Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen markkinoilla oli ihan vastasyntynyt puettuna

Vierailija
27.09.2013 |

Ä-pakkauksen kevyt toppaan. Oli mamuisänsä kantorepussa, ja siinäkin varmaan tuulisessa kelissä paleli kädet ja jalat, mutta sitten se vauva laitettiin makaamaan kylmälle, kovalle ulkokahvilan pöydälle. Äitikin saapui paikalla, mutta sama meno jatkui, ainakin vartin vauva makasi siinä. Tuli vaan mieleen, että hoidetaankohan sitä vauvaa muutenkaan kunnolla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mahtoi topan alla olla: näitkö läpi? :P

Vierailija
22/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas kiinnittänyt huomiota että usein vauvoilla on ihan liian vähän päällä ruokakaupoissa. Niissähän on aika kylmä, ja vastasyntyneitä näkee sätkimässä vauvakaukaloissa sääret ja käsivarret paljaina vaikka aikuinen tarvitsee villatakin siellä asioidessaan ja lapsi jäähtyy paljon nopeammin. Usein pienet vauvat huutavatkin kaupassa eikä äiti tajua, että sillä on kylmä. Pitäisi ymmärtää joku peitto ottaa mukaan vauvalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aloituksen perusteella mielikuva AP:sta: vanhan suomifilmin matami, joka jupisee ja tuhisee paheksuntaansa. :D

"Tuollainen puku lapsosella.. Ja isäkin tuollainen.. Missäköhän se äiti? Jaa, siinähän se tulee! Niin vaan huolettona, juu. Voi laps' parkaa! Kuinka ne nyt tuolla tavalla. Voi aikoja, voi tapoja!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän