Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret kuumeilijat <3

26.09.2013 |

Toiveissa olis vauva vuodelle 2014! :)<3

Elikkäs olen 21 vuotias naisen alku :D ja kamala vauvakuume!

ehkäisy (e-pillerit) jätetty  pois 2012 elokuussa, vähän yli vuosi tässä onkin mennyt tosi nopeasti, mutta plussaa ei oo tullu :( hetki siinä toki meni että sai kierron suht kuntoon. Olis ihana keskustella muitten nuorten kuumeilijoiden kanssa kokemuksista :))

Kommentit (102)

21/102 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Täällä 23v kuumeilija, mies 33v. :) Tällä hetkellä kp14/34. Meillä on yk1 vasta menossa. Kierto on ollu tosi sekava pitemmän aikaa ja ainoastaan viime kierron pituudesta oon pitäny kirjaa. Uskoisin, että tää kierto on kyllä lyhyempi. Tikutin vahvan ovulaation eiliselle, tänään näkyi enään hyvin hailakkana. Tänään alamahaa on juilinu, samoin alaselkää. Omituista. 

No, tsemppiä meille kaikille! Kyllä me raskaaksi tullaan, keinolla millä hyvänsä ;)

22/102 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lupaavalta Emmilotta! :) Itsellänikin nimenomaan nännit tuli araksi, mikä taisi olla ensimmäinen oikea raskausoire! 

Pillereitä söin monta monta vuotta ja kun jätettiin pois, niin ensimmäisessä kierrossa oli kaiken näköisiä "raskausoireita". Tiedä sitten johtuivatko siitä, että olin niin innoissani kun viimein päästiin yrittämään, vai siitä että keho käynnisteli normaalia hormonitoimintaa pillereiden jälkeen... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/102 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin... viikko sitten sunnuntaina tein testin ja näytti negaa, samana päivänä alkoikin "kuukautiset". Ne eivät tosin olleet sellaset kun aina on. Vuotoa oli tositosi niukasti, jos niitä nyt voi vuodoiksi kutsua. Kestivät muutaman päivän ja normaalisti viikon verran. Vuoto ei väriltäänkään sopinut normi kuukautisiini, vaan oli rusehtavaa. Nyt parina päivänä taas jäänyt vähän paperiin vessassa käydessä. Mikähän mahtais olla? Nyt en ole testaillut uudelleen.

24/102 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa siskot. :D
Täällä 23-vuotias toivottavasti pian plussaava, hormonaalinen ehkäisy jätetty pois kesä-heinäkuun vaihteessa, takana kaksi kuukautta tosissaan yrittämistä. Ensi kiertoon otetaan kaveriksi ovulaatiotestin sylkiversio, koska tarkkaa ovispäivää ei ole tiedossa. 

Onko muut nuoret kuumeilijat saaneet lähipiiristä kuraa niskaansa? Meillä se tilanne että minun siskot (10-vuotta vanhempia) on asian suhteen hyvin kyynisiä.
Meillä on kuitenkin täysin toimiva parisuhde, oma talo ja tasainen rauhallinen elämä, joten meistä aika on enemmän kuin oikea. Lähipiirin suhtautuminen vain harmitti alkuun, nyt olen vain niin onnellinen kun saan pyrkiä oikeasti siihen mitä olen halunnut jo 2-vuotta kovasti.

25/102 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Oon ihan uus täällä. Oon 21-vuotias ja mieheni pian 25v. Ollaan yhdessä oltu nyt 2v1kk. Vauvasta ollaan puhuttu seurustelun alusta alkaen, mutta nyt olisi sopiva aika kun mulla koulu loppuu maaliskuussa. Miehelläni on aikaisemmasta suhteesta 4v. tyttö. Nyt olisi tarkoitus saada hänelle sisko tai veli. 

Käytin puol vuotta hormonaalista ehkäsyä,pillerit jäi pois lokakuun alussa ja ensimmäiset luomumenkat tuli reilu viikko sitten. Nyt siis ensimmäinen yritys päällä.Toivottavasti tärppäisi nopeasti :)

26/102 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä kans yksi kuumeilija lisää :)

Olen 21v ja mies saman ikäinen. Yrittämään alettiin toukokuussa. Kerran sain jo plussattuakin, mutta sain kuitenkin nopeasti keskenmenon... :( heti jälkivuodon loputtua jatkettiin yrittämistä. Nyt pari viikkoa ollut samanlaisia oireita kun edellisessä raskaudessa. Eli hirmuista janon tunnetta ja sen vuoksi jatkuva vessa hätä, kova aivastelu ja "kuumat aallot" on myös ollut oireina. Samoin vatsa toiminut liiankin hyvin, nännit kosketus arat ja alavatsassa toispuoleisesti pientä nipistystä välillä ja turvotusta! Tänä aamuna tein sitten testin, mutta nega tuli :( kova pettymys oli, etenkin kun niin kovasti esikoista toivotaan tulevaksi!

Mukavaa, kun vihdoin löysin tälläisen ryhmän jossa on omanikäisiä ihmisiä :) 

Toivotaan tänne pikaista plussa aaltoa ja onneaa kaikille yrittäjille ja kuumeilijoille!! :)

27/102 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

Täällä menossa nyt kp 25. Olo ei oo kauheen toiveikas, vielä muutama päivä sitten olin varma, että olen raskaana. Oli jos jonkinnäköistä (keksittyä) oiretta. Selkää särki, paleli, pientä kuvotusta, nokka tukossa ja jotenkin sellainen olo, joka ei yhteen tuntunut omalta itseltä. Eilen ja tänään on ruoka maistunut siihen malliin, että eiköhän sieltä täti oo tulossa viimestään sunnuntaina. Tämähän onkin vasta yk 1, joten tästä ei pidä lannistua.  :) Vielä kuitenkin on pikkuriiiiikkisen toivoa tässäkin kierrossa!

28/102 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään kp 23/28, kehotuntemus sanoo ettei plussaa tässä kuussa. :/

Millaisia ajoituksia teillä muilla on ovulaation kanssa? Olen kovasti koittanut seurailla omaani, ihan luomuna siis, mutta en ole aivan varma onko se nyt sitten kierron puolivälissä vai hintsun myöhemmin. ÄH!

29/102 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tänne yksi juniori ilmoittautuu, 17 vuotta mittarissa ja poikaystävä 19 vuotta. Viime viikon maanantaina alkoi erilaista aikvoimakasta muttei jatkuvaa kipuilua vatsassa. Samalla nännejä alkoi aristaa. Niinhän siinä sitten kävi että plussa tärähti!

Yk 5:llä tärppäsi ja nyt rv 4+4. Asiasta tietää vain ihan lähipiiri, vanhemmat, sisarukset ja parhaimmat ystävät. Ovat ottaneet asian erittäin hyvin ottaen huomioon nuoren iän. Tänne kokosin mun tarinan, jos jotakuta kiinnostaa tietää enemmän 

31/102 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta! :)
Minusta on hienoa että jotkut uskaltaa lähteä tekemään lapset heti kun sille tuntuu - itseä jopa vähän harmittaa että on tässä kärvistelty pari vuotta vaan koska ollaan nuoria.

32/102 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Ihanaa, että tällainen ketju on täällä. Onnea plussanneille, ja kiitos että saan tulla kuumeilemaan. Itselläni edellisestä suhteesta 3v tyttö, itse olen 22v mieheni saman ikäinen. Ehkäisy jäi pois huhtikuussa, eikä sen jälkeen ole tärpännyt. Olen koittanut pitää pään kylmänä ja ajatella, että kyllä se sieltä tärppää kun on sen aika. Mut nyt alkaa jännittää, kun on kp 24/26-28 ja on ollut kaikenlaista oireilua, sekä ekaa kertaa nämä kuuluisat lämmöt on koholla. Normaali lämpö aina tasan 36,3 ja aikaisemmin viikolla oli 36,8 ja tänään jopa 37! Jos olen flunssassa ja mulla on 37 lämpöä olen jo vuoteen oma, mutta täällä mä ihan hyvävointisena porskutan menemään. Alavatsatuntemuksia myös ollut paljon, repäsykipuja ja jomotusta. Tässä kierrossa olen myös ollut jotenkin vähemmän hermona, yleensä viimeistään viikko ennen kuukautisia olen kuin raivohullu. :D Olen niiiiiin malttamaton, juuri sellainen ärsyttävä kaikki mulle heti nyt ihminen. Jos tän tärpin kanssa on ollut vaikeaa hillitä itteensä, niin nää viimeiset muutama päivä ennen kuukautisien alkua on aivan helvettiä. :D Pitää vaan malttaa odotella tuonne maanantaihin, että alkaako vai ei. Innolla odottelen ja seurailen muiden kuumeilua!

33/102 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaistestistä puhdas nega - eikä mitään oireita. Lämmöt ehkä hieman koholla ja nokka tuhisee, vakaammin uskon silti ihan flunssaan. Odotellaan tuo 4-päivää ihan suosiolla ja pohditaan sitten hommaisiko seuraavaan kiertoon ovulaatiotestejä, ihan jotta tietäisi irtoaako sieltä mitään. :/ Ihan järjetön kammo herännyt lapsettomuudesta, huonosti nukutun toissayön johdosta.

34/102 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas

Täällä kans tänään (kp 26/28-34) testattu aamulla negatiivinen, joka olikin ihan odotettua. Uskoisin kierron olevan nyt juurikin tuon 28 päivää. Mahaa on kivistäny, että kai se täti tulee kohta kylään. Itku on kamalan herkässä ja ihan ilman syytä vois vollotella. :D Rankkaa tämä naisena olo.

Mulla on ovulaatiotestejä kasa, mutta oonkin miettiny, että pitäskö jättää ens kierrossa käyttämättä. No, onneksi on aikaa vielä mietiskellä. :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!

35/102 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan käyttänyt ovulaatiotestejä, voiko niillä pelata ilman hirveää stressiä? Aina varoitellaan vain että ei pitäisi stressata ylimääräistä, mutta itse stressaan nyt lähinnä sitä kun en tiedä milloin ovuloin ( ovuloinko ollenkaan). :P Ihan kahelin hommaa!

36/102 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu yksi uusi kuumeilija. 22-vuotiaita ollaan avokin kanssa molemmat ja tarkoitus olisi kierukka käydä poistamassa vielä tämän vuoden puolella. En malta odottaa että saadaan yk:t käyntiin! :D

37/102 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun joukkoon :) minä 22-vuotias ja mieheni 29 ja esikoista yritetään :) yksi pettymys takana ja nyt uusi kierto aluillaan ja positiivinen mieli. Itse miettinyt myös noita ovulaatiotestejä,mutta en ole vielä päättänyt että koitanko. Nyt puolisen vuotta ollaan yritetty ja kuume on hirmu kova! Siskoni pamautti eilen uutisen,että hän odottaa vauvaa ja olin todella iloinen,mutta samalla pääsi kyllä parku :D kiva että on tällainen,että saa jutella asiasta ilman että kukaan arvostelee. Plussatuulia teille kaikille!:)

38/102 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANSKINA: Kovasti tervetuloa ja toivotaan vettä myllyyn sillekkin suunnalle. ;)
Hirveen vaikea tosiaan miettiä ottaisko ovistestit mukaan kuvioon, vaiko eikö.
Meilläkään ei kummassakaan ainakaan päälisin puolin ole mitään vikaa, hommat pelaa niinkuin pitääkin, niin tuntuu vähän että miksikäs tässä nyt ovistestejä.. :P

Mullon taas se vaihe kierrosta että saan kaikenmaailman haamuoireita, milloin mitäkin. Liian tiuha mielukuvitus ja toiveet pinnassa. :P

39/102 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans liityn joukkoon, parikymppinen nainen täysin vauvakuumeen valtaamana. Mies 27v ja nyt jätetty ehkäsy pois, että saa tulla jos on tullakseen:) huippua kun on "kohtalo"tovereita! Ei oma kavepiiri ja mies jaksa höpöttää aina vaan vauvoista... seurustelua meillä ei vielä ole takana kovin paljon, eikä vielä asuta yhdessä mutta mikäli vauva tulee niin sitten katsotaan asumista uudelleen, molemmat kuitenkin ollaan täysjärkisiä ja työssäkäyviä niin eiköhän ne asiat lutviinnu :) kaikki ajallaan. 

40/102 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkiä parisuhteita teillä on kumppanien kanssa yleisestikki takana?
Me ollaan kuljettu samaa kehää vuodesta 2005, toki väliin on mahtunut hieman vähemmän romanttisiakin vaiheita, mutta kuitenkin. Naimisiin mentiin 2011 vuoden lopulla. :)