Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on varaa asua Helsingissä?

Vierailija
26.09.2013 |

Olen ihmetellyt miten lapsiperheellä on varaa enää asua Helsingissä... Itse asun n. 80km päässä pääkaupungista ja olen pulittanut 3h+k 78m2 asunnostani 125.000€  (-05). Nyt katselin etuovi.comin asuntoja koska olen aina haaveillut pääkaupunkiseudulla asumisesta ja hyväkuntoisesta 3h+k asunnosta (läheltä keskustaa) saa pulittaa jopa 400.000€! Huhheijjakkaa.... Asuuko siellä Helsingissä enää muita kuin todella hyvätuloisia??? Miten tulette toimeen??? Kertokaa! :)

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan Tampereen keskustassa 200000 euron kaksiossa. Halutaan nimenomaan olla lähellä työpaikkoja, harrastuksia ja palveluita, joten keskusta-asuminen on meille ehdoton juttu. Siksi emme ole muuttaneet Helsinkiin, vaikka se olisikin ollut monesti tarjolla töiden puolesta. Näillä nykyisillä asumiskustannuksilla päätyisimme jonnekin radan varteen lähelle Vantaata ja kaikki aikamme kuluisi työ- ja harrastusmatkoihin. Ei kiitos, elämisen laatu on tuhat kertaa parempaa pienessä kaupungissa.

Vierailija
62/64 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole niitä  lapsia niin on varaa asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ostettu ensin pienempi asunto, myyty, ostettu isompi jne.

Just tämä. Ensin huonokuntoinen yksiö 80 000 eurolla -> rempattiin hienoksi, asuttiin muutama vuosi  ja myytiin 130 000 eurolla.

Sitten ostettiin kolmio 250 000 eurolla -> remppa ja asumista muutama vuosi -> myytiin 330 000 eurolla.

Sitten ostettiin uusi paritalonpuolikas, jonka hinta oli 430 000.

Koskaan ei lainaa ole ollut kauheasti, ja kuukausittaiset asumiskulut max. 1500.

Myös perintöä saatu vähän.

Vierailija
64/64 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman grynderit ja orjakauppiaat asuu keskustassa sankoin joukoin. Toisten selkänahasta piiskatulla rahalla saa Range Roverin, tms ahtaan kadunvarteen seisomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme