Tapailemani mies tuli vastaan Prismassa
Kävin viikonloppuna Prismassa ja muutaman kerran tapaamani mies tuli vastaan. Olin jo tervehtimässä, kunnes huomasin vaimon ja lapset. Vaimo ehti nähdä ilmeeni, kun jatkoin hämmentyneenä matkaani. Eipä ole ukkelistakaan kuulunut eilen mitään, yleensä joka ilta viestitelty.
Onko muille käynyt vastaavaa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko naisessa, että se on kyseisen miehen vaimo? Keksin heti monta syytä, miksi mies kulkee naisen ja lasten kanssa Prismassa. Sukulainen, eksän kanssa ostamassa lapselle kenkiä, sattumalta tavannut työkaverin lapsineen ja kulkivat yhdessä rupatellen - voi olla myös toinen tapailunainen, jos et olekaan ainoa. Pitikö sun olla ainoa? Itse olisin kyllä ko. tilanteessa reippaasti morjenstanut.
Jos kerran ei ollut vaimo, miksi mies katosi kuin pieru saharaan?
Ap.
Tähän on vaikka miten monta mahdollisuutta, sitä kutsutaan myös elämäksi. Elämässä kun tuppaa sattumaan ja tapahtumaan. Mikset laita viestiä miehelle ja katso mitä tapahtuu? Tai kysy häneltä tilanteesta, puhelimessa. Kuulet kyllä ensireaktiosta, mikä on asian laita.
Käyn toisinaan kaupassa exän kanssa. Saatetaan me yhdessä käydä muuallakin.
Käyn joskus kaupassa ystäväni ja kummilapseni kanssa. Ystäväni on ollut mukanani kun olen vienyt lastani päivystykseen.
Käyn syömässä/kahvilla työkavereideni kanssa. Joskus kahden kesken. Joskus ollaan käyty Prismassakin parin asiakastapaamisen välissä.
On se hurja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille kitisijöille tiedoksi tarina on uskotta. Itselleni käynyt samoin, mutta olen mies ja nainen tuli vastaan Forumissa miehensä kanssa, josta minulla ei ollut mitään tietoa kun edellisenä viikonloppuna työstin naista huolella. Aamulla vielä vaihdettiin puhelinnumerot ja sovittiin että soitellaan.
Se oli mun broidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko naisessa, että se on kyseisen miehen vaimo? Keksin heti monta syytä, miksi mies kulkee naisen ja lasten kanssa Prismassa. Sukulainen, eksän kanssa ostamassa lapselle kenkiä, sattumalta tavannut työkaverin lapsineen ja kulkivat yhdessä rupatellen - voi olla myös toinen tapailunainen, jos et olekaan ainoa. Pitikö sun olla ainoa? Itse olisin kyllä ko. tilanteessa reippaasti morjenstanut.
Ap.
Koska arvaa, ettet usko sen olleen vain kenkäostoksilla tai siskon kanssa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille kitisijöille tiedoksi tarina on uskotta. Itselleni käynyt samoin, mutta olen mies ja nainen tuli vastaan Forumissa miehensä kanssa, josta minulla ei ollut mitään tietoa kun edellisenä viikonloppuna työstin naista huolella. Aamulla vielä vaihdettiin puhelinnumerot ja sovittiin että soitellaan.
No et varsinaisesti ollut "tapaillut" tuota naista, ja jos vasta vaihdoitte numerot niin miten olisit voinutkaan tietää kaikkea naisen elämästä? Olit vaan kiva pano, jonka kanssa se ehkä halus ottaa joskus uusiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli mun broidi.
Niin jos se olit sinä niin etkö ollut jostain Turun suunnalta kotoisin? Onko siellä tapana pusutella ja kouria omaa broidia? Nyt mm. Tammine tuntuu jotenkin ymmärrettävemmältä hahmolta.
Tapahtuuhan noita. Kehenkään ei voi nykypäivänä luottaa, eikä ennenkään. Nuorena olin muutaman kerran kolmas nainen ja varmaan viideskin ihan tietämättäni. Oli mieheltä unohtunut kertoa...
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuhan noita. Kehenkään ei voi nykypäivänä luottaa, eikä ennenkään. Nuorena olin muutaman kerran kolmas nainen ja varmaan viideskin ihan tietämättäni. Oli mieheltä unohtunut kertoa...
Pidit varmaan itseäsi ihan ainutlaatuisena, kun tuli yllätyksenä?
Vaimo vaimo vaimo vaimo lapset lapset lapset lapset vaimo lapset vaimo lapset lapset vaimo lapset lapset lapset lapset vaimo 😑
On käynyt, mutta aikuisena ihmisenä ymmärrän että asioille on muitakin syitä kuin se pahin mahdollinen. Ihmiset nyt liikkuu eri syistä kavereidensa, ex puolisoidensa, sukulaistensa yms. kanssa ilman, että siihen liittyy uuden kumppanin/ ehdokkaan kannalta mitään hälyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidit varmaan itseäsi ihan ainutlaatuisena, kun tuli yllätyksenä?
Ihanan kyynistä!
(sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies-hullu tuli vastaan vauvapalstalla.
Kuka se on? Minäkin teen "tapailemani mies"-provoja, se on tärkeää ettei sekoiteta omaan mieheen johon pelkkä "mies" yleensä viittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Siis mieskin huomasi selvästi sinut, mutta ei tervehtinyt? Ja sen jälkeen ei ole ottanut yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
On. Tinder-deittini halasi jotain naista kovin innostuneen näköisenä Stokkan kellon alla ja he jatkoivat matkaa käsi kädessä. Miehestä ei kuulunut sinä päivänä mitään, mutta palasi kyllä asiaan muutaman päivän hiljaiselon jälkeen sopiakseen uusista treffeistä. En vastannut hänelle enää mitään.
Hä? Olen käsittänyt, että nimenomaan naiset pitävät täysin normaalina sitä, että tapaillaan useampaa ihmistä samaan aikaan. Vai koskeeko tuo "oikeus" jostain syystä vain naisia?
Voih , Prismassa on tosiaankin säpinää , seuraavaksi varmaan löydät hyllyn takaa, sen ihanan oikean.Sillä on bmv , rahaa kun kroisoksella ja lapsia 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko seksiä ollut jo?
Prisman vessassa on vetäisty kun vaimo ei ollut mukana.
Ja sovituskopissa samalla kun vaimo oli valitsemassa vihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on oikein kauhujen talo. Murhia, mustasukkaisuutta ja pilaantunutta maitoa.
Ja tuulipuvut vain kahisee pahaenteisesti hyllyjen takaa.