Hyväksytkö sen että miehetkin käyttää nykyään meikkejä?
Kommentit (46)
Miksi se olisi mun hyväksymisestä kiinni?
Meillä ainakin töissä pari miestä käyttää kajaalia. Kaikki nyppivät kulmansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi mun hyväksymisestä kiinni?
No ainakin 2000-luvun alussa sitä pidettiin todena nolona ja ainoastaan tyttöjen asiana. Siksi gootti, emo ja punk poikia tuijotettiin jos laittoivat meikkiä naamaan. Mutta edelleen jos aikuinen mies laittaa meikkiä naamaan niin sanomista tulee työpaikan esimieheltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole 80 lukua elänyt?
En. En ole elänyt. Mutta tiedän että miehet pukeutuivat silloin naurettavasti ja käyttivät jopa naisten vaatteita. Tofella epämuodikasta ja tyylitöntä.
Ap
Ymmärrän hyvin vaikka tursottavien kulmien kuriin laittamisen ja hoitavien ihorasvojen käytön, tottakai sitä on hyvä saada ihonsa mukavan tuntuiseksi ja ilme siistiksi.
Mitä se minulle kuuluu? Itse en sen tyyppisiä miehiä katsele.
hyväksyn vain sen että mies käyttää ja miehet käyttävät, en sitä että miehet käyttää tai mies käyttävät
Vierailija kirjoitti:
Mitä se minulle kuuluu? Itse en sen tyyppisiä miehiä katsele.
Siis meikkaavia, ulkonäöstään ja siisteydestään toki pitää huolehtia.
Taiteilijoilla on aina ollut oma tyylinsä kaikessa ja ei heitä kukaan ole siitä arvostellut. Jokainen voi päättää asian itse.
Kyllä pahan finnin voi peittää ilman että koko naama näyttää liian meikatulta.
Miehet ovat käyttäneet meikkiä kautta aikojen. Ei taida olla teidän hyväksymisestä kiinni
Mies ei käytä meikkiä; nu-male käyttää meikkiä.
Minun mies ei meikkaa, mutta hän käyttää kesällä esimerkiksi aurinkorasvaa suojatakseen ihoaan. Hän käy myös säännöllisesti parturissa pitääkseen hiukset siistinä.
No, toisaalta naisetkin nykyään tatskaavat. Ei se heitä oikein imartele; siis tasoissa ollaan
Ei se minulle kuulu. Onhan se hiukan oudon näköistä, kun joskus näkee miehen "täydessä tällingissä" ja naama loistaa meikeistä. Mutta ei se minulle kuulu, pääasia että itse on tyytyväinen. Enhän minäkään kysy keneltäkään lupaa, jos haluaisin meikkiä käyttää, mitä se muille kuuluu.
Mä olen ihmetellyt, miten eivät meikkaa enemmän jo vuosia.
Ainahan homot on meikkejä käyttäneet.
Et ole 80 lukua elänyt?