Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta päivää vuodessa saikulla?

Vierailija
26.09.2013 |

Kuinka monta päivää vuodessa olet saikulla/sairaita lapsia hoitamassa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina maksimimäärän jonka voi palkallisesti saada, pitäähän työnteosta jotain iloakin olla

Vierailija
2/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kolmen vuoden aikana yhden päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina 0-2 pv/v, ja minulla on alle 10v (alakoululainen) lapsi.

Vierailija
4/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään päivää ole ollut vuosikausiin.

Vierailija
5/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten sairastelusta meillä ei enää saa saikkua kun ovat yli 10 vuotiaita. Kun lapset oli pieniä, niin varmaan kumpikin vanhemmista oli pari kertaa vuodessa lasten vuoksi sen pari kolme päivää pois töistä.

Itse en ole ollu saikulla läheskään joka vuosi. Meillä on liukuvat työajat, joten aika usein tulee vaan lähdettyä aikaisemmin tai tultua myöhemmin, jos tuntuu flussaiselta. Usein flunssa meeneekin enemmällä levolla nopeasti ohi, oikeastaan ennen kuin ehtii edes alkaa.

Jos sanotaan että 2-5 päivää joka toinen vuosi saikkua, niin on varmaan aika lähellä totuutta.

Vierailija
6/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme alle kouluikäistä. Yhtään päivä en ole viimeiseen kahteen vuoteen ollut poissa lasten sairauden takia. Hoitojärjestelyt mahdollistaa sen, että lapsille on sairaanakin hoitopaikka.

Vierailija
7/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tai kaksi päivää vuodessa flunssan takia, mutta lasten sairastamisien takia ei ole tarvinnut olla poissa töistä kun isovanhemmat hoitavat.

Vierailija
8/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:38"]

aina maksimimäärän jonka voi palkallisesti saada, pitäähän työnteosta jotain iloakin olla

[/quote]

TÄHÄN!

Vierailija
9/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on enemmän saikkua kuin toisilla. Mikä mahtaa olla maksimi palkalliselle saikulle kunnallisella? 

Vierailija
10/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vuoden aikana 1,5 päivää lapsen sairastelun takia pois ja omien sairastelujen vuoksi 0.

Vierailija
11/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:52"]

Joillakin on enemmän saikkua kuin toisilla. Mikä mahtaa olla maksimi palkalliselle saikulle kunnallisella? 

[/quote]

Ja joissakin  saa olla sen 3 päivää pois pelkällä ilmoituksella. Näin tekee tuttuni joka on valtiolla (virastossa)  ja on koko ajan saikulla kaikesta pienestäkin nokan vuotamisesta. Hän sanookin että ottaa joka kuukausi vähintään sen 3 päivää "lomaa" lapsen takia ja joskus lisäksi 3 omista "sairauksista"  mikä on heillä ihan normi käytäntö kuulemma. Tosi kiva että valtiolla on tuollaisia ihmisiä töissä....

Vierailija
12/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen päihdeongelma jos on usein pois töistä, > 5 vrk/vuosi.

Vierailija
13/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta olen ollut työelämässä kotiäitiyden jälkeen ja sairiksella olen ollut noin 1p /vuosi, eli 4 päivää. Lapset pääsevät sairastamaan lähellä asuville isovanhemmille tai mies jää kotiin etätöihin, mutta lapset sairastelevat hyvin harvoin.

Vierailija
14/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulla en ole ollut viimeisen 20 vuoden aikana yhtään päivää.

Vierailija
15/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä saikullia.

Vierailija
16/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeksi 7 vuotta sitten 5 päivää, selkä oli todella kipeä.

Vierailija
17/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna olin sairauslomalla melkein 5 kk, tänä vuonna 2 kk.

Vierailija
18/57 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuodesta pidän yleensä pitämättömät saikut pois jos ei ole muuten kerennyt työkiireiltä. Lokakuussa on hyvä aloittaa.

Vierailija
19/57 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään päivää reilun kahden vuoden aikana.

Vierailija
20/57 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mitä sankariduunareita täällä painaa. Olen ollut tänä vuonna 6 päivää poissa. Ensin 3 vrk (influenssa), sitten 1pv (noro) ja viimeksi 2vrk (liikuntavamma). Kaksi ensimmäistä omalla ilmoituksella ja viimeisin lääkärintodistuksella. Lasten takia en ole ollut pois - mies kyllä on muutaman päivän.

Onko mukavaa tulla räkätaudissa töihin tartuttamaan työkavereita te, joilla ei koskaan ole sairauspoissaoloja?

T: sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan