Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla ihmiset kyllästyneet minuun (facebookista asiaa)

Vierailija
26.09.2013 |

Kun kukaan ei oikeastaan koskaan tykkää kirjoituksistani. No ne kaikki yleensä koskevat lasta koska muuta elämää ei minulla ole. Ei ole työtä,tavaroita,shoppailuita,matkoja tms mistä kertoa. Ainoa syy miksi elän on lapseni.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hankkia jotain muitakin kiinnostuksenkohteita? Ei Facebookin takia, vaan oman itsesi.

Vierailija
2/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:11"]

Kannattaisiko hankkia jotain muitakin kiinnostuksenkohteita? Ei Facebookin takia, vaan oman itsesi.

[/quote]

Tietenkin mutta esim. työväenopiston kurssit ovat illalla ja mieheni kun on yrittäjä niin koskaan ei tiedä miten pitkiä hänen päivänsä ovat ja lasta pitää silloin minun hoitaa. Päivisn sopisi koska lapsi on osa-aika hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:14"]

[/quote]

Tietenkin mutta esim. työväenopiston kurssit ovat illalla ja mieheni kun on yrittäjä niin koskaan ei tiedä miten pitkiä hänen päivänsä ovat ja lasta pitää silloin minun hoitaa. Päivisn sopisi koska lapsi on osa-aika hoidossa.

[/quote]

Ei sen kiinnostuksenkohteen tarvitse olla mikään työpaikka, kurssi tai kodin ulkopuolella harrastettava harrastus.

Millaiset asiat sinua kiinnostivat ennen lapsesi syntymää?

Vierailija
4/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:14"]

[/quote]

[/quote]

Ei sen kiinnostuksenkohteen tarvitse olla mikään työpaikka, kurssi tai kodin ulkopuolella harrastettava harrastus.

Millaiset asiat sinua kiinnostivat ennen lapsesi syntymää?

[/quote]

No silloin mä luin paljon omaelämäkertoja, luen mä vieläkin. Kävin tietokonekursseilla ja harrastin yhteen aikaan leipomista yms aika arkisia juttuja olen aina tehnyt.

Vierailija
5/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:23"]

No silloin mä luin paljon omaelämäkertoja, luen mä vieläkin. Kävin tietokonekursseilla ja harrastin yhteen aikaan leipomista yms aika arkisia juttuja olen aina tehnyt.

[/quote]

Mikä estää sinua nyt lukemasta ja leipomasta ja harrastamasta niitä arkisia juttuja?

Vierailija
6/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:28"]

[/quote]

Mikä estää sinua nyt lukemasta ja leipomasta ja harrastamasta niitä arkisia juttuja?

[/quote]

Ei mikään mähän harrastan kaikenlaista arkista juttua nykyäänkin.

Vierailija
7/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset päivitä facebookiin näistä arkisista jutuista? Jos kerran haluat ihmisten tykkäävän kirjoituksistasi.

Vierailija
8/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se sairas, joka ei pääse mihinkään koska ei ole rahaa ja anoppi ei tykkää.

Vierailija
9/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Okei. Aloituksessasi vain sanoit, ettei sinulla ole muuta elämää kuin lapsesi. Jos näin ei kerran ole, niin missä ongelma?

Vierailija
10/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:31"]

No mikset päivitä facebookiin näistä arkisista jutuista? Jos kerran haluat ihmisten tykkäävän kirjoituksistasi.

[/quote]

No päivitän mä joskus niitäkin juttuja.

Vierailija
11/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Okei. Aloituksessasi vain sanoit, ettei sinulla ole muuta elämää kuin lapsesi. Jos näin ei kerran ole, niin missä ongelma?

[/quote]

Niin no on jotain muuta pientä ns. ihan tavallista arkielämää mutta päätarkoitus mun elämässä on tuo lapsi. Jotenkin kun en ole onnistunut opiskeluissa enkä saanut töitä niin olen ylpeä lapsestani hän on tavallaan saavutukseni. En tiedä tajuaako tätä kukaan.

Vierailija
12/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisen unfollow:in jokaisen lapsistaan päivittävän päälle ihan surutta 95% tapauksista.

Vierailija
13/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että jos asenne on yhtä tylsä ja itseään vähättelevä kuin tässä ketjussa, minäkin kyllästyisin...

Varmistetaan nyt vielä: oletko masentunut?

Vierailija
14/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:41"]

Pakko sanoa, että jos asenne on yhtä tylsä ja itseään vähättelevä kuin tässä ketjussa, minäkin kyllästyisin...

Varmistetaan nyt vielä: oletko masentunut?

[/quote]

En ole masentunut.

Vierailija
15/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla saattaa huomaamattaan olla päivityksissään sellainen negatiivinen vire, joten ei sellaisesta viitsi tykätä. Toisaalta jos vain raportoit jotain arkipäiväistä, niin ei niistäkään päivityksistä jaksa koko ajan tykätä. Vähennä päivitysten määrää tai lopeta kokonaan jos ei ole tapahtunut jotain oikeasti hienoa ja merkittävää.

Vierailija
16/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lukeneena, enpä ihmettele ettei sun fb-kirjoituksista pidetä.

"en mä kun en mä, kun ei ole, tylsä olen, kukaan ei tykkää, ei se kannata"

Vierailija
17/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te ihmiset ymmärrä, ettei siellä naamakirjassa ole mikään pakko olla vääntämässä jatkuvia päivityksiä olemattomasta arjesta? Siellä ei ole pakko olla ollenkaan! Tuliko tää nyt teille yllätyksenä?

Vierailija
18/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:52"]

Ketjun lukeneena, enpä ihmettele ettei sun fb-kirjoituksista pidetä.

"en mä kun en mä, kun ei ole, tylsä olen, kukaan ei tykkää, ei se kannata"

[/quote]

Jokatapauksessa yhtään negatiivistä facebook päivitystä mulla ei ole kyllä niitä tuntuu ihan toisilla riittävän.

Vierailija
19/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:58"]

Siis ettekö te ihmiset ymmärrä, ettei siellä naamakirjassa ole mikään pakko olla vääntämässä jatkuvia päivityksiä olemattomasta arjesta? Siellä ei ole pakko olla ollenkaan! Tuliko tää nyt teille yllätyksenä?

[/quote]

Ei tullut mies vaan haluaa että olemme molemmat siellä.

Vierailija
20/48 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmasti hyvä äiti, mutta tosiaan hanki elämä. Oma lapsi on mullekin ihanin, mutta en jaksa kommentoida jos joku jatkuvaa laittaa vaan oman lapsen juttuja. Se vaan menee niin, ettei ne muiden lapset kiinnosta ihan niin paljon kuin omat.

Kommentoithan muiden juttuja? Harvempi vastailee aktiivisesti jos ei saa vastakaikua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä