Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret kuumeilijat <3

26.09.2013 |

Toiveissa olis vauva vuodelle 2014! :)<3

Elikkäs olen 21 vuotias naisen alku :D ja kamala vauvakuume!

ehkäisy (e-pillerit) jätetty  pois 2012 elokuussa, vähän yli vuosi tässä onkin mennyt tosi nopeasti, mutta plussaa ei oo tullu :( hetki siinä toki meni että sai kierron suht kuntoon. Olis ihana keskustella muitten nuorten kuumeilijoiden kanssa kokemuksista :))

Kommentit (102)

61/102 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön myös foolihappolisää ja kalkkitablettei,kun en ole ikinä juonut maitoa ja käytän aika vähän maitotuotteita. Olen kyllä nyt kovin yrittänyt lisätä. Niin ja juon lasillisen greippimehua päivässä,ihan vaan siinä toivossa et jos se ehkä auttais tässä ovulaation aikaan :) Meinaan tällä huomenna pitäis ovulaatio olla..tai näinä päivinä.

Neiti Syyskuu: Tosi ikävä kuulla,mulla tuli oikein tippa linssiin kun menin blogisi sivuille :( Voimia sulle ja kyllä meillä kohta tärppää :) Mulla vasta yk 1 oikeastaan menossa. Tai no 7 kk ollaan oltu ilman ehkäisyä,mutta ei olla sen kummemmin mietitty mitään ovulaatio juttui yms, ollaan siis ajateltu et tulee jos on tullakseen. Mutta nyt otin asian puheeksi,että jos vaikka ihan oikeesti yritettäis ja mies on samaa mieltä. Vähän häntä jännittää,mut niin myös mua :)

62/102 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu pari vuotta ja heti kun päätettiin yrittää, niin tosiaan tärppäsi. Lääkäri aiemmin sanoi ettei foolihappoa ole tarpeen syödä erikseen, suositteli vain raskausvitamiineja, joista sekin löytyy myös itsestään :) 

Janskina: Eiköhän se plussa toivottavasti pian tule :) Toivotaan että täälläkin saisi jo yrittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/102 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,mulle lääkäri suositteli noita foliren tablettei mut oon meinannut et josko koittaisin kans noita raskausvitamiinei mis on sitä sun tätä :) syön nyt nää ainaki poies :) Joo eiköhän se tule,ainakin tunne on vahva :)

64/102 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas!

Ajattelin tulla kertomaan teillekkin, ensikuussa tulee yritystä 2-vuotta joten keräsin rohkeuteni ja varasin ensiajan lapsettomuustutkimuksiin. En kyllä koskaan olisi uskonut että joskus olisin tälläisessä tilanteessa. 

65/102 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli mukava täti siellä, lääkäri ultras alkio nyt 3,5mm peräpää mitta ja  kuulemma on juuri menossa 6+1 veikkaan  kyl et ois seiska viikko mut kai se lääkäri paremmin tietää.. Noo jotkut vaa on semmossii ... toivotaa et kun joulukuus on 12 viikon ultra et ois mukava täti siel ultraamassa.. :) PLUSSA ONNEA KAIKILLE!!

66/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä synkistellään edelleen; miehellä flunssaa ja tärppipäivät olis tässä käsillä. Ei oo siis kovin toiveikas olo.

Oon miettinyt noita foolihappoja sun muita, mutta ehkä vain alan nappailemaan multivita mamaa ja huolehtimaan entistä enemmän hyvästä ravinnosta. :) Monipuolisesti koitetaan syödä aina, mutta välillähän sitä repsahtaa (ai mikä suklaakakku.. en mää vaan ikinä mitään sellasta. *vihels*) ja sit morkkistellaan.

Onko täällä muuten ketään muuta plus-koon kuumeilijaa linjoilla? Vertaistuki olisi ehkä paikallaan, kaiken synkistelyn tuloksena. :P

67/102 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat mahdolliset ovisoireet havaittu sitten hormonaalisen ehkäisyn jättämisen. :D
Vasemman munasarjan tiennoilta nipisti kertaalleen melkoisen napsakasti ja lämmöt on vajaan asteen koholla - voisko nää tosiaan olla oireita siitä että ovulaatio olis käsillä? Nyt miehelle kuumaa mehua ja katotaan lähteekö se nuha oikeasti sillä ittellään. ;)

68/102 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6+4 Mul kesti "tärppäämisen" jälkeen viikon ovis oireita... Viikkoon ei juurikaan valkovuotoo, kuuma/kylmä, lämpö koholla ja sit jossai vaihees alko hitonmoinen valkovuoto siis tuntu koko aja et housut on märät et ois turvallisempi pitää sidettä... ja raskaus oireita oli alavatsan arkuus, alaselkä särky. Sit sellane outo juttu mistä tajusin et kaikki ei oo kohillaa niii menkkamaisia oireita.. sellane kamala "menkkasupistus"  siis ihankun menkat alkais... monesti joutu käydä wc:ssä kattoo et alkoks ne :D  Plussa onnea kaikille ja Tsemppiä yritykseen!! :D

69/102 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi todella Paljon PlussaOnnea Kaikille!!

Tällä uusi kuumeilija mukaan ketjuun, olen 20v ja mies 22. yritystä on jo takana vajan vuoden (tammikuussa lopetin yasmin e-pillereiden syömisen kp28 oli silloin, 4v niitä syönyt ennen sitä) Minulla on ollut todella outoja kiertoja, huisin pitkiä... lopetettuani kiertoni piteni 11 päivällä ja siinä ajassa ehti monen monta testiä tekemään. sen jälkeen on kierrot ollut kp39, 46, 70, 42, 42, 57, 57...  Ja tässä välissä monet toivot menetetty, testejä tehty ja stressannut asiasta...

Tällä hetkellä minulla on meneillään kp 48/51-57 ja tämä kierto on ollut todella mielenkiintoinen! kp35/51-57 alkoi pientä tuhtutusta, joka sitten kesti 4pvä samalla oli todella outo olo, kp38-39 oli ovis ja kp 39 alkoi kauhea vatsakipu, oikein kunnon krampit oikealla sivuvatsassa jotka kestivät sitten monta tuntia.. hyvä kun pystyi edes kävelemään vessaan ja takas.. sen jälkeen jatkui alavatsakivut pari päivää ja kauhea väsymys maha oli kuin ilmapallo... sitten mahakipu helpotti muutamaksi päiväksi kunnes taas tuli takaisin, ja toi mukanaan pienen pahaolon, ilmapallomahan ja arkuutta rinnoissa (enemmän siinä kainalon suunassa) ... no sunnuntaina iski flunssa ja veto ihan veks... samalla on joka ilta tullut tämä alavatsakipu... Vauva olisi todella toivottu ja yritystäkin on takana!!
Nytten vain kuumeilen ja odotten viikonloppuun että voisi testailla.

Ihanaa löytää tällainen keskustelupalsta minne tuntuu kuuluvansa. :)

70/102 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne alkukuun oireet tuli ja meni, olivat kai jotain pillereijen jälkeisiä oireiluita kehon muuttuessa normaalimmaksi. Mutta mutta taas ollaan samassa tilanteessa, mieli ihan maassa ja mielessä vaan "en tule koskaan raskaaksi".

Tänään on kp21 ja 6 päivää sitten peittoja heiluteltu oikein urakalla, myös varmuudeksi paljon senkin jälkeen. Viime viikon lopulla rinnat kipeytyivät ja luulin tämän johtuvan oviksesta, rintojen kipuilu muuttui nännien arkuudeksi ja jatkuu yhä. Vatsaa velloo vähän väliä menkkamaiseen tyyliin ja mielialani ei ole ikinä vaihdellut näin paljon, yksinkertaisesti ottaa päähän ihan ja kaikki! Yhtäaikaa rintojen kipuilun kanssa alkoi myös runsas valkovuoto, jonka senkin luulin liittyvän ovulaatioon, mutta enkai enää voi ovuloida?

Nännit ovat arat ja valkovuoto jatkuu edelleen, eilen illalla ja tänäaamuna tuli vaaleanpunaista vuotoa tositosi vähän ja se on nyt loppunut. Tänään töissä keskeltä alavatsaa(kohdun kohdalta?) vihloi kerran. Milloin saan testata ja voiko nämä olla raskaudesta vai mistä nämä oikein johtuu? Pahoittelen pitkää ja sekavaa tekstiä! :D

71/102 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jotain kiinnostaa lueskella enemmän minusta, niin blogiin  http://pienokainenko.blogspot.fi/

72/102 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipatirallaa,

Tervetuloa uusille, ihana kun tulee uusia kanssasisaria <3 Tänne ei kummempaa, viime viikkoina vauvakuume on ollut valtaisa. Itku meinaa päästä kun hormooni hyrrää niin kovasti. Mulla kierrot on pillereiden lopettamisen jälkeen olleet normaalit ja tasaiset eli sen kp 30-32. Ovikset oon bongannut joka kierrossa..enkä oo kyllä kaivannut niitä kivuliaita nippaisuja alavatsassa vaikka positiivinen asia onkin. Oon vaan kipuherkkä niin tunne ei oo mukavin. Ovulaatio oli viime viikolla ja peittoja ei oo heiluteltu ei sitten yhtään. Ei ois kenenkään muun mies pihtari? En "uskalla" keskustella asiasta miehen kanssa koska tuntuu että hän vetää herneen nenään. Mutta en kyllä tiedä miten tähän pitäisi itse suhtautua :(

En oo myöskään uskaltanut kysyä oliko mies tosissaan kun sanoi "noh ruvetaan hommiin", minä siis palpatin vauvoista ja yrittämisestä. Ja ääni ei tosiaankaan ollut kettuileva vaan enemänkin tuntui että hän olisi jo valmis. En vaan haluaisi pettyä.

Sori oma napailu, mutta ei oo muutakaan paikkaa mihin avautua ja jossa ymmärrettäisi <3

(mun elämää voi muuten seurata  osoitteessa http://theoneilaughwith.blogspot.fi)

73/102 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipponen: Eikös kiinnittymisvaiheessa ole mahdollista rikkoontua verisuonia ja tulla noita punaisia sävyjä? Kovasti siis pidän sulle peukkuja. ;)

74/102 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipponen: Mulla ihan samanlaisia tuntemuksia kuin sulla! Rinnat tuli aroiksi heti ovulaation jälkeen mikä lienee normaalia,itse en kyllä ole ennen kiinnittänyt huomiota. Ihana pikku vaiva mikä vielä on niin ummetus! Siitä johtuen sitten oksensin tänään aamulla. Mulla kp 25/32 että vielä pitää jaksaa odotella. Ja menkkamaiset kivutkin alkoi heti oletetun ovulaation jälkeen ja iltaisin turvottaa ja joutuu käymään pissalla tosi usein. En halua kuvitella oireita vaan toivon että tämä on sitä itseään :) Tsemppiä meille!!

75/102 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Vatipää! <3 Toivon niin että se tosiaan oli sitä kiinnittymistä...

Janskina; Kiva kuulla että jollain samanlainen tilanne, toivotaan meille plussaonnea <3 Ja hei pidetään toisemme ajantasalla, en malta odottaa!

76/102 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoon liittyy 20-vuotias vauvahöppänä, jonka kanssa perheestä haaveilee 21v miekkonen. Nyt käytellään vielä "ehkäisynä" varmoja päiviä, koska tahtoisin saada itteni vähän parempaan kuntoon. Mutta ei se ole ollenkaan paha asia, jos tämä supervarma ehkäisy ei toimikaan, kun kuitenki tässä kohta alettais ihan tosissaan yrittää. <3

Vielä ehkä katselen tätä asiaa turhan ruusunpunaisesti ja aattelen, että kaikki tulee olemaan niin ihanaa jne. Mutta kuitenki päähän mahtuu realistisiakin ajatuksia ja tieto siitä, että ei se aina olekaan niin ihanaa.

77/102 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! On olevinaan niin kiirettä ollu et en oo tänne kerinny kirjotella. Ei siis tärppiä tullu ekasta kierrosta. Osasin kyllä oottaa sitä mut silti se harmitti. Ei ollu mitään oireita ei ees kuviteltuja. Nyt ovis pitäis olla viikon päästä, täytyy tässä alkaa taas varastoja täyttelee :) Kovasti onnee kaikille jo tärpin saaneille :)

78/102 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipponen ja Janskina Nyt Tsempit teille... Oireet tosin tuntuvat tutulta mitä teijän noista luin ;)

79/102 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks, pakko tulla tänne kertomaan. Me aloitettiin yrittäminen, tjotailu meiningillä!! Ääk miten onnellinen ja jännittynyt voi ihminen olla yhtä aikaa :)) Aivan paras sunnuntai <3

Jipponen ja Janskina: Hirmusesti tsemppiä teille, peukut ja varpaat täällä pystyssä! :)

80/102 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!:) mä ajattelin tiistaina tehdä testin tai keskiviikkona,jännittää!! Ilmoitan tänne mikä on tulos. Tsemppiä muillekkin!:)