Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dna karhuaa kaksi vuotta vanhoja " maksamattomia" laskuja.

Vierailija
18.07.2006 |

En ole ollut aikoihin edes dna:n asiakas ja yhtäkkiä tulee maksumuistutus kahden vuoden takaa. Soitin Dna:lle ja sieltä sanoivat, päivittävänsä tietojansa tjtn. Nyt tuli miehellekin 130 euron lasku marraskuulta 2004. Eikä ole enää silloin ollut edes Dna:n asiakkaana! Minusta tuntuu vaan oudolta etteivät ole muka aiemmin näitä rahojaan kaivanneet eivätkä ole lähetelleet muistutuslaskuja tai mitään! Ja laskut ollaan kyllä aina maksettu ajallaan! Mistäköhän voisi itse tarkistaa, että onko jo maksanut nuo laskut vai ei? Onko muilla kokemusta tällaisesta?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin DNA:n liittymän irti ja sovittiin, että liittymä katkeaa kuun 31. pvä.

No sain kuitenkin laskun, joka koski seuraavaa kuuta jolloin olin jo toisen liittymän asiakas. Soitin tästä DNA:lle jossa kerrottiin liittymäni katkaistuksi seuraavan kuun 1. pvä jolloin siis veloittavat sen kuun maksut.

Aloin tiukasti ihmettelemään miten tällainen voi olla mahdollista kun itse nimenomaan olen halunnut liittymän katkeavan kuun lopussa. Virkailija kertoi heillä näkyvän tieto toiveestani irtisanoa liittymä kuun viimeinen päivä mutta liittymä on kuitenkin katkaistu vasta seuraavan kuun alussa!

Siinä vaiheessa alkoi keittämään ja lopulta virkailija ilmoitti, että VOIN repiä laskun.

Yrittivät siis rahastaa. Koskaan en enää ko. liittymää edes harkitse. Jo sen ottaessani kuulin kavereilta varoituksia ihme laskutuksista ja siksi kait osasin olla tarkkana.

Vierailija
22/105 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on petos/törkeä petos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt joko kuluttajanasiamieheltä tai vastaavalta selvää... Ihme touhua kyllä!!!!

Vierailija
24/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna on tunnettu tuosta jälki-laskutuksestaan ja pitäs olla kulluttaja-asiamiehellekin helppoa pullaa.

Vierailija
25/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää sanottavaa, ongelmia senkin edestä. Ja nyt jään minäkin odottelemaan vielä ylimääräisiä laskuja jännityksellä... Ihmettelen suuresti, että DNA näyttelee edelleen niinkin suurta roolia nykyisissä matkapuhelinpalveluissa

Vierailija
26/105 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka tarkkaan siellä luetaan palaute, saattaahan se sinne hukkua :/ mutta toivotaan parasta, ottaa kyllä tosissaan päähän tämä joidenkin ihmisten suunnaton rahanahneus ja rahan hankkiminen rikollisin keinoin köyhiltäkin ihmisiltä. DNA boikottiin!!

121

Vierailija
27/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi, että firma voi periä saataviaan kolmen vuoden ajan. Ei ollut oikein apua tästäkään puhelusta. Hän sanoi, että korkoja ei saa periä laskusta, mutta ei ottanut kantaa siihen voiko lasku olla tekaistu.

En minä tiennyt mitä minun olisi pitänyt tehdä, joten maksoin kiltisti sen typerän laskun, ettei luottotiedot mene tuollaisen takia.

Vierailija
28/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelut on halpoja samoin ylläpito, mutta muuten sitten ongelmia riittää koko rahan edestä... Mä oon aina luottanu vaan Teleen-Soneraan-TeliaSoneraan (11v) eikä mitään ongelmia ole ollut.

Vierailija
29/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin tutuille on tullut liittymän vaihdon jälkeen karhukirjeitä.

Itsellä on aina ollut elisa(silloinen radiolinja) Puhelimen kun ostin joskus 8 vuotta sitten.

kun on ollut tarpeeks kauan asiakas niin alkaa saamaan ihan hyviä etujakin.

ei mitään järkeä alkaa pelleilemään liittymien vaihdon kanssa. Ongelmia vaan ongelmien perään.

Vierailija:

Puhelut on halpoja samoin ylläpito, mutta muuten sitten ongelmia riittää koko rahan edestä... Mä oon aina luottanu vaan Teleen-Soneraan-TeliaSoneraan (11v) eikä mitään ongelmia ole ollut.

Vierailija
30/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasku on perusteeton, aion ilmoittaa poliisille myös asiakaspalvelutyöntekijöistä, jotka osallistuvat rikolliseen toimintaan!!!

Vierailija
31/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu Teliasoneralla on aivan perseestä.

Itsellä ja pojallani DNA eikä ikinään ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
32/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua oli..

Asiakkaat saivat laskunsa kuukausia myöhässä...

Ja se perintäkin oli aika omituista

Sain sellaisen kuvan dingelidangeli´-liittymästä että ei kiitos ikinä.

Soneraa en ole vaihtanut 10 vuoteen ja edut alkaa olla aika hyviä!!! Pitkä-aikaisena asiakkaana saan useiden kuukauden pätkiä aikakauslehdistä, hyviä hotellietukuponkeja ym. kivaa . Kesäksi sain varvassandaalit ja hyvälaatuisen repun!

Vierailija
33/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä henkilökuntaa pysty hankkimaan tarpeeksi, että hommat toimisi? Sikamaista ihmisten lypsämistä!

Vierailija
34/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla markka-aikaan laskut 800/kk (pakko oli soittaa pari ulkomaanpuhelua per kk), nyt Soneran laskut usein alle 20 euroa (sisältäen nämä ulkomaanpuhleut ja textarit)

Vierailija
35/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas sitä sattuu....

t: laskutuksen esimies

Vierailija
36/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katsokaas sitä sattuu....

t: laskutuksen esimies

Onpas teillä rikas firma, kun tuhannet laskut ovat joutaneet makaamaan odottelemassa perintää?

Miksi ihmeessä muut laskuni eivät ole koskaan jääneet maksamatta, mutta teiltä on muka tullut lasku ja muistutus joita en ole huomannut. Haloo!!!

Odotelkaa vain syytteita rikolliset!

Vierailija
37/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suuren konsernin kyllä, ja tiedän että ihmiset on inhimillisiä.

Vierailija
38/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kävi miehelleni.

Kolme vuotta siitä, kun oli irtsanonut Dna:n liittymänsä, tuli losotosta 150 euron lasku, jota ei ollut kuulemma maksettu. Mies on todella tarkka laskuistaan, joten epäilen suuresti.

Mies ihmetteli, että miksi ei ollut tullut yhtään karhua, johon asiakaspalvelija, että on tullut. Selvisi, että karhut olivat menneet muka mieheni vanhempien osoitteeseen!?! Ei ollut heille tullut kyllä yhden yhtä laskua! Ja iksi ihmeessä aikuisen ihmisen laskut lähetettäisiin vanhemmille?!?

Outo juttu. Mies maksoi laskun kun ei ollut selvittäminen helppoa, tilitietojen tarkastelu noin pitkältä ajalta olisi maksanut jne. Tapaus jäi siis mysteeriksi, kinnostavaa kuulla, että muillakin on käynyt näin.

Itse vaihdoi Dna:n liittymän pois, kun laskuja tuli joskus ja jouluna. Olin Dna:n asiakkaana ollessani vielä opiskelija, jolla raha oli tiukoilla. Kyllä sapetti, kun tuli yhtäkkiä kolmen kuun laskut samassa kökössä ja summaksi oli kertynyt 150 euroa! Kysyin asiakaspalvelusta, että miten voi olla mahdollista, kun olen sopimuksessa sitoutunut kerran kuussa tulevaan laskuun. Eivat osanneet selittää, operaattorilla on kuitenkin aina oikeus laskutuksen muutoksiin.

Never again!

Vierailija
39/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin vuorenvarmoja ollaan omasta erinomaisuudestaan, niin miksi kiltisti maksellaan. Itse vetäisin asiat kyllä pidemmälle! Ja eipä julkisuuteen ole tihkunut mitään, vaikka teitäkin on paljon näin pienessä marginaalissa. Paljon sitten onkaan koko Suomessa?

Vierailija
40/105 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan tiedä myöskään kuinka paljon maksaa nostaa oikeussyyte yksityisesti? Ja jos ulosoton maksuja ei maksa, menee luottotiedot!