Taitaa olla ihmiset kyllästyneet minuun (facebookista asiaa)
Kun kukaan ei oikeastaan koskaan tykkää kirjoituksistani. No ne kaikki yleensä koskevat lasta koska muuta elämää ei minulla ole. Ei ole työtä,tavaroita,shoppailuita,matkoja tms mistä kertoa. Ainoa syy miksi elän on lapseni.
Kommentit (48)
Ei ole normaalia, ettei pienen lapsen äidillä ole ketään, jota pyytää kahville kotiinsa! Anteeksi kärkäs kommenttini, mutta näin ajattelen . Tutustu lapsesi päiväkotikavereihin kutsumalla jonkun joskus leikkimään teille. Katso "sillä silmällä", ketkä lapset ja äidit ovat jotenkin sinun tyylisiäsi. Etkö koskaan juttele toisten äitien kanssa päiväkodin pihalla? Harrastaako lapsesi mitään; muskari,jumppa tms.? Sieltäkin voisit saada tuttavia. Jos olet itse ystävällinen ja hymyilevä, niin johan on ihme, jos ei kavereita löydy.
Minun päivityksistäni tykkäävät usein ne yhdet ja samat ihmiset - ne, jotka ovat ystäviäni Fb:n ulkopuolellakin. Jos ei sinulla ole ystäviä, niin en ihmettelisi tykkäyksien puutettakaan...?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:36"]
Ap: miksi muiden pitäisi tykätä sun jutuista jos et itsekään ole niihin tyytyväinen? Älä kirjoita sellaista minkä tiedät olevan yhdentekevää ja epäkiinnostavaa.
Kuulostat negatiiviselta ja sulkeutuneelta ihmiseltä. Toivoisin että löytäisit elämääsi muutakin sisältöä kuin lapsen. Miksi koet että lukeminen tai kotimaanmatkailu olisivat huonoja harrastuksia, niistä voi saada paljon iloa ja sisältöä kun niihin paneutuu. Säälin vähän lastasi, asetat hänelle kovin suuret paineet nostamalla hänet jalustalle ja tekemällä hänestä elämäsi tarkoituksen. Kuulen pahaenteistä marttyyriäidin kohtaloa puheessasi.
[/quote]
En mä kirjoita yhdentekevää enkä koskaan negatiiviseen sävyyn.
[/quote]
Mitä sä esimerkiksi kirjoitat?
Miksi haluat, että ihmiset tykkäisivät statuksistasi?
Jos noin helpolla saa AP:n mielen kirkkaammaksi, niin linkkaa profiilisi niin lisään sut kaveriksi ja lupaan tykätä joka hemmetin toiminnosta joka seinällesi ilmestyy :D
Juuri se että puhut vain lapsestasi, päivität joka päivä, ellet useamminkin, et kirjoita hauskasti vaan yhtä tylsästi kun täällä vastailet, sinulla ei ole niitä oikeita kavereita jotka tykkäisivät tiloistasi, et ole esimerkiksi kommentoinut takaisin jollekin joka joskus kommentoi juttujasi, valitat kuinka rankkaa on elämä kun saa olla kotona ja joku sut elättää, luulet olevasi hauska, et ymmärrä että joku voi ymmärtää väärin sanomasi kun kirjoittaessa et pääse arktikuloimaan. Luulen että päivität niin tylsiä perusjuttuja ja vielä tylsästi kirjoitettuna että sen takia ihmiset eivät jaksa sinua siinä kannustaa. Itselläni on n. 3 ystävää joiden kanssa olen tekemisissä vapaa ajalla, silti saan n 10-40 tykkäystä joka kuvaan/statukseen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:48"]
Juuri se että puhut vain lapsestasi, päivität joka päivä, ellet useamminkin, et kirjoita hauskasti vaan yhtä tylsästi kun täällä vastailet, sinulla ei ole niitä oikeita kavereita jotka tykkäisivät tiloistasi, et ole esimerkiksi kommentoinut takaisin jollekin joka joskus kommentoi juttujasi, valitat kuinka rankkaa on elämä kun saa olla kotona ja joku sut elättää, luulet olevasi hauska, et ymmärrä että joku voi ymmärtää väärin sanomasi kun kirjoittaessa et pääse arktikuloimaan. Luulen että päivität niin tylsiä perusjuttuja ja vielä tylsästi kirjoitettuna että sen takia ihmiset eivät jaksa sinua siinä kannustaa. Itselläni on n. 3 ystävää joiden kanssa olen tekemisissä vapaa ajalla, silti saan n 10-40 tykkäystä joka kuvaan/statukseen.
[/quote]
Mä en ole kertaakaan valittanut tätä kotona oloa en kertaakaan ja kommentoin ja tykkään muiden jutuista en kirjoita negatiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:48"]
[/quote]
Mä en ole kertaakaan valittanut tätä kotona oloa en kertaakaan ja kommentoin ja tykkään muiden jutuista en kirjoita negatiivisesti.
[/quote]
No sitten kyse voi olla siitä, että fb-kaverisi eivät koe sinua läheiseksi. Mä en tykkää/kommentoi kaukaisien tuttujen päivityksiä, paitsi jos ne ovat tosi huikeita, kuten lapsen syntymä/opiskelemaan pääsy/häät/hieno kuva.
AP, mä ymmärrän, että sulla on paljon vaikeuksia ja ulkopuolisia rajoituksia elämässäsi, mutta ihan oikeasti: olet itse valinnut olla onneton ja epäitsenäinen kynnysmatto. Sulla on koti, lapsi, mies ja sut elätetään vaikka et pysty töihin. Sun asiat on 1000 kertaa paremmin kuin suurella osalla maailman väestöstä. Sä voisit olla onnellinen ja tyytyväinen, ja sun elämässä voisi olla sisältöä, mutta olet itse valinnut toisin. Elä sitten niin.
(itse asiassa odotan, milloin ap paljastaa, että tämä on superonnistunut kestoprovo. Siinä tapauksessa onnittelut, mutta toisaalta ehkä juuri siinä tapauksessa olisi todellakin syytä hankkia elämään sisältöä)