Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Nala?

Vierailija
26.09.2013 |

ev

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois Sarabi?

Vierailija
22/45 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi ihmiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt. Iski tuo lukihäiriö ja väänsin nimeen kaksi aa:ta vaikka se olikin "Nala", eikä siis Naala, joksi sen mun mielessä näköjään automaattisesti vääntyy. Paha jokatapauksessa!  t.19

Vierailija
24/45 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimi tyttökoiralle.

Vierailija
25/45 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän nimen täytyy olla vitsi:)???? Hehehehhe

Vierailija
26/45 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS, Naisten ja Lastentaudit (NaLa).

Vierailija
27/45 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tuollainen lyhenne Hussissa?

Vierailija
28/45 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö joku?

Vierailija
29/45 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsellesi juuri se nimi josta pidät. Kiusaavat lapset keksivät kiusaamisen aihetta aivan mistä haluavat, älä anna potentiaalisen koulukiusaamisen uhan vaikuttaa nimivalintaasi.

Minulla on erikoisempi nimi myös (tässä ketjussa kuitenkin mainittu) ja mielestäni olen pärjännyt aivan hyvin sen kanssa. Toki joskus olisin toivonut, että nimeni ei olisi jäänyt niin hyvin opettajien muistiin. Jos joku ei ota minua vakavasti oudon nimeni takia, on se hänen häviönsä. Työelämässä koulutuksei ja työtulokseni ovat puhuneet puolestani eikä nimeni ole estänyt minua saavuttamaan niitä asioita, joita olen halunut.

Vierailija
30/45 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisuutta hakevien perheiden keksimällä keksitty nimi.

Vierailija
31/45 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira

Vierailija
33/45 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasta nimi, jos sukunimi olis Simpanen... 

Vierailija
34/45 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 09:00"]

Anna lapsellesi juuri se nimi josta pidät. Kiusaavat lapset keksivät kiusaamisen aihetta aivan mistä haluavat, älä anna potentiaalisen koulukiusaamisen uhan vaikuttaa nimivalintaasi.

Minulla on erikoisempi nimi myös (tässä ketjussa kuitenkin mainittu) ja mielestäni olen pärjännyt aivan hyvin sen kanssa. Toki joskus olisin toivonut, että nimeni ei olisi jäänyt niin hyvin opettajien muistiin. Jos joku ei ota minua vakavasti oudon nimeni takia, on se hänen häviönsä. Työelämässä koulutuksei ja työtulokseni ovat puhuneet puolestani eikä nimeni ole estänyt minua saavuttamaan niitä asioita, joita olen halunut.

[/quote]

Nimenomaan. Eivätkö ihmiset tajua ITSE kasvattavansa niitä kiusaajia, mistä puhuvat? Jos kaikki nimetään sillä asenteella, että "ei varmasti kukaan kiusaa", ja kauhistellaan toisten nimiä, annetaan lapsille esimerkki, että erilainen ei ole hyväksyttävää ja sellaista saa kiusata. Älkää vanhemmat ainakaan lastenne kuullen kauhistelko kenenkään nimeä!

Se, että sanot "lasta tullaan kiusaamaan koulussa" tarkoittaa sitä, että hyväksyt kiusaamisen. Sinä olet sen taustavaikuttaja.

Vierailija
35/45 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nimi, anna sitten seuraavalle lapselle nimeksi simba.

Vierailija
36/45 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi! Miten se voisi aiheuttaa kiusaamista? Aina ei tajua av-mammojen ongelmia, mutta se onkin varmaan oma onneni ;)

Vierailija
37/45 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalasta mieleen koira, ei pahalla, olen vain kuullut. kai siihen nopeesti tottus

Vierailija
38/45 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nala termi on paljon käytössä töissä. NaLa = Naisten ja lastensairaala. Yksi HUS:in osa siis , yhteinen hallinto noilla.

No , leijonakuningas tulee kans mieleen.

Vierailija
39/45 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Neaa tai Nellaa kummempi. Ihan tavis. Nana ois kyllä parempi.

Vierailija
40/45 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ngala tarkoittaa leijonaa shangaanin kielellä niin kuin Simba tarkoittaa leijonaa swahiliksi. Toisaalta Nala tarkoittaa swahiliksi lahjaa. Kumpi alkuperä lie ollut leijonakuninkaan tekijöillä mielessä nimetessään Nala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi