Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtalotovereita?Äitys kaduttaa joka päivä

Vierailija
25.09.2013 |

eikä siksi että hoitaminen on rankkaa tai talous ei kestä.Vaan siksi etten tajunnut mikä huoli heidän elämästään minulla on jo nyt..kaikesta mahdollisesta tulevasta ihan kaikissa ikänumeroissa,huh,en ois tähän ryhtynyt jos oisin tiennyt.Melkein toivon että oma matkani päättyis aiemmin jottei minun tarvitsisi tuntea tätä...

Joskus kuvittelin kyllä että kun mulla on vain poikia pääsen huolehtimisessa hieman helpommalla..ja se oli todella tyhmästi luultu!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus saa surulliseksi. Ajatus , että äitiys olsii vaan taakka.

Vierailija
22/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ei taida oikein ymmärtää mistä puhutaan. Ei äitiys ole taakka, mutta se on vastuullista hommaa. Sitä vastuuta ei tajua usein vielä silloinkaan kun saa lapsia, ja jotkuthan eivät ota sitä ikinä kovin vakavasti. Mutta se nyt vaan on niin, että kun on tehnyt tähän maailmaan uuden ihmisen, on vastuussa hänestä. Hänen elämästään. Se on suurin vastuu mitä tavallinen ihminen elämässään kantaa, ja on pieni ihme jos se ei edes joskus aiheuta ahdistusta. Minua ainakin huimaa ajatuskin siitä, että jos minulle käy jotain, kukaan tässä maailmassa ei rakasta lapsiani kuten minä rakastan, ja on täysin sattuman varassa, käykö heille tässä elämässä hyvin vai huonosti, jos minä ja mieheni emme voi pitää heistä huolta ennen kuin he ovat aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä