Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupolvien välisistä eroista tuli mieleen..

Vierailija
11.09.2013 |

Olin tossa joku aika sitten kummini luona pitsa-illassa ja omat vanhempani ja minun vauvani olivat myös paikalla, sekä kummieni suurin piirtein minun ikäiset tytöt. Tuli siinä sitten puheeksi että miksi aina pitää mennä niin että illan emännöivä hikihatussa joutuu yksin tekemään ruuat? Miksei se ruuan laitto yhdessä voisi olla yksi "ohjelmanumero"? No koska "aikuiset" (eli vaikka 35+) eivät kestä että joku muu kaivelee heidän keittion kaappejaan ja kurkkii jääkaappiin. Minun sukupolveani (ainakaan minua tai ketään ketä tunnen) tällainen ei haittaisi. Jos jollain tulee luonani nälkä, pyydän itse reippaasti hakemaan jääkaapista syötävää. Mites teillä? kerro mielipiteesi ja ikäsi. Itse olen siis 19

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä onko tämä sukupolviero, ikäero vai joku muu ero.

Minä en tykkää, että kaappejani pengotaan. Ne on mun ja vain mulle kuuluu, mitä luurankoja sieltä löytyy. Enkä välttämättä koe tarpeellisesksi sitäkään, että vieraat näkevät mulla olevan kaapissa "parempaa" juustoa, jonka aion ihan itse syödä illalla, ja jättää tarjoamatta heille. Tms. Mä olen kyllä 40. Anoppini, noin 70, sen sijaan wei pahastu ainakaan poikiensa ja miniöidensä hakiessa itselleen kahvimukia ja teepussia, eikä lastenlasten hakiessa jugurttia.

Vierailija
2/2 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää että kaappejani pengotaan todellakaan. Eikä se ole ikä-, tai sukupolvi- vaan persoonakysymys.

En myöskään koe epämiellyttäväksi hoitaa yksin keittiöhommia silloin kun ollaan meillä. Päinvastoin, kokisin sen kovin epämiellyttäväksi jos siinä säätäisi häseltämässä muitakin. En siedä edes miestäni siihen koheltamaan, saati vieraita. Sitten saan taas vuorostani itse levätä kun kyläillään muussa taloudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi