Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö 8 kg painonpudotus?

Vierailija
30.08.2020 |

Alkupaino oli 85, nyt 77. Jäljellä 10 kg. Tuntuu ja näyttää nyt jo tosi "laihalta", harhaako? Kukaan ei ole edes kommentoinut, siis sellaiset, jotka kommentoivat aina kaikkea suorasukaisesti (ei, en odota mitään ihastelua tms.). Mietin vaan, onko tämä vain omaa mielikuvitustani, että tämä näkyisi jo tuntuvasti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa painossa näkyy, muttei dramaattisesti.

Olet varmaan sutjakampi, kapeampi, muttet kovin paljon "laihempi".

Itse näkee tietty parhaiten, kun näkee ilman vaatteitakin.

Vierailija
2/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitenniin itse näkee parhaiten?

Kai ap nyt on laittanut kalsarikuvia instan täyteen, höystettynä voimasanoilla "you can do it, you go girl/boy, gofatgo!"

Ei kenenkään vartalo ole niin yksityinen, etteikö sitä somealustoissa levitettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei näy ainakaan niin selkeästi että siitä tulisi mieleen huomautella.

Sitäpaitsi jos 85-kiloisena pidit vaatteita jotka kätkivät kilojasi, voi olla että oikeasti 8 kilon pudotus ei vielä näy kovin selvästi kropassasi. Itsehän sen tuntee helpommin esim. siitä että tietyt vaatteet eivät enää kiristä.

Tai sitten ystävät ovat vaan päättäneet etteivät kommentoi ulkomuotoasi ja painoasi, mikä onkin ihan fiksua.

Vierailija
4/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitenniin itse näkee parhaiten?

Kai ap nyt on laittanut kalsarikuvia instan täyteen, höystettynä voimasanoilla "you can do it, you go girl/boy, gofatgo!"

Ei kenenkään vartalo ole niin yksityinen, etteikö sitä somealustoissa levitettäisi.

:D

En ole insstagramissa, facebook jäänyt myös jo pari vuotta sitten. En ole esitellyt elämäntapamuutostani missään, siitä ei edes tiedä kukaan. Ajattelin, että laihdun kaikessa hiljaisuudessa :)

Ap

Vierailija
5/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kymmenisen kiloa lähtenyt ilman kommentteja. Toki yleensä pidän huppareita jne. löysiä vaatteita. Toisekseen tätähän viime vuosina paljon puhuttu. Toisen ihmisen ulkonäköä ei tule kommentoida, ei hyvässä tai pahassa.

Vierailija
6/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kavereitteni laihtumisia huomaa, jos ei mene ihan rääpäleeksi. Ei erityisemmin kiinnosta.

Mutta onneksi olkoon miinus 8 kg, jatka vain!

Vierailija
7/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tavoitepaino ja lähtöpainokin muutaman sadan gramman alle 85kg. En mä huomannut 77 kohdalla erityisemmin muutosta mitä nyt itsellä oli keveämpi olo ja kroppa vähemmän mummomainen. Nyt siitä on tultu muutama kilo alas. Nyt on jo kurveja sinne tänne. Malli on kohdillaan siis, että kaiketi tästä alaspäin vain näyttää samalle, mutta on pienemmin sitä mitä on. Ei kai sitä kukaan erityisesti huomaa. Yksi hyvä merkki on se kun ihmiset tulee avautumaan sinulle kuntoilustaan ja dieetistään. Silloin tietää, että on huomattu. 

Vierailija
8/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet pitkä riippuu siitä. Se on jännä tuo laihdutus, kun olen vaan alkanut laihduttamaan en ja vaaka heittelee kuukautiskierron mukaan noin kaksi kiloa. Eli vaa'an lukemissa ei laihtuminen näy ja silti pari tyyppiä on jo kommentoinut, että olet laihtunut. Lähdin siis laihduttamaan jostain 80 kilosta ja nyt lukema vaihtelee 78-79 kg. Tavoitepaino 74 kg ja pituus on 172 cm.

Vierailija
9/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on epäkohteliasta mainita kenenkään painosta (positiivista tai negatiivista), niin en sano myöskään onnistuneesta painonpudotuksesta. Kertoisin vain jos toinen itse ottaisi asian puheeksi.

Vierailija
10/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet pitkä riippuu siitä. Se on jännä tuo laihdutus, kun olen vaan alkanut laihduttamaan en ja vaaka heittelee kuukautiskierron mukaan noin kaksi kiloa. Eli vaa'an lukemissa ei laihtuminen näy ja silti pari tyyppiä on jo kommentoinut, että olet laihtunut. Lähdin siis laihduttamaan jostain 80 kilosta ja nyt lukema vaihtelee 78-79 kg. Tavoitepaino 74 kg ja pituus on 172 cm.

Minulla ei paino liikahda mitenkään kuukautisia edeltävällä viikolla, ei sen aikana eikä viikko jälkeen vaikka menen noin  500-800Kcl miinuksella koko ajan. Koko kuukauden painon pudotus tapahtuu siis kahden viikon aikana kuukautisten välillä. Noin 2kg kuussa on painonpudotus nopeus ollut nämä kuukaudet. Hormonitoiminta vaikuttaa todella paljon.

Vierailija
11/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni on 167 cm.

Vaatteissa huomaan kyllä. Oikeastaan tosi hankalaa, kun en haluaisi ostaa nyt tätä tämänhetkistä kokoa ja turhaan laittaa rahaa niihin, mutta ne jo silloin alussa väljät ns. läskit peittävät vaatteet alkavat nyt roikkua säkkeinä.

Ap

Vierailija
13/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kg tippuminen ei kyllä juurikaan näy, ellei lähtöpaino ole jo normaalipainossa.

Vierailija
14/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteni on 167 cm.

Vaatteissa huomaan kyllä. Oikeastaan tosi hankalaa, kun en haluaisi ostaa nyt tätä tämänhetkistä kokoa ja turhaan laittaa rahaa niihin, mutta ne jo silloin alussa väljät ns. läskit peittävät vaatteet alkavat nyt roikkua säkkeinä.

Ap

Tossa kohtaa ostin jotain kirppiskamaa ja muutaman edullisen perusvaatteen.

Vierailija
15/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelukone hyrräämään, vähän otat "säkkivaatteittesi" saumoja sisään ja taas mennään, et tarvitse joka kokoon uusia vaatteita.

Vierailija
16/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelukone hyrräämään, vähän otat "säkkivaatteittesi" saumoja sisään ja taas mennään, et tarvitse joka kokoon uusia vaatteita.

Tämän teen jo heti tänään! :)

Ap

Vierailija
17/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei paino liikahda mitenkään kuukautisia edeltävällä viikolla, ei sen aikana eikä viikko jälkeen vaikka menen noin  500-800Kcl miinuksella koko ajan. Koko kuukauden painon pudotus tapahtuu siis kahden viikon aikana kuukautisten välillä. Noin 2kg kuussa on painonpudotus nopeus ollut nämä kuukaudet. Hormonitoiminta vaikuttaa todella paljon.

niin eihän se tietenkään tipu minnekään noiden kuukautisten ympärillä, kun kuukautiset nostaa painoa ehkä kerää nestettä. Eli todellisuudessa laihdut, vaikkei paino tipu. Sitten se ryöpäshtää tuossa kahden viiikon aikana ovualaation (jos ei hormonaalista ehkäisyä) ympärillä.

sama

Vierailija
18/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään tuntuvasti näkynyt vielä 8 kiloa ainakaan minulla. Lähtötilanne oli 175cm ja 95kg. Kasvot kaventui aika nopeasti. Yli 12 kg pudotettuani muutos oli jo todella selkeä vyötäröllä ja yläkropassa. Minulla noin 6 kg tuntuu vastaavan yhtä vaatekokoa eli siinä vaiheessa olin kahta kokoa pienempi. Tällöin sain kuulla läheisiltä kommentteja että olenpa laihtunut paljon. En kyllä halunnut puhua asiasta, mutta kyllä se toki vähän mieltä lämmitti että kova työ on tuottanut tulosta :D

Vierailija
19/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteni on 167 cm.

Ap

Harrastatko kuntosalia tai oletko muuten lihaksikas? Sillon voit näyttää "laihalta" tuossakin painossa.

Vierailija
20/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näkyy. Tai tuntuuko vaatteissa?

Se vaan on niin, että nykyään ihmiset ei kommentoi toisten ulkonäköä niin kuin ennen.

Kyllä Mä näen, jos joku on laihtunut tai lihonut rai voimistunut, mutta en kommentoi. Ne omia asioita.

Jos ite rupeat asiasta puhumaan, niin sit komentoin.

Entäs kun tai jos olet lihonut tai lihot takaisin, niin pitäiskö sitten myös kommentoida sitä?

Elopaino vaihtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän