Millaisen miehen pistät "friend zonelle"?
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Ei se toimi niin, että jos miehellä on tunteita niin sitä voi jättää kaveriksi. Kerran tätä yritin, mutta niin friikki kokemus, että toiste en kokeile. No ensinnäkin tämä mies jatkoi mun yrittämistä aina kun nähtiin. Todella raivostuttavaa. Sanoin siitä miehelle ja homma tuntui menevän selvästi paremmin. Kerran kävi niin, että olin hukannut avaimeni kun olin ollut ottamassa muutaman lasin viiniä. Soitin tälle miehelle, että saanko nukkua sohvalla yhden yön, koska hän siis asui km päässä omasta kodistani. Herään sitten keskellä yötä siihen, että tämä äijä nuoleskelee varpaitani !!! Siihen loppui kaveruus ja jatkossakin etsin kaverit muista kuin niistä kenellä on tunteita mua kohtaan.
Joo, tämä on totta. Ne miehet jää luulemaan että jotain voi vielä tapahtua. Hehe aika tarina tuo varpaiden nuoleminen.
Vierailija kirjoitti:
Pysyttekö noiden miesten kanssa kaverina? Itse käytän vakiokommenttina, että fiilikset oli kaverilliset, kun treffikumppani ei kiinnosta parisuhdemielessä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita kaverillista yhteydenpitoa jatkossa, vaan juttu loppuu siihen.
Jos olen mennyt treffeille, mutta huomaan, ettei mies kiinnosta seksuaalisesti, niin menee noin.
Sitten on muita tuttuja miehiä, joista en ole koskaan alunperinkään ajatellut mitään parisuhdemielessä, vaan he ovat mukavia hyviä tyyppejä, jotka näen kavereina.
Ap taas on mies, joka luulee, että naiset huvikseen ja kiysallaan ovat antamatta seksiä joillekin miehille eli "pistävät friend zonelle, vaikka hänen mielestään niillä miehillä olisi oikeus siihen, ja että siinä on joku salattu mekanismi, joka johtaa moiseen ratkaisuun. Hän ei siis näe naisia muuta kuin seksimielessä, eikä ymmärrä, mitä naiset kaipaavat suhteelta. Eikä tajua, että miehet ja naiset voivat olla oikeasti kavereitakin.
Voisin kuvitella että aloituksen kysymykseen vastaus on aina ettei ole kiinnostunut siitä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kemiat kohtaa parisuhdemielessä. Maailma on täynnä valtavan kivoja miehiä mutta jos ei herätä kaverillisia tunteita enempää niin ei sille mitään voi.
Mutta miksi miehellä 1 kemiat kohtaavat melkein joka kerta ja miehellä 2 ei koskaan?
Ylivoimaisesti suurin yksittäinen ryhmä on liian innokkaat. Jos en osaa ihan heti sanoa miehestä mitä hänen kanssaan mahdollisesti haluan mutta mies tekee jo aloitteen niin pakko torjua varmuuden vuoksi. Yleensä nämä myös jäävät pysyvästi friendzonelle tai katoavat elämästäni, koska tunnelma jää pysyvästi jotenkin odottavalle kannalle enkä osaa tällöin olla rento ja luonteva ja päästää lähelle. Koko ajan sellainen olo että toinen skannaa käytöstäni etsien sieltä pienimpiäkin vihjeitä joita voisi tulkita vihreäksi valoksi ja jatkuvasti joutuu miettimään miten voin käyttäytyä ja jopa ilmehtiä etten vain aiheuttaisi väärinkäsitystä. Todella sääli, koska haluaisin antaa mahdollisuuden vähitellen kehittyvälle mielenkiinnolle. Voin vain kuvitella miten epäröivä käytökseni tulkitaan. Näiden miesten silmissä en varmaankaan koskaan ole mitään muuta kuin nirso, ylimielinen, ristiriitainen, vaikeasti tavoiteltava jne. Aina sama juttu.
Kaikki ihanat miehet menee friend zonelle, koska vain siten saan rauhassa nauttia heidän seurastaan pitkäaikaisesti.
Jos menee ja panee jonkun ihanan äijän kanssa, ni se lopahtaa kuitenkin jossain vaiheessa & sit menettää kyseisen miehen kokonaan.
Maailmassa on paljon ihastuttavia miehiä, joiden seurasta haluan nauttia rauhassa ilman menettämisen pelkoa. Myöskin eroottinen vire pysyy loistavana, kun ei säädä mitään.
Olen kokeillut toistakin tekniikkaa, mutta vituiks on menny.
Paneminen ja ihastuminen kannattaa pitää erillään.
Mitään tyhmiä, mielenkiinnottomia kaverimiehiä minulla ei ole.
Mitä sellaisilla tekee?
Vierailija kirjoitti:
Olen friendzonannut yhden, oli todella tyhmä. Jos testauttaisi äo:nsa niin olisi varmaan 80-90 paikkeilla. Säälistä en suoraan hylännyt, vaan sanoin, että voidaan olla kavereita.
Noin joka neljännen AO on 90 tai alle...
En friendzoneta miehiä. Kaveeraan kyllä miesten kanssa, joiden kanssa jutut menevät yksiin, mutta välit todellakin ovat kaverilliset.
Ulkonäöllä ei ole mulle merkitystä parisuhdevalinnoissa, vaikka ulkonäkö onkin plussa.
Nyt viihdyn yhden miehen kanssa, joka on älykäs, hauska, huomaavainen ja omaa samat mielenkiinnonkohteet kuin minäkin. Ei ulkoisesti ole mun makuun, mutta mulla on hauskaa hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kemiat kohtaa parisuhdemielessä. Maailma on täynnä valtavan kivoja miehiä mutta jos ei herätä kaverillisia tunteita enempää niin ei sille mitään voi.
Mutta miksi miehellä 1 kemiat kohtaavat melkein joka kerta ja miehellä 2 ei koskaan?
Oletko tehnyt laajaakin tutkimusta miten eri miehillä kemiat kohtaavt naisten kanssa ja onko kyse miesten omasta arviosta? Itsellä noin 80-90% treffikumppaneista ei ole ollut kiinnostunut toisista treffeistä ja itse en ole ollut kiinnostunut 80-90% treffikumppaneistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kemiat" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.
Arvasin että joku tarttuu tähän.
No mistä nämä vähemmän komeat sitten taikoo naisensa?
Alle 16cm munan omaavat menee automaattisesti fried zonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kemiat" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.
Miten mies ilmaisee naiselle ettei ole tarpeeksi kaunis ja ulkoisesti viehättävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt laajaakin tutkimusta miten eri miehillä kemiat kohtaavt naisten kanssa ja onko kyse miesten omasta arviosta? Itsellä noin 80-90% treffikumppaneista ei ole ollut kiinnostunut toisista treffeistä ja itse en ole ollut kiinnostunut 80-90% treffikumppaneistani.
En mutta nämä ääripäät tuntuvat arkielämässä erottuvan aika voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Alle 16cm munan omaavat menee automaattisesti fried zonelle.
Mitään friendzonea ei ole, jos olet jo päästänyt panemaan.
Tylsän, ruman, lihavan - tai kierrätysmiehen, jolla on irtosuhteita enemmän kuin järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies ilmaisee naiselle ettei ole tarpeeksi kaunis ja ulkoisesti viehättävä?
"Et ole tyyppiäni". Sanon toki saman silloinkin, kun se on todellinen syy, joten todellista syytä et voi siitä varmaksi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alle 190cm miehet ja tietysti ne jotka eivät ole komeita, lihaksikkaita laatikkoleukoja. Myös kaikki ujot ja kiltit miehet sekä ne jotka eivät ole tatuoituja vankilakierteessä olevia pahojapoikia.
T. Mies. Lopeta propagandan levittäminen, kun et tiedä naisten ajatus- tai toimintamaailmasta mitään.
Hylätyt treffipyynnöt on helpompi hyväksyä, kun voi syyttää naisia täydellisyyden tavoittelusta sen sijaan, että näkisi itsessään joskus jotain vikaa tai että ymmärtäisi edes, että jokainen ihminen ei sovi jokaiselle ihmiselle vai siksi, että ollaan eri sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon miehille suoraan, koska he arvostavat rehellistä puhetta.
Toisinaan lisään alkuun pahoittelen tai
perinteisen "ei millään pahalla".
Jatkona: olet käsittämättömän ruma, koomisen lihava tai naurettavan ikävystyttävä.
Ei millään pahalla.
Kaikki miehet. Kukaan ei koskaan kolahda tarpeeksi. Minussa ei ole mitään vikaa.
Tulihan se sieltä! Eli väki yllis väki mielipiteineen. Naisille kelpaa vain/naiset jakaa tavaransa vain 0.0000000000000000000000000000000000001 prosentilla miehistä, jotka ovat 250cm pitkiä laatikkopäisiä-leukaisia supertähri-astronautti-kirurgi miljardöörejä olisi seuraava kommenttisi