Näin unessa tällaisen paikan, auttakaa selvittämään missä se on!
Kyseessä oli 3-4-kerroksinen rakennus, jossa oli loma-asuntoja vuokralla. Asunnot saattoivat jopa kattaa koko kerroksen. Ikkunat olivat isoja ja niistä avautui kaunis maisema, jossa ei näkynyt muita rakennuksia, lähinnä puita ja muuta kasvustoa, vedestä en ole varma. Sisustus oli runsas mutta melko moderni, kyse ei ollut mistään ketjuhotellista. Paikka saattoi olla hivenen syrjässä. Oletko nähnyt tällaista paikkaa?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
En osaa auttaa oikean paikan etsinnässä, mutta tiedän miten hämmentäviä nuo unet ovat, ihan kuin sinun pitäisi siellä olla. Minulla toistuu tietty talo kadun päässä ja pihan ja talon tunnen jo läpikotaisin...
Talo on yleensä unessa symbolisesti alitajunta.
Matkailunedistämisen nimissä voin sanoa että käykää noilla sivuilla niin saadaan klikkejä.
Jos se ei kuitenkaan ollut mikään oikea paikka, vaan unessa nähty tila, jonka alitajuntasi loi yhdistellen osia monesta todellisesta paikasta? Jos se oli ihan vaan unta? On se kai edes mahdollista kun jokainen uneksittu asia ei ole totta.
Näin kerran todentuntuista unta, jossa oli korkea rakennus, ei kuitenkaan ihan pilvenpiirtäjä. Meitä oli pieni joukko ihmisiä, jotka pakenimme rakennuksen yläkerroksiin. Oli kuin sota olisi alkamassa, ja jännitimme ylhäällä pääsevätkö viholliset rakennukseen. Mitähän uni merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa auttaa oikean paikan etsinnässä, mutta tiedän miten hämmentäviä nuo unet ovat, ihan kuin sinun pitäisi siellä olla. Minulla toistuu tietty talo kadun päässä ja pihan ja talon tunnen jo läpikotaisin...
Olen nähnyt useita kertoja unia suurista taloista, kylistä, paikoista, joissa ikään kuin olisin viipymässä ja ne on merkillisen tuttuja paikkoja, kuin kuuluisin sinne. En valveilla koskaan ole käynyt tai nähnyt vastaavia paikkoja. Nämä unet on erilaisia kuin ns. tavalliset unet. Vaikea kuvailla tunnetta kun herää. Kuin olisi tullut takaisin jostain hyvin kaukaa, mistä ei yhtään tiedä mikä se paikka on ja samaan aikaan se tuttuuden tunne. Tosiaan tunne on hämmentynyt, mutta kaihoisa ja voimaantunutkin toisinaan.
Edellisen elämän kotipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko sitten analysoida ap:n alitajuntaa näiden ketjun tietojen pohjalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Suomesta?
Ymmärtääkseni kyllä.
Järvisydän Rantasalmella?
Uskotko käyneesi paikassa aiemmin irl?
Vierailija kirjoitti:
Porvoo?
Mitä hittoa nyt taas? Etkö itse näe koskaan unia?
Vierailija kirjoitti:
Uskotko käyneesi paikassa aiemmin irl?
Olen varma että en ole käynyt paikassa irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kun nuoruuttani muistelen, unissa eksyi loputtomiin huoneisiin, ikkunasta kävi kylmä viima. En jotenkin ollut suojassa missään. Unessa enkä valveilla.
Jos näkee jotain samaa unta monta kertaa, niin silloin alitajunta yrittää kertoa jotain. Uni toistuu niin kauan, että tekee muutoksen elämässään.
Olet todennäköisesti selaillut nettiä ja nähnyt kuvan jossain joskus, sitä tiedostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee jotain samaa unta monta kertaa, niin silloin alitajunta yrittää kertoa jotain. Uni toistuu niin kauan, että tekee muutoksen elämässään.
Oli ensimmäinen kerta kun tätä unta näin.
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti selaillut nettiä ja nähnyt kuvan jossain joskus, sitä tiedostamatta.
No sittenhän kyseessä olisi varmasti oikea paikka. Olisi mukava löytää se, siksihän ketjun aloitinkin.
Onko koskaan tullut outo tunne jossain uudessa paikassa, että olet ollut siellä aiemminkin? Siis ihan irl. Mulla on pari kertaa. Ehkä olen entisessä elämässä ollut siellä.
Se oli paikka vain sun unissasi.
Useinhan tuollaisia unia näkee, mutta harvempi alkaa kyselemään ja metsästelmään sitä oikeanan paikkana.
Miksi kummassa otat unesi niin tosissaan, eikä sinulla ole muuta elämää, kuin muistella ja pohtia ja arvuutella uniasi?
Olen nähnyt useita kertoja unia suurista taloista, kylistä, paikoista, joissa ikään kuin olisin viipymässä ja ne on merkillisen tuttuja paikkoja, kuin kuuluisin sinne. En valveilla koskaan ole käynyt tai nähnyt vastaavia paikkoja. Nämä unet on erilaisia kuin ns. tavalliset unet. Vaikea kuvailla tunnetta kun herää. Kuin olisi tullut takaisin jostain hyvin kaukaa, mistä ei yhtään tiedä mikä se paikka on ja samaan aikaan se tuttuuden tunne. Tosiaan tunne on hämmentynyt, mutta kaihoisa ja voimaantunutkin toisinaan.