Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti kysyi treffien jälkeen: "voisitko olla vähemmän ujo?"

Vierailija
29.08.2020 |

Mitäs helvettiä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle nainen sanoi sen jälkeen kun oltiin sovityu jo treffit että "toivottavasti meillä on hauskaa etkä ole liian ujo". Tuo oli mulle niin iso turnoff että peruin treffit. En voi muuttaa mun perusluonnetta enkä halua vetää roolia naista varten, haluan että musta pidetään kun olen aito oma ujo itseni..

Saattoi tarkoittaa hyvällä, tyyliin "ei minua tarvitse jännittää", mutta tuohan se vasta paineita tuokin ja taatusti menee lukkoon, jos sattuu oikeasti olemaan ujo.

Tämä. Tuollaiset tokaisut on juuri niitä, jotka saa minutkin menemään lukkoon ihan totaalisesti. Koska en saisi olla sellainen kuin olen ja tiedän jo etukäteen tuottavani pettymyksen. Mulla ei ole mitään ongelmia sellaisten ihmisten kanssa jotka hyväksyvät mun ujouteni ja yrittävät itse rentouttaa tunnelmaa höpisemällä ja saamalla mut nauramaan. Kyllä minäkin sellaisten kanssa sitten avaudun juttelemaan. Tarvitsen vain sen hyväksynnän tunteen, että kelpaan sellaisena kuin olen. Muuten menen täysin jumiin.

Niissä mun poikaystävissä harmitti juuri se, että he vaikuttivat alussa hyväksyvän minut sellaisena kuin olen ja suorastaan pitivät mun ujostelua söpönä piirteenä, mutta sitten kuitenkin ajan myötä halusivat minun muuttuvan. 

Siitä tuli sellainen mielikuva, että ujo nainen kelpaa vain hyväksikäytettäväksi, muttei ole aidosti kiinnostava sitten pidemmän päälle kuitenkaan. 

T:11

Vierailija
22/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niille miehille kelpaa? Mä taas oon kuulemma kauhean hyökkäävä, kun mulla on omia mielipiteitä ja olen puhelias. Täällä väitetään että miehet tykkää jostain siveyden sipuleista ja kilteistä muttei sitten ujokaa kelpaa. Pitäkööt tunkkinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ei ole mikään luonteenpiirre. Se on käyttäytymismalli tilanteisiin joissa kokee epävarmuutta. Minä olen ujo aluksi, mutta tunnettuani toisen ujous hälvenee.

Vierailija
24/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiusallista olla treffeillä jos toinen ei kysele mitään tai ole aloitteellinen. Kysymyksiin tai avauksiin vastaa yhdellä sanalla.

Vierailija
25/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä tyyppi odotti sinun viihdyttävän ja kannustavan hänet ulos omasta ujoudestaan ja harmistui koska olettekin molemmat ujoja. Eli olisi päässyt helpommalla jos sinä olisit se puhelias.

Vierailija
26/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo kohteliaisuus saati tahdikkuutta osoita. Mutta jos vaikutit treffikumppanisi mielestä mukavalta ja sellaiselta, jonka kanssa hän saattaisi haluta mahd. jatkaa, ainakin toisille treffeille, niin ehkä hän vain toivoi, että et olisi seuraavalla kerralla, niin varautunut. - Hölmöksi  asian tekee se, että treffikumppanis sanoi toiveensa ääneen ja vasten kasvoja.     

Niin deitti toivoi että ap:n persoonallisuus olisi muuttunut seuraaviin treffeihin mennessä? Olet oikeassa, sellaisia toiveita ei pidä sanoa ääneen vaan todeta kohteliaasti että taitaa olla jatkoa ajatellen liian erilaiset luonteet. Vai lobotomiako luonteeltaan ujon pitäisi hommata?!

Vierailija
27/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiusallista olla treffeillä jos toinen ei kysele mitään tai ole aloitteellinen. Kysymyksiin tai avauksiin vastaa yhdellä sanalla.

Niinhän se on, mutta ratkaisu on ettei kiusallisen treffikumppanin kanssa sovita toisia treffejä. Ei se, että vaaditaan toista muuttamaan luonnettaan tai teeskentelemään muunlaista kun on.

Vierailija
28/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin taas kysyi. ja mammat nielee ja kurlaa. 

Vierailija
29/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tämä tyyppi odotti sinun viihdyttävän ja kannustavan hänet ulos omasta ujoudestaan ja harmistui koska olettekin molemmat ujoja. Eli olisi päässyt helpommalla jos sinä olisit se puhelias.

No tässä tullaankin siihen, että ujoilla on todella iso kohtaanto ongelma. Jos molemmat on ujoja, menee tunnelma kiusaantuneeksi. 

Vierailija
30/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset : Ole aloitteellinen mies, älä nössö ja osaa viihdyttää oikeilla jutuilla treffeillä. Enhän mä mitään perässä vedettävää pulkkaa halua. 😢

Naiset :Nainen nyt täytyy hyväksyä sellaisena kuin se on, eihän perusluonnetta voi muuttaa. 🤷

Vierailija
31/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks tuli nyt ilmi, niin et tuhlannut enempää aikaa häneen.

Vierailija
32/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi ujoudesta pitää aina huomautella? Todella ärsyttävää. En minäkään huomauttele muille heidän "vioistaan" tai mistä lie.

Vierailija
33/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tullaankin siihen, että ujoilla on todella iso kohtaanto ongelma. Jos molemmat on ujoja, menee tunnelma kiusaantuneeksi. 

En ole huomannut tällaista. Olen ujo ja viihdyn ehdottomasti parhaiten toisen ujon seurassa. Yleensä ujot eivät odota mitään viihdytystä, vaan heille on ihan ok jos tulee hiljaisia hetkiä eivätkä ne tunnu kiusallisilta. Puheliaat ihmiset taitavat useammin kokea toisin ja siksi täyttävätkin jokaisen hiljaisen hetken höpötyksellä. Minun pahin painajaiseni on hyökkäävän puhelias seuralainen, joka ei juuri suunvuoroa anna. Sellaisen kanssa vetäydyn täysin kuoreeni.

Vierailija
34/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset : Ole aloitteellinen mies, älä nössö ja osaa viihdyttää oikeilla jutuilla treffeillä. Enhän mä mitään perässä vedettävää pulkkaa halua. 😢

Naiset :Nainen nyt täytyy hyväksyä sellaisena kuin se on, eihän perusluonnetta voi muuttaa. 🤷

Mun mielestä ujo ja pulkka ei ole synonyymejä. Ujo voi olla aktiivinen ja kiinnostunut asioista sekä oma-aloitteinen. Pulkka voi olla ekstrovertti ja häpeilemätön taivaanrannan maalari, joka ei saa mitään aikaan.

Vierailija
35/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nainen sanoi sen jälkeen kun oltiin sovityu jo treffit että "toivottavasti meillä on hauskaa etkä ole liian ujo". Tuo oli mulle niin iso turnoff että peruin treffit. En voi muuttaa mun perusluonnetta enkä halua vetää roolia naista varten, haluan että musta pidetään kun olen aito oma ujo itseni..

No olipa törkeetä, hyvä että peruit. Joillekin tuo ujous tuntuu olevan isompi ongelma kuin sille ujolle itselleen.

Vierailija
36/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa törkeetä, hyvä että peruit. Joillekin tuo ujous tuntuu olevan isompi ongelma kuin sille ujolle itselleen.

Vähän sama kuin sanoisi naiselle sen jälkeen kun olette jo sopineet näkevänne huomenna että "toivottavasti näytät hyvältä eikä sinulla ole ylipainoa" ja loppuun vielä se emoji jossa on hikipisara otsalla..

Vierailija
37/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tällaista. Olen ujo ja viihdyn ehdottomasti parhaiten toisen ujon seurassa. Yleensä ujot eivät odota mitään viihdytystä, vaan heille on ihan ok jos tulee hiljaisia hetkiä eivätkä ne tunnu kiusallisilta. Puheliaat ihmiset taitavat useammin kokea toisin ja siksi täyttävätkin jokaisen hiljaisen hetken höpötyksellä. Minun pahin painajaiseni on hyökkäävän puhelias seuralainen, joka ei juuri suunvuoroa anna. Sellaisen kanssa vetäydyn täysin kuoreeni.

No miten sinä sitten olet onnistunut tutustumaan niihin ujoihin? Koska mua ainakin ujot miehet vain välttelevät. Ujojen naisten kanssa olen sentään onnistunut luomaan kaverisuhteita, mutta nekin on oikeastaan lapsuudesta ja/tai kouluaikojen tuttuja. En enää aikuisiällä ole onnistunut tutustumaan ujoihin naisiin vaikka olen yrittänyt.

Vierailija
38/40 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että en voisi.

Vierailija
39/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niille miehille kelpaa? Mä taas oon kuulemma kauhean hyökkäävä, kun mulla on omia mielipiteitä ja olen puhelias. Täällä väitetään että miehet tykkää jostain siveyden sipuleista ja kilteistä muttei sitten ujokaa kelpaa. Pitäkööt tunkkinsa.

Joka vuoden marraskuussa kokoontuu tarkoin valittu mieskollektiivi päättämään mistä asioista me miehet tulevana vuonna pidämme naisissa. Joka vuosi teemana on eri luonteenpiirre tai ominaisuus. Valitettavasti nämä valinnat ovat salassapidettäviä eikä niitä kerrota julkisesti.

Vierailija
40/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika