Ostaisitko 20 000e sängyn?
Kommentit (7)
En ostaisi, koska en pidä sitä järkevänä.
En ostaisi. Ostin vastikään 250 euron sängyn, ja sekin on kohta pilalla. Meillä koirat välillä merkkailee sisällä, niin olisi liian arvokas merkattava tuo aloittajan sänky ;)
Ite ostin sängyn jonka hinnassa oli kolme nollaa vähemmän. Tosi tukeva ja hyvää tummaa puuta, pari kertaa käytetty tosin. Tuskin se sängyn laatu paranee tonnin jälkeen ellet osta kunnon luksussairaalasänkyä joka on suunniteltu vääntymään joka kulmaan ja toimimaan kuten älypuhelin verrattuna tavalliseen puhelimeen, eli maksaisi turhista toiminnoista. Eli: en maksaisi tuota hintaa.
Meillä on parisänky. Iso pehmeä jenkkisänky. Ei ollut sekään mikään halpa. Nyt on muodostunut ongelmaksi se, että mulle sänky on aivan täydellinen, mutta miehellä menee selkä. On laittanut kovempaa alustaa ja vaikka mitä, mutta ei auta. Jos mulla olis paljon ylimääräistä rahaa, niin ostaisin mieluusti erilliset sängyt, jotka on vartavasten tehty meille molemmille erikseen ja siihen iso petari päälle. Sen jälkeen molemmilla olis hyvä nukkua eikä kumpikaan kärsisi säryistä. Mutta tosiaan laittaisin ison summan sänkyyn vain ja ainoastaan, jos mulla olis oikeasti paljon ylimääräistä rahaa.
jos olis 20.000 löysää rahaa niin miksei
No jos rahaa olisi, niin kyllä. Tällä hetkellä en, ei ole laittaa 20 000 e sänkyyn. :)