Nuoret kuumeilijat <3
Toiveissa olis vauva vuodelle 2014! :)<3
Elikkäs olen 21 vuotias naisen alku :D ja kamala vauvakuume!
ehkäisy (e-pillerit) jätetty pois 2012 elokuussa, vähän yli vuosi tässä onkin mennyt tosi nopeasti, mutta plussaa ei oo tullu :( hetki siinä toki meni että sai kierron suht kuntoon. Olis ihana keskustella muitten nuorten kuumeilijoiden kanssa kokemuksista :))
Kommentit (102)
Heippa ! Täällä ois kans yks 21.v kuumeilija, mies saman ikäinen. :)
Kesäkuun alussa jätetty ehkäsy pois ja nyt kovasti toivotaan meille omaa pientä nyyttiä, esikoista. Valitettavasti vielä ei oo tärpänny, eikä tunnu siltä että tässäkään kierrossa olis tärpänny.. Eilen tein testin joka oli puhdas nega.. :(
Jansku20 kp32/32-45? Yk3
Moi :)
mäki tein tänää aamulla testin ja negahan se oli :( mutta onnea yritykseen ! :))
toivottavasti kohta tärppäsi :) mulla tämä kuume senkun pahenee kun sisko odottaa tällä hetkellä toista, ei kyllä helpota oloa ollenkaan :D ens kiertona olis tarkotus aloittaa terot että tota kiertoa vähän tasoittaisi, välillä tahtoo venyy niin pitkäksi.
kp 34/34-45 noin :D
Heissulivei! Täälläkin olisi yksi 21-vuotias himokuumeilija :) Mieheni on 32-vuotias, ei niin himokuumeilija;) Olen tuolle kaksplussan keskustelun puolella pyörinyt, ja nyt ajattelin liittyä tännekkin ja katsoa josko täällä(kin) olisi elämää esim. tässä ketjussa juurikin. Meillä ei vielä yk:t pyöri, mutta marras-joulukuun tienoilla kylläkin, hormonaalisella ehkäisyllä(pillereillä) vielä mennään, mutta tuonne kohdille nekin riittävät ja siihen se jääkin.
Toivotaan että täällä olisi aktiivisia kanssasisaria(miksei veljiäkin) joiden kanssa voisi hypettää vauvajuttuja ihan kunnolla. (mieheni jostain syystä ei jaksa 24/7 puhua vauvoista, hmm, outoa!)
Moi,
Täällä kans yksi 23-vuotias vauvakuumeilija, mieheni samanikäinen :) Yritykskertoja takana tasan 1. Ehkäisypillereitä en oo koskaan syönyt, joten kuukautiskierto on ollut tähän asti normaali ja samanpituinen. Nyt menossa siis yk 2 ja kp 18/28-30... Pitkä matka vielä, että pääsis testailee.. jos tarve tulee :D Toiveet on aina niin korkeella, että tullaan ryminällä kyllä alas jos ei tärppää :/
Hei,
Täällä myöskin 23-vuotias vauvakuumeilija, mieheni on 27-vuotias. Yrityskertoja ei vielä ole, vaikka jätin elokuun lopussa e-pillerit pois. Pillereitä kerkesin syödä reilu 2 vuotta. Ollaan ( tai no mä oon puhunut, mies kuunnellut :D) puhuttu vauvasta ja kuume vaihtelee itsellä äärimmäisyyksistä minimaaliseen. Välillä tuntuu että nyt ois todellakin se oikea hetki, mutta sitten alkaa jänskättää ja mietityttämään kaikki mahdollinen. Mutta se varmaankin kuuluu tämmöisen suuren asian haaveiluun/suunnitteluun!?
Tässä odotellaan että mies lämpenee enemmän ajatukselle. Yrittämisessä kun voi vierähtää tovi jos toinenkin, tai sitten ei :)
Toiveissa olisi siis ensi vuoden lopulle taikka 2015 alkuvuodelle vauva :)
Moikka!
Täällä yksi 24-vuotias kuumeilija, toivonmukaan pian odottaja! :) Vauvakuume on vaivannut jo vuosikausia ja nyt olemme päättäneet että on oikea aika! Yk3 käynnissä, enkä malttaisi millään odottaa, että tärppää! Vaikka yritän realistina ottaa nyt ainakin muutaman kuukauden rauhallisesti, se vaan on vaikeaa, kun on niin innoissaan!
Kiva olisi, jos täällä heräisi keskustelua, tutuille kun ei vielä viitsi yrittämisestä mainita :)
Ihanaa et täällä on jo monta kuumeilijaa :))
en kyllä ois ikinä uskonu millanen tää vauvakuume on ! :D joka puolella pieniä suloisia nyyttejä, raskaana olevia naisia. Ajatukset karkaa koko ajan vauvoihin :)) ei malttaisi odottaa että koska itsellä tärppää :)) kuukausiki tuntuu välillä ihan vuodelta ku odottaa että alkaako menkat vai ei :D
toivottavasti kohta jollain meillä tärppäisi! :) tsemppiä kaikille
[quote author="empuskaa" time="28.09.2013 klo 10:38"]
Heissulivei! Täälläkin olisi yksi 21-vuotias himokuumeilija :) Mieheni on 32-vuotias, ei niin himokuumeilija;) Olen tuolle kaksplussan keskustelun puolella pyörinyt, ja nyt ajattelin liittyä tännekkin ja katsoa josko täällä(kin) olisi elämää esim. tässä ketjussa juurikin. Meillä ei vielä yk:t pyöri, mutta marras-joulukuun tienoilla kylläkin, hormonaalisella ehkäisyllä(pillereillä) vielä mennään, mutta tuonne kohdille nekin riittävät ja siihen se jääkin.
Toivotaan että täällä olisi aktiivisia kanssasisaria(miksei veljiäkin) joiden kanssa voisi hypettää vauvajuttuja ihan kunnolla. (mieheni jostain syystä ei jaksa 24/7 puhua vauvoista, hmm, outoa!)
[/quote]
Hei Empuskaa!
Tuntuu oikeen tutulta ;D Minä 21-v ja miehen 32-v aivan kuten tekin :) Kauhea kuumeilu molemmilla, mutta ehkä minulla 24/7. E-pillereitä oon käyttänyt nyt 3 vuotta putkeen. Vuoden alussa jätän pillerit kokonaan pois ja sitten yritys alkaa<3 Jänskättää kauheesti ja oon ollu malttamaton jo ainakin vuoden, vauvakuume on ollut koko suhteemme ajan 3 vuotta!
Tsemppiä ja onnea yritykseen kaikille <3
Heippa taas !
Sieltähän se täti saapuikin niiku arvasin.. Pettymys oli suuri.. :(
Mut nyt taas päässy siitä yli, ja pää pystyssä kohti uutta kiertoa ! Oon tonne heinäkuisiinki ruvennu kirjottamaa.
Parin viikon päästä lähtää etelän lämpöö ! Toivottavasti kaikki murheet ja huolet pystyis sit unohtaa ja lopettais ressaamasta..
Jansku20 kp5/32 yk4
Tännehän on syntynyt ihan elämääkin tässä välissä. Täällä edelleen pillerien mussutusta, tänä aamuna otin viimeisen pillerin tokavikasta liuskasta, nyt ootellaan sitten niitä maagisia menkkareita. Sitten pääseekin viimeisen pilleriliuskan kimppuun, huh kun ei malttaisi odottaa ei sitten millään >.<
Mieskin on hiukan tässä kuummeillut viime viikkojen aikana ;) Oli ostanut minulle vauva- ja kakspluslehdet. Ja yksi päivä kuunteli jo massua että onko siellä elämää(ehkä ei nyt vielä;)) Kaikista suloisinta oli silti ehkä eilinen vaatteenvaihtorumba joka keskeytyi siihen kun mies hiipi selkäni taakse ja asetti kätensä sydämen muotoiseksi vatsani päälle JA pyysi saako hän maalata sitten vauvamahani. Voi että, itkuhan tässä tulee melkein jo pelkästä ajattelemisestä <3
Moikka!
Vihdoin päätin kirjoittaa kun löysin ketjun johon tunnen kuuluvani :). Olen 20.v ja mieheni 21.v. Yritystä meillä takana 1v10kk ja kaksi alkuraskauden keskenmenoa. HERA90, tunteesi kuulostavat niin tutulta, välillä kuume on niin kova että oikeen kipeää tekee ja välillä se tippuu melkein nollatasoon, ja luulenpa sen kuuluvan asiaan :). Minulla säännöllinen kierto 28pv joka on kuulemma hyvä merkki. Viimeisin keskeytynyt raskaus käynnistyi neljännestä clomi-kierrosta, ja join siinä kierrossa myös greippimehua jonka sanotaan parantavan kohdun limakalvoja joka taas auttaa kiinnittymisessä. Päätin että nyt kokeillaan kaikki kikkakolmoset ennen tutkimuksiin menoa, eipähän tarvitse miettiä jälkikäteen että olisi pitänyt.. Nyt siis tässä kierrossa kokeiluun otettu vehnänalkioöljy jossa luonnon omaa E-vitamiinia="hedelmällisyysvitamiini" ja pellavansiemenöljy jossa hyviä rasvahappoja ja näiden lisäksi vanha tuttu greippimehu käytössä. Nyt siis piinapäivät menossa, kp 17/28.
Heippa!
Täällä ketjun kuopus(?), kohta 20 mittarissa ja kamalaa vauvakuumetta ollu jo kauan aikaa! Pillerit jätin kesäkuussa n. 3 vuoden käytön jälkeen. Kierto piteni viikolla lopettamisen jälkeen ja siinä meniki monta testiä ekoja luomumenkkoja odotellessa!! Nyt kp 29/36 ja kovasti jo jännätään kuinka käy..
Moikka! Täällä on aika hiljasta toistaiseksi, mitäs kaikille kuuluu?
Mites Emmilotalle kävi?
Itselläni jännät päivät käsillä, huomenna testaan! :) Sormet ristissä, vaikka jotenkin tuntuu, että en olisi raskaana (tosin eipä erityisemmin mitään menkkojen merkkejäkään)... Jos ei vielä ole onnistanut, niin uutta kiertoa kohden vaan! :)
Vauvakuume senkun kasvaa, tänäänkin selailin pinterestissä vauvakuvia ja haaveilin omasta pienestä kääröstä. Myös tuntuu että pesänrakennusvietti nostaa päätään jo hyvissä ajoin ennen raskautta, kokoajan siivoilemassa ja järjestelemässä :)
Heips!
Vähän liian innoissani olin ku menin jo laskelmissakin sekasin! Olin viikon edellä kierron kans!! Niin siinä sitte käy ku on niin malttamaton :D eli siis tänään kp 35/36... vkl aikana pitäis siis alkaa vuotamaan jos alkaa, toivotaan parasta ettei alkais! Ja yritän malttaa maanantaihin saakka että pääsis testailemaan ;)
Haha, noh pidän peukkuja maanantaihin asti! :)
Itse olen ihan hämmentynyt ja pakahdun onnesta, plussa sieltä nimittäin tuli <3 Tuntuu jotenkin tosi epätodelliselta, meille tulee vauva <3
Kiitos! Ja voi ihanaa, onnea hirveenhirveen paljon!<3
Toivottavasti saatais yhtä hyviä uutisia:)
Hei toverit, kertokaa tietämättömälle! Söin pillereitä vain vähän alle vuoden, ja lopetin ne muutama viikko sitten, voisiko hormonit olla tuon vuoden pituisen pillereiden popsimisen jälkeen sekaisin lopettamisesta? Kun jotkut puhuvat että ovat syöneet vuosia pillereitä ja sen takia kroppa ihan sekaisin lopettamisen jälkeen. Hirvee vauvakuume päällä, ja nyt on ilmestynyt näitä raskausoireita. Mutta pelottaa että nämä oireet olisivatkin vain pillereiden lopettamisen syytä. Vielä en voi testiä tehdä koska kp25/30 menossa. Help!
Mä söin pillereitä joku 3vuotta, eikä muuten menny kroppa sekasin, paitsi kierto piteni viikolla. Tänään kp 37/36 ja jännittää kauheesti. Mulla kuukautiset alkaa aina heti aamusta ja nyt ei näy eikä kuulu ;) lisäks tänään ollu nännit tosi arat, joskus kuukautisia ennen tulee rinnat kipeiks, mut ei kyllä koskaan oo aristanu näin! Meinasin odottaa tikuttamista huomiseen, mut en tiedä kestänkö tätä jännitystä!!
Oi ihanaa kun pääsette jo nyt yrittelemään :) Itselläni vielä pitkä odotus edessä ja kauhea vauvakuume....