Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unessa tällaisen paikan, auttakaa selvittämään missä se on!

Vierailija
30.08.2020 |

Kyseessä oli 3-4-kerroksinen rakennus, jossa oli loma-asuntoja vuokralla. Asunnot saattoivat jopa kattaa koko kerroksen. Ikkunat olivat isoja ja niistä avautui kaunis maisema, jossa ei näkynyt muita rakennuksia, lähinnä puita ja muuta kasvustoa, vedestä en ole varma. Sisustus oli runsas mutta melko moderni, kyse ei ollut mistään ketjuhotellista. Paikka saattoi olla hivenen syrjässä. Oletko nähnyt tällaista paikkaa?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Suomesta?

Vierailija
2/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Suomesta?

Ymmärtääkseni kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö te sellaisen uni-paikan, onko kukaan ollut, jossa on paljon pitkiä käytäviä ja tummalla puulla paneloituja seiniä. Siellä on jossain myös iso aula, jossa on kuin seminaaritila tai odotusaula ja paljon ihmisiä, ja hallissa palvelutiski ja -luukku. Ei ole Suomessa ainakaan.

Tämä on poikkeuksellisen virkistävä ja erilainen keskusteluketju!

Vierailija
4/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olos? tai joku lapin hiihto/lomakeskus

Vierailija
5/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että varasin unessa tuolta mulle ja miehelleni viikonloppuloman. Otin asunnon ylimmästä kerroksesta. Olin juuri ennen heräämistä varaamassa meille ravintolaillallista ja ravintola oli vähän kauempana eli tarkoitus oli mennä sinne taksilla. Jotenkin asiaan liittyi numero 13 tai 130. En ole varma oliko etäisyys loma-asunnon ja ravintolan välillä 13 km, vai kenties illallisen hinta 130 €.

Vierailija
6/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin hiihtokeskus. Ruka tai Levi. Katso googlella lomakyliä, chaleteja (hienostelunini huoneistolle) ja sitten voi olla myös niitä itselle ostettavia lomaosakkeita myös.

Vierailija
7/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin hiihtokeskus. Ruka tai Levi. Katso googlella lomakyliä, chaleteja (hienostelunini huoneistolle) ja sitten voi olla myös niitä itselle ostettavia lomaosakkeita myös.

https://images.app.goo.gl/jni2TCuHEVA1E5yDA

Tuossa kuvassa on vähän sitä fiilistä mitä unessani oli, mutta kyseessä ei ollut hirsirakennus, enkä usko että se oli Lapissa. Maisema ikkunoista ei ollut kovin lappalainen.

Vierailija
8/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko keskustelu on lähtökohtineen täysin absurdi.

Vierailija
9/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on lähtökohtineen täysin absurdi.

Ei yhtä absurdi kuin tämän kommentin eteen näkemäsi vaiva versus mielipiteesi keskustelusta.

Vierailija
10/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himos?

Vierailija
11/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himos?

En usko että kyseessä oli mikään noin iso kohde. Tuolla on paljon mökkejä ja muuta, uneni paikka vaikutti olevan ainoa majoitus sillä tienoolla.

12/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan maaseudulla ?

Vierailija
13/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa oikean paikan etsinnässä, mutta tiedän miten hämmentäviä nuo unet ovat, ihan kuin sinun pitäisi siellä olla. Minulla toistuu tietty talo kadun päässä ja pihan ja talon tunnen jo läpikotaisin...

Vierailija
14/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos kertoisin sinulle mikä paikka tuo on?

Vierailija
15/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin varaisin sieltä loman mulle ja miehelleni, ja mentäisi syömään sinne ravintolaan mihin olin juuri varaamassa illallista kun heräsin.

Vierailija
16/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ranskan maaseudulla ?

Kyllä se taisi Suomessa olla. Maisemakin oli hyvin suomalainen.

Vierailija
17/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä kumminkaan.

Vierailija
18/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin varaisin sieltä loman mulle ja miehelleni, ja mentäisi syömään sinne ravintolaan mihin olin juuri varaamassa illallista kun heräsin.

Oliko aviomies vai avioliiton ulkopuolinen suhde? Vaikuttaa siihen kuinka voin tulkita poistumisteiden sijaintia

Vierailija
19/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko aviomies vai avioliiton ulkopuolinen suhde? Vaikuttaa siihen kuinka voin tulkita poistumisteiden sijaintia

Ihan oli oma aviomies. Varasin loman vähän yllätyksenä hänelle, kun ei juuri käydä missään kahdestaan. Varattuani sen näytin asunnon kuvia miehelle ja hän piti niistä kovasti. Joku kuva tai kuvat oli stailattu isolla määrällä kynttilöitä ja näytti todella tunnelmalliselta.

Vierailija
20/116 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sun tulkinta nyt sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä