Kuinka moni myontää..
että kuppilassa/baarissa jutellessa,tanssiessa kiinnostavan miehen kanssa ootte ihan märkänä siinä tilanteessa kun ollaan lähekkäin ja kiinnostusta ois intiimimpään molemmilla?
ite "innostun"todella helposti jos vaikka juttelen,esim baaritiskillä jonkun kiinnostavan miehen kanssa niin kun äsken baarissa juteltiin,suudeltiin,tanssittiin,hyväiltiin...siis pintapuolisesti ja olin niin kiihottunu jo siinä jutellessa että oli pakko käydä vaihtaa suoja pikkareihin että en valuis ihan reisille tanssiessa vaikka muuta asiaa vessaan ei ollutkaan. Tanssittiin niin ihanasti että ikävä on jo nyt tuota miestä mut ei voi mitään hän oli varattu ja joutui lähtemään...
Kommentit (19)
Sinuun verrattuna mun libido on sitten alhaisempi ja paljon! XD
Ei ole ikinä käynyt noin. Mulla ei muutenkaan tulis yhden yön jutut kyseeseen kun täytyy tutustua ihmiseen paremmin ennenkun sytyttää, eli ei se pelkkä ulkonäkö ratkaise vaan pelin viimeistelee se mitä päässä liikkuu herralla.
Valitettavasti mä en noin helposti lämpeä. Olishan tuossa tietty omat ilonsa, mutta parempi näin aavistuksen verran hitaammin lämpiämisessä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 02:57"]
Oot vissii aika puutteessa..
joo todellakin oon puutteessa mulla ja miehellä suhde loppusuoralla joten ei ole seksiä ollut eikä tiedossa meillä että herkillä ollaan...kun kohtaan kiinnostavia miehiä!
Tämän jutun kirjoittaja on selkeästi neitsytmies, joka
kuvittelee, että
- naisen seksuaalisuus olisi jotenkin harvinainen tai ihmeellinen asia
- nainen voisi kostua niin, että tarvitsisi sitä varten suojan.
[/quote]
Jep. AIKA puuteessa...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:07"]
[/quote]
joo todellakin oon puutteessa mulla ja miehellä suhde loppusuoralla joten ei ole seksiä ollut eikä tiedossa meillä että herkillä ollaan...kun kohtaan kiinnostavia miehiä!
[/quote]
Oletko sen "pelottaa omakotitalossa"-ketjun alottaja vai miksi mun pitää koko ajan korjailla näitä lainauksia?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:07"]
[/quote]
[/quote]
Ja heti pitäisi saada uutta putkeen?
Haha, nauran teitä jotka kuvittelette tarvitsevanne suojan kostumisen takia. Ei se vittu farkuista tai muustakaan matskusta läpi tule. Tyhmät.
No edes minä en ole noin epätoivoinen, vaikka kova kostumaan olenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:10"]
kuvittelee, että
aloittajasta en tiedä enkä ole neitsyt mies. olen nainen ja tarvitsen pikkuhousunsuojia juuri kostumiseni takia vastaavanlaisissa tilanteissa en selvennä enempää mutta toivottavasti tajusit.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:51"]
kuvittelee, että
[/quote]
aloittajasta en tiedä enkä ole neitsyt mies. olen nainen ja tarvitsen pikkuhousunsuojia juuri kostumiseni takia vastaavanlaisissa tilanteissa en selvennä enempää mutta toivottavasti tajusit.
[/quote]
vielä kun tuolta kiimaltasi oppisit lainaamaan viestejä tällä palstalla
Että minä olen kateellinen sinulle! En ole eläessäni tavannut niin ihanaa miestä, että olisi ihan heti noin käynyt.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:25"]
Haha, nauran teitä jotka kuvittelette tarvitsevanne suojan kostumisen takia. Ei se vittu farkuista tai muustakaan matskusta läpi tule. Tyhmät.
[/quote]
Kyllä muuten tulee
Mulla on kaksi lasta, velkaa ja pitkät työpäivät. Mä en ehdi ravata baareissa kostumassa kenestäkään.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:51"]
kuvittelee, että
[/quote]
Toinen ilmoittautuu myös! Että arvon rouvat koittakaa tajuta, että jotkut meistä ovat valmiita siihen sekunnin sadasosassa. Ei ole vain miesten harhakuvitelmaa, vaikka niin haluaisitte ehkä uskoa. Ja ap, tiedän tuon tunteen
Jutellessa kiihotun satunnaisesti, mutta tanssiessa voi iskeä kovatkin himot päälle. En silti koskaan lähde harrastamaan seksiä baarista. Jos lähden yöksi, torjun järkisyistä, vaikka haluttaisi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:25"]
[/quote]
No minkä takia sä sitten niitä suojia käytät, jos et kostumisen????
Ootko sama kun toi Huomenna saan ehkä kyrpää-ketjun kirjoittaja?