Lapsiperhe boikotoitko jotain matkakohteita?
Jos niin, miksi? Meillä boikotissa ovat mm. Portugali, Turkki, Meksiko, Intia, Karibia, Afrikka jne. ja ihan vain tilastojen valossa tapahtuneiden lapsikaappausten ja lapsiin kohdistuneiden rikosten takia. Ihmettelen vaan, miksi monissa lomakohteissa tapahtuneista rikoksista lapsia kohtaan vaietaan? En usko, että kukaan lapsiperhe todella haluaa kohteeseen, jossa turvallisuus on todistetusti vaarassa. Toki ei Suomi, eikä Ruotsikaan enää mikään lintukoto ole...
p.s. ja älkää (please) vastatko, että voi tapahtua missä vaan... Kyllä, mutta tietyissä paikoissa on todennäköisempää ihan jo tilastojen valossa.
Kommentit (12)
Boikotoidaan kaikkia ns. pakettimatkoja. Lastenkaan ei tarvitse altistua sille suomalaiselle ryyppykulttuurille heti lentokentällä lähdettäessä.
Ei innosta ne perillä järjestetyt systeemit, bamsekerhot ja iltaohjelma. Samat naamat edelleen jatkaa kännäämistä.. huutamista, kiroilua, housuihin kusemista, tappelun virittämistä. Osaa ne ruotsalaiset ja brititkin, mutta suomalaiset valitettavasti kulkee matkassa mukana kaikkialle.
Joten uskotaan nykyään omatoimiseen matkailuun ja on välillä jopa edullisempaakin. Kierretään kaukaa turistirysät. Usein pääsee asumaan edullisesti paikallisten luona, kun pikkasen nettiä klikkailee. Lasten kanssa huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin jurrihotellit.
Plus sotivat maat ovat luonnollisesti myös boikotissa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 02:20"]
Boikotoidaan kaikkia ns. pakettimatkoja. Lastenkaan ei tarvitse altistua sille suomalaiselle ryyppykulttuurille heti lentokentällä lähdettäessä. ---
Lasten kanssa huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin jurrihotellit.
[/quote]
Kerropas nyt missä on näitä jurrihotelleja?
Ja mihin ihmeeseen te ootte matkustaneet (ja miltä kentältä) jos koko ajan kaikkialla kaikki on jurrissa?
Ihmeellistä että mä en ole moista nähnyt ikinä, missään, että koko lentokentällinen, -koneellinen ja hotelli olis täynnä humalaisia.
Ehkä sä oletkin nirppanokka jonka mielestä ruokaolut tai -viinilasillinen on rapajuoppoutta?
Ja vähänkö mua huvittaa tää "me harrastamme omatoimimatkailua", ihan kuin se nykypäivänä olis jotain ihmeellistä, ja hienompaa kuin pakettimatkailu.
Jäin miettimään samaa, että missä ihmeessä nuo ovat matkustaneet! Oltiin pari joulua sitten Kanarialla viettämässä joulua, lapset oli ihan innoissaan superkidseissä.
Jos joku vetikin kännit, olin siitä autuaan tietämätön, koska nukuin siihen aikaan. Sillä välin kun lapset oli kerhossa, minä ja mies käytiin lenkillä yms. Teemme paljon omatoimimatkojakin, mutta joskus on niiiiin ihanaa, että kaikki on järjestetty.
Itse boikotoin näitä modernilla orjatyövoimalla tehtyjä kohteita, kuten Dubai jne.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 07:40"]
Boikotoidaan kaikkia ns. pakettimatkoja. Lastenkaan ei tarvitse altistua sille suomalaiselle ryyppykulttuurille heti lentokentällä lähdettäessä. ---
Lasten kanssa huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin jurrihotellit.
[/quote]
Kerropas nyt missä on näitä jurrihotelleja?
Ja mihin ihmeeseen te ootte matkustaneet (ja miltä kentältä) jos koko ajan kaikkialla kaikki on jurrissa?
Ihmeellistä että mä en ole moista nähnyt ikinä, missään, että koko lentokentällinen, -koneellinen ja hotelli olis täynnä humalaisia.
Ehkä sä oletkin nirppanokka jonka mielestä ruokaolut tai -viinilasillinen on rapajuoppoutta?
Ja vähänkö mua huvittaa tää "me harrastamme omatoimimatkailua", ihan kuin se nykypäivänä olis jotain ihmeellistä, ja hienompaa kuin pakettimatkailu.
[/quote]
Boikotissa kaikki muslimimaat, eli Turkit ja siitä alaspäin. En myöskään menisi Intiaan tai Afrikkaan lasten kanssa. En halua viedä itseäni ja perhettäni epävakaisiin paikkoihin turvallisuuden, tai muille muslimiseuduille ihan vaan viihtyvyyteen vuoksi.
Boikotoin Egyptiä, Intiaa, Tunisiaa, Turkkia, Venäjää hygienian puutteen/ mahatautipelon takia.
Tuota pakettimatkakammoajaa ihmettelen minäkin; ollaan parina vuonna oltu omatoimiloman sijaan Kanarialla, Kreikassa ja Thaimaassa pakettireissulla eikä millään näillä ollut ulkopuolisen havainnointiin asti nousseita kännääjiä. Ei kentällä, koneessa eikä kohteessa.
Boikotoidaan kaikkia ns. pakettimatkoja. Lastenkaan ei tarvitse altistua sille suomalaiselle ryyppykulttuurille heti lentokentällä lähdettäessä.
Ei innosta ne perillä järjestetyt systeemit, bamsekerhot ja iltaohjelma. Samat naamat edelleen jatkaa kännäämistä.. huutamista, kiroilua, housuihin kusemista, tappelun virittämistä. Osaa ne ruotsalaiset ja brititkin, mutta suomalaiset valitettavasti kulkee matkassa mukana kaikkialle.
Joten uskotaan nykyään omatoimiseen matkailuun ja on välillä jopa edullisempaakin. Kierretään kaukaa turistirysät. Usein pääsee asumaan edullisesti paikallisten luona, kun pikkasen nettiä klikkailee. Lasten kanssa huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin jurrihotellit.
Plus sotivat maat ovat luonnollisesti myös boikotissa.
[/quote]
Yhdyn tämän kirjoittajan ajatuksiin. Viimeisten 34 vuoden aikana on tehty n 5 pakettimatkaa ja yli 30 omatoimimatkaa. Haluamme rauhaa myös muista suomalaisista kun lomailemme:)
Pidän itse turvattomana maanosana myös Afrikkaa ja Etelä-Amerikkaa, ne ei ihan houkuttele (Egyptissä tosin käyty 2x ennen levottomuuksia). Indonesiassakin jotkut saaret on vaarallisempa, olemme lomailleet Balilla.
Vatsatauti ei mua pelota, kukaan meidän perheessä (6 henkeä) ei ole koskaan sellaista sairastanut matkoilla
Boikotoimme maita, joissa antibiootteja saa ostaa vailla valvontaa. Emme halua antibiooteille resistenttiä kantaa kotiimme tuliaisena. Mm. monet Aasian maat...
Turkki ja Israel on mun boikottilistalla.
Kummassakin on paljon mätää ihmisoikeuksien puolella. Islamin uskoisiin maihin en koe halua matkustaa uskontonsa takia, minulla on 4 tyttöä enkä koe mitään mielenkiintoa viedä heitä tuollaisiin maihin.
Turkissa käy paljon suomalaisia. Hyvinpä ovat takaisin tulleet ja moni sitä maata rakastaa. Naurettavaa boikotointi. Tyhmät sitä harrastaa. Kannattaa ihan vahtia niitä lapsiansa niin ei niitä kukaan vie.
Turkissa käy paljon suomalaisia. Hyvinpä ovat takaisin tulleet ja moni sitä maata rakastaa. Naurettavaa boikotointi. Tyhmät sitä harrastaa. Kannattaa ihan vahtia niitä lapsiansa niin ei niitä kukaan vie.
Boikotoin Dubaita orjatyövoiman käytön takia. Egyptissä ja Turkissa taas olemme viihtyneet ja tänä talvena harmittaa, että Egyptiin ei Suomesta pääse. Miksikähän Egypti on briteille turvallinen kohde, mutta ei suomalaisille? Ollaanko me oikeasti kansakuntana niin tyhmiä, ettei meitä uskalleta päästää maihin, joihin muista länsimaista pakettimatkat jatkuvat kuten aina?
Linkki noihin tilastoihin?