Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jessus noita Saton ja Lumon asuntojen vuokria pääkaupunkiseudulla

Vierailija
30.08.2020 |

Aivan järkkyä! Just kattelin Oikotieltä ja Vuokraovesta, kun pitäis muuttaa, mutta ei, ei, ainakaan noilta vuokraa mitään.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa ole normi-ihmisellä mahdollisuutta asustella.

Vierailija
2/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrat ja asuntojen hinnat Helsingissä ovat törkeät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just irtisanoin Lumon asunnon Espoossa. 909 e vuokra. Röyhkeyden huippu oli, että sähköisen irtisanomisilmoituksen jälkeen teksti jatkui niin, että ota valokuvia asunnosta seuraavia vuokralaisia varten ja voit myös jättää puhelinnumerosi, niin asunnosta kiinnostuneet voivat soittaa sinulle sopiaksesi näytöstä. Siis mitä tää tällainen on, että pitöis kiinteistövälittäjänä toimia ja ilmaiseksi totta kai? En todellakaan ala tollaseen. Lisäksi oon varma, että kun tästä muutan, seuraava asukas joutuu maksamaan vielä törkeämpää vuokraa. Näin Lumo toimii.

Vierailija
4/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin yksiötä helsingistä eron jälkeen. Järkyttävät hinnat. Kävin katsomassa Lumon yksiötä, vuokra 950€, 33 neliötä. Kiva asunto, mutta ei minulla ole varaa, lähihoitajan palkalla. Kaupungin asuntoihin, Heka, Vav, vuosien jonot, yksityisiltä ei mitään. Kai se on kadulle muutettava, kun mistään ei saa asuntoa.

Vierailija
5/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni yksiö tyhjänä Vantaalla, en uskalla vuokrata, koska asunto hyväkuntoinen ja siisti. Ei voi tietää, mitä hulluja vuokralaisia muuttaisi ja tuhoaisi asunnon. Pidän mieluummin tyhjänä.

Vierailija
6/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just irtisanoin Lumon asunnon Espoossa. 909 e vuokra. Röyhkeyden huippu oli, että sähköisen irtisanomisilmoituksen jälkeen teksti jatkui niin, että ota valokuvia asunnosta seuraavia vuokralaisia varten ja voit myös jättää puhelinnumerosi, niin asunnosta kiinnostuneet voivat soittaa sinulle sopiaksesi näytöstä. Siis mitä tää tällainen on, että pitöis kiinteistövälittäjänä toimia ja ilmaiseksi totta kai? En todellakaan ala tollaseen. Lisäksi oon varma, että kun tästä muutan, seuraava asukas joutuu maksamaan vielä törkeämpää vuokraa. Näin Lumo toimii.

Ota kuvia mihin kirjotat:

Ylisuuri vuokra

Huono sijainti

Mekkaloivat naapurit

Zinc

Vierailija
7/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistukilappu vetämään 

ay-liike kiittää. Muista: olemme pienen ihmisen puolella

AHHAHAHAHAAA

Vierailija
8/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni yksiö tyhjänä Vantaalla, en uskalla vuokrata, koska asunto hyväkuntoinen ja siisti. Ei voi tietää, mitä hulluja vuokralaisia muuttaisi ja tuhoaisi asunnon. Pidän mieluummin tyhjänä.

Totta. Itse lakkasin vuokraamasta koska vuokralaiset olivat törkeitä kerta toisensa jälkeen. Nyt viimeisten jälkeen lasku on arviolta noin pari tonnia, en ole vielä päässyt remontoimaan. Se häikäilemätön k-päisyys on ollut jotain aivan uskomatonta. Uneksin kuinka hakkaisin niiden päitä asvalttiin.

Vierailija
9/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse lakkasin vuokraamasta koska vuokralaiset olivat törkeitä kerta toisensa jälkeen. Nyt viimeisten jälkeen lasku on arviolta noin pari tonnia, en ole vielä päässyt remontoimaan. Se häikäilemätön k-päisyys on ollut jotain aivan uskomatonta. Uneksin kuinka hakkaisin niiden päitä asvalttiin.

Itselläni niin huonoja kokemuksia vuokralaisista, että pidän asunnon tyhjänä myös. Elämänhallinnan menettäneitä yksilöitä, luottotiedot eivät kerro mitään. Eletään kuin pellossa, ei ymmärretä vähäisintäkään normielämistä. Jatkuvia ongelmia ja valituksia. Jotain on vialla, kun tuhotaan toisten omaisuutta. Ei ihme, että vuokra-asuntoja on vaikea löytää. Itse en enää tee remonttia jokaisen vuokralaisen jälkeen.

Vierailija
10/75 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kohta laske ku kellään ei ole varaa asua ja kämpät tyhjillään.

Myös kimppa-asuminen yleistyy ihan varmasti.

Vierailija
11/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa sompuille, ovat ihannevuokralaisia. Eivät edes käytä imuria, vaan lakaisevat pahimmat paskat silloin tällöin.

Höpö höpö,nehän ne vasta siivoaakin . Naiset pesee keittiönkaapitkin harjalla ja huuhtelevat nakkaamalla ämpäreillä vettä perään . Siinä kuule tulee puhdasta

Vierailija
12/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huh huh. Kuulostaa vitsiltä että vuokralaisen pitäisi toimia ilmaisena kiinteistövälittäjänä.

Vierailija
13/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis huh huh. Kuulostaa vitsiltä että vuokralaisen pitäisi toimia ilmaisena kiinteistövälittäjänä.

Jep, näin on ulkoistettu tämä homma, myös Satolla samantyyppistä välitystä. Idiootti se, joka tuohon suostuu!!

Vierailija
14/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne kohta laske ku kellään ei ole varaa asua ja kämpät tyhjillään.

Myös kimppa-asuminen yleistyy ihan varmasti.

Ei ne mihinkään laske, asunnot menee mamuille ja yhteiskunta kuittaa laskun. Kämpät menee kaiken lisäksi remonttiin noiden jäljiltä.

Vierailija
15/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi asumistukijärjestelmä tulee ajaa kokonaan alas mahdollisimman pian.

Vierailija
16/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!!

Vierailija
17/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneitten syöpäläisten lafkoja!

Vierailija
18/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteita, torakoita ja ties mitä vielä lisäksi kaikki kämpät täynnä, eikä tuholaisongelmia hoideta

Vierailija
19/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa sompuille, ovat ihannevuokralaisia. Eivät edes käytä imuria, vaan lakaisevat pahimmat paskat silloin tällöin.

Höpö höpö,nehän ne vasta siivoaakin . Naiset pesee keittiönkaapitkin harjalla ja huuhtelevat nakkaamalla ämpäreillä vettä perään . Siinä kuule tulee puhdasta

Ja liesi pysyy puhtaana kun virittävät nuotion lattialle.

Vierailija
20/75 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Siellä on kirppuja, luteita, täitä, seassa lapsia, kikkarapäitä, itkua, parkua mahtavaa, olet maamme armahin synnyinmaa”

Irwin lauloi