Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen että miehetkin käyttää nykyään meikkejä?

Vierailija
30.08.2020 |

Ja muutskin kosmetiikkaa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis verhosi kysymykseen sen, ettähän itse ei hyväksy miesten käyttöön meikkiä. Tämä selvä.

Olisi sen toki voinut suoraankin sanoa. Tosin en ymmärrä, että mitä me tällä tiedolla tehdään.

Vierailija
42/46 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole 80 lukua elänyt?

En. En ole elänyt. Mutta tiedän että miehet pukeutuivat silloin naurettavasti ja käyttivät jopa naisten vaatteita. Tofella epämuodikasta ja tyylitöntä.

Ap

Se oli muotia silloin. Miehet käyttivät meikkiä. Ozzy ja Mike Monroe käyttää vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisten yksinoikeus meikata

Vierailija
44/46 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta meikkaaminen on erittäin naisellista. Ja no ehkä joissain aasialaisissa kulttuureissa jotkut miehet saattaa meikata, mutta jos suomalainen mies meikkaa niin eikö se ole aasialaisen kulttuurin omimista.

Vierailija
45/46 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi hyväksyä ja suvaita ylipäätään mitään? Mikä pakko sekin muka on? Enkö saa muka itse päättää?

Vierailija
46/46 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta meikkaaminen on erittäin naisellista. Ja no ehkä joissain aasialaisissa kulttuureissa jotkut miehet saattaa meikata, mutta jos suomalainen mies meikkaa niin eikö se ole aasialaisen kulttuurin omimista.

Onhan hevarit ja rokkikukot aina meikanneet. Ja ei kyllä ole sieltä feminiinisimmästä päästä, jos miettii musiikkigenrejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi