Ottaisitko pitkän vai lyhyen naisen?
Jos pitäisi valita, kumman ottaisit?
A) Pitkä ja isorintainen nainen, joka on ihan ok näköinen, muttei erityisen kaunis.
B) Hyvin lyhyt nainen joka on kasvoista tosi kaunis, mutta tosiaan lyhyt ja pienirintainen. Ei mikään ihan lauta, muttei nyt missään nimessä rintavakaan.
Luonteenpiirteitään molemmat olisi tasoissa
Kommentit (31)
Turhaan Ap mietit asiaa, koska et kuitenkaan saa kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Just. Eilen täällä oli joku lyhyitä naisia vihaava tyyppi ja tänään sitten on vuorossa pitkien naisten haukkuminen. Vai tekeekö näitä aloituksia sama tyyppi aina sen mukaan, että millaiselta naiselta on saanut pakit.
Juuri näin se on :D
Vierailija kirjoitti:
Taskurakettien ystävä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kumpaakaan, olen heteronainen. Eikö se oteta kumppaniksi, joka tuntuu siltä oikealta. Jos joudut miettimään asiaa, niin kumpikaan noista ei ole silloin sulle se oikea. Tietty jos haet vain s*seuraa, niin sitten varmaan kumpikin käy.
Jos näen baarissa kaksi tuntematonta naista, joista toinen miellyttää silmää ja toinen ei, niin kumman juttusille menen? Pituus ja ulkonäkö on siinä kohtaa ensimmäinen testi, jolla sitä oikean tuntua koetellaan.
No miksi ihmeessä näin typerä aloitus on sitten edes tehty. Jos kerta tiedät minkälainen nainen miellyttää silmääsi, niin et silloin tarvitse meidän muiden mielipiteitä.
Enhän minä tätä aloitusta tehnytkään.
Lyhyt, koska lyhyet parempia. Tissien koolla ei myöskään juuri väliä, kunhan löytyy.
Lyhyehkö nainenkin on ihan ok. Ei saa kuitenkaan olla alle 180cm. Siitä lyhyemmät tuntuvat pikkulapsilta
Vierailija kirjoitti:
Tämä kysymys olisi vastaava naiselle; ottaisitko lyhyen ja isolla sukuelimellä varustetun miehen vai pitkän ja tavallisella?
Keskimittaisen ja tavallisella, olen tiukka.
Pitkä isoilla tisseillä ja mielellään sellainen harvinainen geenivirhe, että naiselta puuttuu nalkutusgeeni.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan Ap mietit asiaa, koska et kuitenkaan saa kumpaakaan.
Ei haittaa, en ole naista etsimässäkään koska olen hetero.
Kun katson omaa kaveripiiriäni, niin pitkillä naisilla on koulutetut ja menestyneet miehet ja lyhyillä duunaritaustaset/amismiehet.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä isoilla tisseillä ja mielellään sellainen harvinainen geenivirhe, että naiselta puuttuu nalkutusgeeni.
Tuo on kyllä todella harvinainen geenimutaatio
Tyypillinen naisen argumentti. "Ootko neitsyt :)" "Lol kukaan nainen ei halua sua koskaan" (proxy holing) tai jos seurustelunainen tajuaa olevansa väärässä, sulkee hän hänen reikänsä (paras puolustus lOL)