Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko sinulle tällainen mies?

Vierailija
25.09.2013 |

- Eronnut. Ollut kerran naimisissa ja pari kertaa kihloissa, ei lapsia. Lähestyy neljääkymppiä.

- Elämäntapatyötön. Omasta mielestään työkyvytön, lääkärien mielestä työhaluton. Asuu sossun maksamassa kämpässä.

- Harrastaa aktiivisesti ja kaikki vapaa-aika kuluu harrastuksen parissa. On melko hyvä ja arvostettu harrastuksessaan, saa siitä pientä lisätienestiä. 

- Luonteeltaan kiltti ja rauhallinen. Välttää konflikteja ja riitoja viimeiseen asti. On myös antelias, tarjoaa ystävilleen ravintolassa, vie leffaan ym.

- Uskovainen, mutta ei tyrkytä omaa uskoaan ja ymmärtää muunkinlaisia ajattelutapoja. Absolutisti, ei tupakoi.

- Saattaa vilkuilla muita naisia, mutta tositilanteessa ei luultavasti pettäisi.

- Perhekeskeinen, mutta harrastus saattaa joissain tilanteissa ajaa kumppanin ohitse.

Miksi/miksi ei?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tapana työttömyys=työtävieroksuva. Ei nappaa,muut menis.

Vierailija
22/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Se että on omasta muttei lääkäreiden mielestä työkyvytön mutta kuitenkin pystyy harrastamaan kaiket päivät viittaa mukavuudenhaluun ja laiskuuteen. Sitten jos harrastukset vielä menevät parisuhteen edelle, niin mitä mä sellasella tekisin.

Olin joskus työnvieroksujan kanssa, ja mua vaivasi se ettei sillä ihmisellä ollut mitään tulevaisuudensuunnitelmia. Päivät oli yhtä samanlaista yksitoikkoista itsensäviihdyttämisen puuroa. Kun itse tein hommia niska limassa ja sitten ukko valitti että hänellä on ollut tosi raskas päivä vapaa-aikaa vietellessä niin vaihtoon meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen absolutisti on niin selvä varoitusmerkkin että oksat pois. Kaikki äärikäytös tulee kiertää kaukaa.
Jos työtön käyttää kaiken vapaa-aikansa harrastukseen, niin eihän aikaa jää silloinmihinkään muuhun. Miksi kukaan haluaisi sellaisen rassukan kanssa samaan talouteen?

Työtön sossupummi, jolla rahat polttelee niin että pitää kuitenkin kavereillekkin tarjoilla, tarkoittanee sitä että odottaa myös hänelle tarjottavan sitten kun rahat on käytetty tai sitten vain toivoton raha-asioissa.

Vierailija
24/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi, koska en voi sietää absolutisteja. Ovat yleensä nirppanokka-saarnaaija.

Vierailija
25/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei todellakaan.

Vierailija
26/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarvitsisi miettiä kelpaisiko kun suurella todennäköisyydellä minä olisin se joka hänelle ei kelpaa XD

Terv. pakanauskontoa harjoittava pirttihirmu joka haluaa että asiat selvitetään saman päivän aikan eikä lakaist maton alle

Vierailija
27/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 13:49"]

Ei, koska on minulle liian vanha, elämäntaptyöttömyys ehdoton ei ja en ateistina usko pystyväni parisuhteeseen uskovaisen kanssa (riippuen uskonnollisuuden asteesta).

[/quote]Komppi tälle. Elämäntapatyöttömyys on ISO ei. Tiedän kyllä ihmistyypin, kuvottavaa. Ikä on siinä ja siinä, seurustelen nytkin itseäni 10 v vanhemman miehen kanssa, mutta tossa olisi jo melkein +20 v. Olen itse agnostikko, muut saa uskoa mihin haluaa, kunhan uskoa ei tyrkytetä ja ketään ei satuteta.

Vierailija
28/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen elämäntapatyötön, voi apua! :D Ei kiitos!

Vierailija
29/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Johan noita syitä on lueteltu yllä.

Vierailija
30/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyötön kuullostaa pahalta vai onko harrastus puoliksi työtä ja siihen se todellinen kiinnostus?

Minä kaipaan miehestä turvaa joten kyseinen mies ei siksi tunnu kiinnostavalta.

Vierailija
31/31 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei. Syyt: yleinen velttous ja saamattomuus. Tapailin yhtä tälläistä joskus ja pidän sitä elämäni suurimpana virheenä, tämä oli "vasta" 36v. ja asui sossun kustantaman asunnon sijaan äidillään.  Oli viinaan menevä ja mielestään lahjakas muusikko, ei tosin uskis pahemmin. Töitä ei ollut koskaan tehnyt paitsi jotain soitteluita vanhuksille työkkärin tuella kai. 36v. pikkupoika, josta tuli vähän jälkeenjäänyt vaikutelma vain. Onkohan sama heppu, nythän se olisi miltei 40v.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi