamista vaan yhteisestä himosta tapahtuvaa ihanaa toimintaa.
Todellakin kieltäydyn jos ei tee mieli. yleensä tekee, joten mikään pihtari en ole. meillä myös mies saa kieltäytyä. seksiä harrastetaan kun molempia panettaa.
Täällä on näköjään katkeria yh-äitejä paikalla joiden miehet ovat pihtauksen ansiosta vaihtaneet naiseen jolta saa. Meillä ainakin mies saa joka päivä, koen tämän avioliiton kautta velvollisuudekseni. Ei aina haluta itsellä mutta mies nauttii joten se on pääasia. Väitättekö te pihtailijat tosissanne kieltäytyvänne seksistä jos mies sitä vaatii? Itse en uskalla edes ajatella sellaista!
[/quote]
miksi et uskalla ajatella? tuleeko turpaan vai avioero?
miksi et huolehdi omasta seksuaalisuudestasi? en ikinä voisi harrastaa seksiä jossa pääasia on se että mies nauttii. rakastan seksiä liikaa jotta tuhoisin sillä tavalla omaa seksuaalisuuttani. miten edes voit harrastaa seksiä jos et halua? eikö kuivana satu? vai avaatko vain haarat ja laittat liukkaria rakoon? todella kiihottavaa...NOT.
minkälaisia miehiä teillä on kun voivat naida haluntonta naista? itse en sellaisen miehen kanssa eläisi päivääkään.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:07"]
Täältä vahva plussa näille naisille, itse olen mies ja kyllä päivänkin ilman olo aiheuttaa ikävää oloa kiveksissä :(
[/quote]
häh? eli susta on ihan ok käyttää vaimoa runkkausalustana vaikka vaimo ei itse haluaisi seksiä? miten edes voit nauttia tuollaisesta seksistä?
[/quote]
No minusta ihminen joka ei joka päivä halua puolisoaan ansaitsee tulla jätetyksi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:24"]
Miksi mies edes haluaisi olla naisen kanssa yhdessä jos seksiä ei saisi silloin kun haluaa? Kyllä minä pidän sitä avioliiton perusoikeutena että seksiä saa joka päivä ja vaimolla ei ole tähän mitään sanomista ollut eikä tule olemaan.
[/quote]
seksiä saa kyllä joka päivä vaikkei ole avioliitossakaan joten sinänsä huono peruste. vaimollasi on kyllä aika paljon sanottavaa. raiskaus on rikos avioliitossakin. miksi haluat nussia halutonta vaimoasi? etkä välitä hänen hyvinvoinnistaan?
[/quote]
Haluttomuus on henkistä pahoinpitelyä ja liittoo päättyy siihen heti. Tähän sopii vanha totuus: Meillä harrastetaan seksiä joka päivä oli vaimo paikalla tai ei.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:38"]
Onneksi mun mies ei kanna mitään kukkia ja suklaata kotiin, niinei tarvi joka päivä sen takia antaa. Voi provo...
[/quote]
Ei ole mikään provo. Ainoa ero suhteessa naiseen on se että siltä saa seksiä. Jos sitä ei saa niin voi saman tien olla vaan kavereiden kanssa. Miesten kanssa miehillä on paljon enemmän yhteistä. Jos naiselta ei saa seksiä niin mielummin on sitten kaveriporukan kanssa kuin kuuntelee naisen valituksia. Ainoa asia miksi niitä kuuntelee että saa seksiä
[/quote]
Oi kyllä kieltäydyn jos minua ei huvita harrastaa seksiä. Niin ja mieheni ei vaadi seksiä.
Ei kyllä käy kateeksi teitä muita. Onneksi minulla on mies, joka kykenee olemaan ilmankin ettei tarvitse käyttää minua runkkausalustana.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:32"]
No itse ainakin menin naimisiin että se saanti olisi varmaa eikä tarvitsisi lähteä baarista irtosuhteita etsimään ja nyt kyllä naistenpuolustelijat missaa törkeän pointin, jos ei ole seksiä niin sehän on vain kaverisuhde ja sellaisessa tilanteessa on sitten ihan sama asua sitten miehen kanssa. Vai onko täällä poikkeuksellisen paljon aseksuaaleja paikalla?
Kyllä minä vastapalvelukseksi hieron naisen hartioita ja tuon kukkia/suklaata mutta näiden ehtona on kyllä se seksi sitten jokapäivä.
[/quote]
eli sun on pakko tehdä jotain vastapalveluksia vaimollesi. kuulostaa siltä ettei hän saa seksistänne mitään seksuaalisesti... osaatko edes tyydyttää naista?
[/quote]
Johan tämä ketju on osoittanut että iso osa naisista ei seksistä pidä. Jos pitää niin naisia PANETTAISI joka päivä ja he saisivat orgasmin yhdynnästä
No mä lopetin vonnkaamisen kun vaimoa ei haluttanut. Ei kiinnosta painostaa toista seksiin. Pikkuhiljaa seksin määrä on sitten vähentynyt aika nolliin. En ala vonkaamaan enkä painosta, välillä vaan sänkyhommat ryöpsähtää päälle ja sitten on pitkä kuiva kausi.
Fakta on se, että mä haluan enemmän ja fakta on myös se että mä en ala halutonta lihaa nylkeä. Ratkaisukin on helppo, kun olen hyvännäköinen ja kiva kundi: annan kaikille halukkaille! Winwin!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:21"]
No itse ainakin menin naimisiin että se saanti olisi varmaa eikä tarvitsisi lähteä baarista irtosuhteita etsimään ja nyt kyllä naistenpuolustelijat missaa törkeän pointin, jos ei ole seksiä niin sehän on vain kaverisuhde ja sellaisessa tilanteessa on sitten ihan sama asua sitten miehen kanssa. Vai onko täällä poikkeuksellisen paljon aseksuaaleja paikalla?
Kyllä minä vastapalvelukseksi hieron naisen hartioita ja tuon kukkia/suklaata mutta näiden ehtona on kyllä se seksi sitten jokapäivä.
[/quote]
no ei parisuhteeseen kuulu vain yksipuolisesti tyydyttää toinen seksuaalisesti niin että toinen jää ilman tyydytystä.
[/quote]
Eikä liitossa kuulu olla haluttomia kausia. Normaali ihminen haluaa joka päivä puolisoaan
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:59"]
[/quote]
eli sun on pakko tehdä jotain vastapalveluksia vaimollesi. kuulostaa siltä ettei hän saa seksistänne mitään seksuaalisesti... osaatko edes tyydyttää naista?
[/quote]
Johan tämä ketju on osoittanut että iso osa naisista ei seksistä pidä. Jos pitää niin naisia PANETTAISI joka päivä ja he saisivat orgasmin yhdynnästä
[/quote]
Yrität tuolla vain selitellä sitä, että tosiaankin olet huono sängyssä, etkä osaa tyydyttää naistasi. Jos osaisit, niin naisesi haluaisi sinua joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kai tämä yksi kommentoija kirjoittelee nyt ihan vitsimielellä? Miten voikaan olla niin vaikea ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia. Jotkut haluavat päivittäin, jotkut joka toinen päivä ja joillekin taas riittää kerta kahteen viikkoon. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. On todella outoa, että yhä elää niin sitkeästi myytti yhtäältä aina valmiista ja himokkaasta miehestä ja toisaalta haluttomasta ja passiivisesta naisesta. Jättäkää nyt ne muinaisaikaiset stereotypianne ja kivikautiset sukupuolikäsityksenne. Voisi alkaa seksielämäkin kukoistaa ihan uudella tavalla, kun ei tekisi kumppanistaan oletuksia jonkin ihmeellisen yleistyksen perusteella.
Olen nainen. Nautin seksistä todella paljon. Mieli tekee ja haluan useimpina päivinä. Harvinaisia poikkeustapauksia ovat joko henkisesti tai fyysisesti äärimmäisen ja epätavallisen rankat päivät, joina on niin väsynyt, ettei jaksa enää mitään, ei seksiäkään. Sekä minulla että miehelläni on joskus näitä päiviä, miehelläni ehkä vähän minua useammin, koska hän on luonteeltaan murehtimiseen ja ylistressaamiseen taipuvainen ja työkiireet ottavat hänestä helpommin otteen kuin minusta. Mutta siis. Rakastan miestäni ja haluan häntä. Seksimme on molemmista hauskaa, nautinnollista ja tyydyttävää. Minusta yhdyntä tuntuu aivan taivaallisen ihanalta, mutta orgasmin saan vain, kun mieheni nuolee minua ja hieroo samalla g-pistettäni sormin.
En käsitä, miten tuon yhden kommentoijan mielestä absoluuttinen jokapäiväinen panetus ja seksistä pitäminen ovat toistensa edellytyksiä enkä sitä, miten kyvyttömyydestä saada yhdyntäorgasmi seuraisi automaattisesti se, ettei pidä seksistä. Minä pidän seksistä. Myös yhdynnöistä, mutta seksi on niin paljon muutakin.
AP:lle: Onko sinulle itsellesi tilanne ok? Miusta kuulostaa huolestuttavalta tuo miehen potentiaalinen aggressiivisuus. Terveessä parisuhteessa ei satuteta eikä loukata toista, jos asiat eivät aina mene omien halujen mukaisesti.
Kamala ketju.
Todennäköisesti provoja nämä alistustarinat, mutta jos ap:n tarinassa on perää, ja väkivallan uhka on läsnä heti jos ei anna, niin pitäisi kyllä hälytyskellojen soida. Mitäs jos annat aina, onko mies sitten kiltti ja mukava? Vai keksiikö jonkun muun syyn olla väkivaltainen?
Mihin tervekätinen mies naista tarvii? Mies kädelle, jos panettaa.
Kenenkään ei ikinä pidä antaa toiselle, jos ei halua.
Ylilaudan pikkupojat ne siellä taas hihittelee posket punaisina. Menkääs ipanat nukkumaan ja jättäkää tommoset panojutut aikuisille miehille!
Annan joka päivä, mutta en tosin vasten tahtoani. Joskus huvittaa enemmän, joskus vähemmän, mutta aina huvittaa edes jonkin verran:)