Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokauppa Zalando kasvoi neljässä vuodessa nollasta miljardiin

Vierailija
08.09.2013 |

cool :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on parhaat hakuominaisuudet. Jos haen tietynväristä vaatetta, niin heillä se onnistuu parilla napin painalluksella. Eikä tarvitse kahlata läpi muun värisiä kamppeita.

Vierailija
2/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki siitä, ettei mainonnan tarvitse olla kivaa toimiakseen. Me kaikki vihataan kuorossa Zalandon mainoksia (minä mukaanlukien), mutta niinpä vain tiedetään kaikki mikä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen tekee tappiota. Esim X.lla alkava bloggaaja kun perusti nettikauppansa. ilman mainoksia, alaikäisistä kun koostuu valtaosa lukijoista, avauspäivä on vielä kesän jälkeen, kun juhlat on juhlittu.

voi miettiä kauanko firma on pystyssä, tai jotain.

Vierailija
4/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

zalando tekee jo tuottoa toimintansa ydinalueella (saksa Ym), mutta ovat halunneet kasvaa voimakkaasti (ottaakseen markkinat haltunsa?) ja Se on syönyt tuottoa. Niinhän Se aina tekee, mutta kasvu on strateginen valinta, sillä havitellaan isompia tuottoja tulevaisuudessa. Nyt ei kuulema ole enempää kas usuunnitelmia vaan tavoitteena on saada toiminta tuottavaksi. Kyllä Se voi onnistua, mutta yrittämisessä on tietenkin riskinsä.

Vierailija
5/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardiin? Kuulostaa uskomattomalta, saisinko lähteen?

Vierailija
7/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko zalando edullisin nettikauppa vai miksi on noin suosittu?

Vierailija
8/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edullisin ole, vaikka joskus heillä onkin hyviä tarjouksia. Ehkä se on se monipuolinen valikoima keskitason merkkejä. Plus että mulla ainakin tilaukset ja palautukset ovat heidän kanssaan sujuneet aina mutkattomasti. En tosin asu Suomessa, olen kuullut että siellä on niiden kanssa ainakin alkuun ollut ongelmia.

Vierailija
9/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mun mieskin on kiinnostunut Zalandosta. Kai siellä on hyvä miesten valikoimakin sitten?

Itseäni ei Zalando kiinnosta. Usein siellä sivuilla käyn, mutta koskaan en ole mitään tilattavaa löytänyt. Liian kallista.

Vierailija
10/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni parhaat syyt tilata Zalandolta on valikoiman monipuolisuuden lisäksi ilmainen ja toimiva palautus. Tilaan tuotteita sovitettavaksi ja maksan vain ne jotka pidän. Ehdottoman käytännöllistä on myös tilausten saaminen lähi Saleen, jonka pitkät aukioloajat mahdollistavat pakettien haun ja palauttamisen joustavasti myös iltaisin ja viikonloppuisin!

Toimiva nettiputiikki kaikin puolin, voi kun vielä saisi tilaukset kotiin alle viikossa!

Vierailija
11/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on ilmaiset palautukset. Ihmettelen, että se on joku mainostamisen kriteeri.

Vaikkakaan mikään ei ole ilmaista, kuluttajahan sen aina maksaa viime kädessä.

Vierailija
12/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Zalandon asiakas ja vasta nyt yhdistänyt sen ärsyttävän tv-mainoksen koko firmaan. Minulle ehdottomasti purevin mainos on fb-sivuilla oleva pieni mainos, jossa pyörii mielenkiintoisia pieniä tykyjä ja niitä tuotteitaa joita olen käynyt katsomassa! Lisäksi valtava valikoima, sujuva toimitus ja palautus. Olen myös muutamaa (1 sisustustavara ja muut kenkiä) halvinta netistä etsimää tavaraa vertailessa löytänyt ne zalandon sivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä