Deitti kysyi treffien jälkeen: "voisitko olla vähemmän ujo?"
Mitäs helvettiä?
Kommentit (40)
Ja piti sen jälkeen pitkän puheen siitä, kuinka ei ite tykkää omasta lievästä ujoudestaan. Oon ihan ihmeissäni.
Ymmärtämätön, epähienotunteinen m.ulkero. En pistäisi jatkoon. T. ujo ja introvertti
Vierailija kirjoitti:
Ja piti sen jälkeen pitkän puheen siitä, kuinka ei ite tykkää omasta lievästä ujoudestaan. Oon ihan ihmeissäni.
Klassista projisointia. Ei hyväksy omaa ujouttaan, joten heijastaa sen sinuun. Lemppaa tyyppi, kokemuksesta sanon, että omia epävarmuuksiaan toisiin heijastavat ihmiset eivät ole hyviä edes ystävinä saati seurustelukumppaneina.
Eihän tuo kohteliaisuus saati tahdikkuutta osoita. Mutta jos vaikutit treffikumppanisi mielestä mukavalta ja sellaiselta, jonka kanssa hän saattaisi haluta mahd. jatkaa, ainakin toisille treffeille, niin ehkä hän vain toivoi, että et olisi seuraavalla kerralla, niin varautunut. - Hölmöksi asian tekee se, että treffikumppanis sanoi toiveensa ääneen ja vasten kasvoja.
Lopeta ujous. lopeta kilttiys.
Ota Jordan Peterson selaukseen, käy salil, parturis, hommaa uusii kledei esim Zalandost.
Law of Attraction setit käytännön toteutukseen -- fiilaa olevasi röyhkeä, itsevarma, dominoiva. Fiilaa olevasi Moderni Mies.
Itse tulkitsin, että voit puhua mitä vain ilman , että täytyy hävetä... Itse munaan aina naisasiani kun esitän asiat tosi huonosti ja ymmärrän naisen puheet väärin...
Vierailija kirjoitti:
Itse tulkitsin, että voit puhua mitä vain ilman , että täytyy hävetä... Itse munaan aina naisasiani kun esitän asiat tosi huonosti ja ymmärrän naisen puheet väärin...
Mutta hän valitti sitten omasta ujoudestaan, eli ujous oli selvästi joku ongelma.
Ei hlvetti sentään ujo ole
Vaan kysyi suoraan: V - O - I - T - K -O olla vähempi ujo. Voi olla, ettei hän jaksa ½ vuotta kinuta sinusta asioita ulos. Ei se niin vaikeata ole, jos voit:
Niin vastaat: Kyllä voin
Jos taas tehtävä tuntuu mahdottomalta
Vastaat:
En usko, että se sopii ulosantiini
Zinc
Minulla on ollut 2 poikaystävää ja molemmat jätti koska olen liian ujo. En vaan ymmärrä miksi he sitten alunperinkään kiinnostuivat minusta koska kyllähän se minussa näkyi ilmiselvästi heti alussa. Olettivat että muutun ajan myötä rohkeammaksi? No en muutu. Minkäs minä voin perusluonteelleni. Olen lapsesta asti ollut vähän hiljainen ja omiin oloihini vetäytyvä, joten en usko muuksi muuttuvani. Enkä tajua mikä siinä on, että ujoja aina inhotaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut 2 poikaystävää ja molemmat jätti koska olen liian ujo. En vaan ymmärrä miksi he sitten alunperinkään kiinnostuivat minusta koska kyllähän se minussa näkyi ilmiselvästi heti alussa. Olettivat että muutun ajan myötä rohkeammaksi? No en muutu. Minkäs minä voin perusluonteelleni. Olen lapsesta asti ollut vähän hiljainen ja omiin oloihini vetäytyvä, joten en usko muuksi muuttuvani. Enkä tajua mikä siinä on, että ujoja aina inhotaan.
Kaappiujot inhoaa Ujoutta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että: ”voisitko olla vähemmän mulkku?”
Miksi oletit, että kysyjä on mies?
Se nyt on sama kuin kysyisi "voisitiko olla vähemmän _____________ ?" (täytä nimesi)
Vastaus: GTFO
Vierailija kirjoitti:
Tuttua minullekin, että ujouteni ja introverttiyteni tulkitaan joksikin, mikä menee "ajan kanssa" ohi ja että "tulen ulos kuorestani". Omat suhteeni sellaisten miesten kanssa, joiden en ole tuntenut hyväksyvän ja ymmärtävän minua sellaisena kuin olen, ovat onneksi loppuneet ennen kuin ovat alkaneetkaan. Viihdyn temperamentiltaan suht' samanlaisten ihmisten seurassa, joille ei tarvitse selitellä itseään eikä kokea olevansa outo.
Mulle nainen sanoi sen jälkeen kun oltiin sovityu jo treffit että "toivottavasti meillä on hauskaa etkä ole liian ujo". Tuo oli mulle niin iso turnoff että peruin treffit. En voi muuttaa mun perusluonnetta enkä halua vetää roolia naista varten, haluan että musta pidetään kun olen aito oma ujo itseni..
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on sellaisia, että ihastuvat omaan mielikuvaansa siitä, kuinka he seurustelun alettua onnistuvat muuttamaan kumppaninsa mieleisekseen. Tyypillisiä esimerkkejä ovat vaikka alkoholistin lopettamaan juomisen tai vapaaehtoisesti lapsettoman muuttamaan mielensä. Sitten jättävät, kun huomaavat, että ei se toinen muutu yhtään miksikään, vaikka he kuinka yrittävät.
Nämä sinun kohdallesi osuneet pojat olivat ilmeisesti tätä ihmistyyppiä. Heidän mokansahan se oli, kun alunperinkään alkoivat olla kanssasi. Typerää kuvitella, että toinen yks kaks yllättäen muuttuisi täysin toiseksi ihmiseksi seurustelun edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletit, että kysyjä on mies?
Kai nainenkin voi olla mulkku?
Vierailija kirjoitti:
Mulle nainen sanoi sen jälkeen kun oltiin sovityu jo treffit että "toivottavasti meillä on hauskaa etkä ole liian ujo". Tuo oli mulle niin iso turnoff että peruin treffit. En voi muuttaa mun perusluonnetta enkä halua vetää roolia naista varten, haluan että musta pidetään kun olen aito oma ujo itseni..
Saattoi tarkoittaa hyvällä, tyyliin "ei minua tarvitse jännittää", mutta tuohan se vasta paineita tuokin ja taatusti menee lukkoon, jos sattuu oikeasti olemaan ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoi tarkoittaa hyvällä, tyyliin "ei minua tarvitse jännittää", mutta tuohan se vasta paineita tuokin ja taatusti menee lukkoon, jos sattuu oikeasti olemaan ujo.
Mun mielestä tuollaisen sanominen tuo vain turhia paineita ja fiiliksen että en voi olla oma itseni vaan pitäisi olla rohkeampi sosiaalisesti. Asiaa ei myös auttanut se että mun olisi pitänyt ajaa 2h toiseen kaupunkiin naista tapaamaan. En voi sille mitään mutta mun fiilikset lopahti ihan täysin tuohon kommenttiin.
Empaattinen tyyppi olisi enemminkin ollut sitä mieltä että "ei haittaa jos ujostuttaa" tai jotain tuon kaltaista.