Kesäkuiset 2014
Heips,
itse en ainakaan löytänyt vielä ketjua kesäkuussa 2014 kääröä odottaville, joten pitihän se nyt perustaa!
Täällä plussattu eilen ja ilmeisesti viikkoja nyt 4 ja muutama päivä päälle. Hurjasti jännittää että miten kaikki tulee menemään, mutta oon kyllä niin innoissani että oksat pois. Pieni itkukin piti tirauttaa kun testi näytti positiivista :D
Meillä oli aviomiehen kanssa menossa vasta yk2 ja aika hämmästynyt olin kun näinkin nopeasti tärppäsi.
Laskurin mukaan laskettu olis 6.kesäkuuta<3
Tänne siis kaikki kesäkuiset vaihtamaan kuulumisia yms. Kiva keskustella tyyppien kanssa jotka samassa tilanteessa :)
Kommentit (511)
Onnea Katem pienestä tytöstä!:) Onpa hän siro! Meille tuli 15.6 isohko poikavauva, 4020g ja 52cm pitkä! Alakautta tuli 2 vrk:n kipeiden suppareiden jälkeen, mutta itse ponnistusvaihe kesti vain muutaman minuutin, olin siinä vaiheessa jo niin kypsä jatkuviin suppareihin ja kipuihin, että halusin ponnistaa vauvan nopeasti ulos keinolla millä hyvänsä :D Oli kyllä todella tuskainen kokemus ensisynnytykseksi, sillä en nukkunut minuuttiakaan tuon noin 48 tunnin aikana kun supparit tulivat säännöllisesti 3-6 minuutin välein ihan koko ajan sinne ponnistukseen asti. Kesto oli sen takia noin pitkä, koska avauduin erittäin hitaasti. Koko ajan joo tapahtui jotain pientä edistystä, mutta aivan liian hitaasti, lopulta alettiin vauhdittaa oksitosiinilla. No mutta hengissä ollaan ja kaikki hyvin niin äidillä kuin vauvallakin :)
Kiva, että pistit ketjun pystyyn Saga S!
Meillä menee la näköjään aika samoille päiville. Meillä h-hetki olisi laskurin mukaan 4. kesäkuuta. <3
Esikoinen tulossa ja on kyllä jännittävää. Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Suurimpana pelkona tietenkin se, että jos jotain käy ja meneekin kesken. Peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin! Ensimmäistä neuvolakäyntiä odotellessa, vielä useampi viikko odotettavana.
Minä plussasin perjantaina ja laskurin mukaan LA 1.6. Eli kunhan nyt käydään neuvolassa jne. niin aika varmaan tarkentuu :) mutta ilmoittaudun nyt kuitenkin tähän kesäkuisten ryhmään. Eka tulossa meilläkin ja oikeastaan ei edes vielä ehditty aloittaa "yritystä", tämä otti pienen varaslähdön. Iloisia ollaan ja kiitollisia että kävi näin helposti!
heippa!
ilmoittaudun mukaan :) testi näytti plussaa viime vikkon lopulla, nyt menossa ilmeisesti 4+3. En olisi tätä ikinä uskonut, sillä ovulaation aikoihin oltiin hyvin väsyneitä, edellisen kierron jäljiltä (kierukka poistettiin kesken kierron) menkat oli myöhässä ja vaikka mitä. Pieni ihme siis! Nyt on jo iltaisin valtava väsy, maha kipeä, etova olo, kaamea hiki (en hikoile koskaan) ja hirmu vilu koko ajan.
keskimmäistä käytin neuvolassa ja kysyin milloin ekaa neuvolaa pitäisi varata niin se on nyt varattu lokakuun lopulle. LA olisi kai 8.6.2014!
Toivottavasti kaikille sujuu alku hyvin :)
Siirrynkin toukokuisiin, LA on ultran mukaan 28.5. :)
Minäkin ilmottaudun kesäkuisiin :) LA 05.06.2014! Esikoinen 1v10kk.
Hei,
Täällä plussattu eilen. Viime viikolla testasin muutamaan otteeseen, mutta silloin näytti vielä negatiivista. Esikoinen on tämäkin, kun ensimmäinen meni vajaa vuosi sitten kesken. Nyt onkin vähän pelokas olotila mutta toisaalta sellainen tunne, että kaikki menee hyvin. Laskurin mukaan LA olisi 4.6.2014.
Toivotan tsemppiä kaikille, että eka kolmannes menisi hyvin!
Ihanaa että meitä on jo näinkin paljon!
Kiva että on ikäänkuin vertaistukiryhmä, kun ystävät ja perhe varmaan jossain vaiheessa kyllästyy jatkuvaan vauvahöpötykseen :D
Ilmeisesti tänään viikkoja 5 ja aika huimalta tuntuu :o ihan epätodellista vieläkin, vaikka tuntuu kyllä vahvasti siltä että masussa asuu joku...aviomiehen lisäksi paras ystäväni tietää, kun en osaa mitään häneltä salata :)
Täältäkin tsemppiä meille kaikille hurjasti ekaan kolmannekseen <3
Porukka lisääntyy, kivaa. :)
Oletteko varanneet jo neuvolaa ja jos olette, niin milloin eka aika on? Meillä eka käynti on lokakuun lopulla, kuten myös Linnea78:lla näköjään. Varhaisultran kanssa pähkäillään nyt, varatako vaiko ei. Aiotteko muut mennä? Jotenkin tuntuu, että sinne ensimmäiseen "varsinaiseen" ultraan on niin pitkä aika!
Meillä eka neuvola on 23.10 :) Ei meinata varata varhaisultraan aikaa :)
Eilen plussattu eli la kesäkuun alussa, tarkentuu ultrassa :) Neljäs tulossa, kaksi poikaa -04 ja -06 edellisen miehen kanssa ja nykyisen kanssa tyttö -13 (ikää kolme kk ). Eli ikäeroa tulee vajaa vuosi :)
Heippa!
Voi apua, vaaleanpunaista valkovuotoa on tullut eilen ja tänään. Mistä lie kyse, pelottaa. Kai se voi olla ihan normaalia, kaikkea olen googlannut.Silti on nii suuri riski mennä keskenkin. Oireet on edelleen. Paha olo, hikoilu, palelu ja kaamea väsy.
Ihana kun tänne alkaa kerääntyä porukkaa jo :) Toivottavasti pysyn mukana. Ei varmaan mennä varhaisultraan, jollei huoli kasva isoksi.
Hei kaikille! Ehdin jo kuumeilu puolelle kirjoitella mutta siirrynkin tälle puolelle :) Ensimmäisen epätodellisen tuntuisen plussan tein toissailtana ja varmistin vielä aamulla toisella paketissa tulleella testillä. Vieläkään en uskonut näkemääni todeksi ja nyt illalla testasin clearbluen digitestillä ja siinä se nyt lukee! Raskaana 2-3 :) eli äkkiseltään kesäkuun puoliväliin taitaa laskettu aika mennä :) sattuis noihin laskelmiin ovis ajankohta ja kiertopäivä :) Laskurin mukaan 11.6.2014 laskettu <3 Vauva on ollut hyvin toivottu 2-vuotta ainakin ja on jo hoitoihinkin hakeuduttu kun ei meinannut tärpätä. Nyt jännittää tietenkin että kaikki on varmasti hyvin ja montako on tulossa :) Kaksosiin aika iso todennäköisyys olemassa :) Onko kenelläkään ollut vielä pahoinvointia? Itse meinasin oksentaa jo reilu viikko takaperin muutamana päivänä :D
Moi! Täälläkin kesäkuun lasta odottava ilmoittautuu! :) Plussa tuli eilen ja laskurin mukaan laskettu aika olisi 5.6. kuten Lovesmilelläkin, tosin itsellä tuo kierto on niin epäsäännöllinen, etten oikein tiennyt mitä laittaa pituudeksi laskuriin. Katsotaan nyt mitä sitten ensimmäisessä ultrassa sanotaan. Mutta näillä näkymin olen siis teidän kesäkuisten seurassa! :)
Esikoinen siis tulossa ja jännitystä piisaa, ilmeisesti laskurin mukaan kuudes viikko käynnissä. Vielä täytyy terveysasemalla käydä testaamassa ja sitten neuvolaan. :)
Heippa minäkin pääsen vihdoin tänne liittymään <3 pikkusiskoa tai veljeä odotellaan meidän 2,5 veelle neidille :) muutama plussaus jo takan kun en meinannut uskoa. Varsinaiset raskausoireet alkoivat mulla viimeksi viikolla 6 josta eteenpäin oksensinkin sitten melkein synnärille asti :D nyt jännätään että miten käy mutta olen kyllä heti turvoksissa kuin pulla heh
Heips! Täälläkin LA 3.6.14. Ensimmäistä vauvaa odotellaan miehen kanssa. Plussailtiin 24.9. Eka neuvola aika ois 29.10. Mietin itsekin kovasti varhaisultraa kun ei millään olisi malttanut odottaa julkisen puolen eka ultraa joten soitin ja sieltä annettiin viikkojen mukaan aika varhaisultraan 16.10. Hieman toisaalta pelottaakin mennä sinne, että onhan siellä kaikki varmasti hyvin ja oikein, mutta toisaalta iloitsen ja nautin jo nyt raskaudesta!
Raskausoireina ensimmäisenä alkoi väsymys, vessassa täytyi juosta koko ajan ja sittemmin alkoi rinnat arastaa ja nyt ne on jo jonkin verran saanut uutta muotoa kuin myös kauhea turvotos iltaisin mahan seudulla.. :)
Hei!
Minäkin taidan varovaisesti liittyä tänne. Sain tänä aamuna plussan. Ja itkuhan siinä tietysti tuli. Yrityksen aloittamisesta on nimittäin kulunut aikaa vajaa 4 vuotta. Viime syksyn söin clomifenia eikä niistä ollut apua. Tänä vuonna lakattiin yrittämästä, sillä en halunnut isompiin hoitoihin ja olemme päättäneet adoptoida. Ovulaation ajankohdasta ei tässä kierrossa ole hajuakaan, saatikka että muistaisin, milloin peittoja on heiluteltu... Voitte uskoa, että yllätys oli melkoinen.
Olo on hiukan epäuskoinen. Tein testin liusketestillä (menkat ovat 4 päivää myöhässä) ja heti ensimmäisen minuutin aikana sain plussan. Testiviiva tosin ei ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta täysin selkeä kuitenkin, näin sen jopa ilman silmälaseja aivan selkeästi. Tänään käyn hakemassa vielä apteekista jonkin digitaalisen testin ja huomisaamuna teen testin uudestaan. En usko tuloksen muuttuvan, mutta haluan vain varmistaa. :)
Nyt toivon kovasti, ettei mene kesken. Tätä ihanuutta on odoteltu todella pitkään.
Oireita ei ole ollut paljoa. Lämmönnousua ja palelua on ollut sekä vatsannippailuja. Laskurin mukaan LA olisi 12.6.2014.
Unohtui mainita, että tämä on meidän ensimmäinen lapsemme.
Heips,
Täällä myös maanantaina plussattu, rv 5+5 nettilaskurin mukaan menossa :) LA ois samaisen laskurin mukaan 2.6.2014 <3 Puolitoista vuotta siinä meni, pikkuhlijaa sitä alkaa uskoa, että oikeasti nyt tärppäsi. Eka neukku on meilläkin 23.10. Raskausoireita ei vielä juurikaan, pientä väsymystä ja rintojen arkuutta :)
Meille syntyi 19.6 pieni tyttövauva (2,5 kg ja 48 cm pitkä) rv 41+6. Tarvittiin kiireellinen sektio koska napanuora oli 2 kertaa vauvan kaulan ympäri ja nuora oli tehnyt "henkselit" hänelle. Leikkaava lääkäri totesi ettei millään olisi voinut tulla alateitse. Avauduin 13 tuntia ja 4 senttiin pääsin, mulla siis käynnistettiin ballongilla enkä saanut kuin ilokaasua viimeisen tunnin aikana. Lapsivettä ei ollut nimeksikään. Onneksi saatiin kuitenkin terve tyttö maailmaan eikä hänen painonsa ole laskenut missään vaiheessa. Ja tänään siis kotiuduttiin. :)