Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa teillä on ollut "kaikki" valmiina vauvan tuloon?

Vierailija
24.09.2013 |

Vaunut hankittuna, pinnasänky (ja mahd. Hoitopöytä) koottuna, jne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa syntymän jälkeen. Hoitopöytää ei ole viel. Lapsi koht 5v.

Vierailija
2/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen sen viimeisen raskauskuukauden aikana. Ihan tarkkaan en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ainakaan ennen syntymää...

Vierailija
4/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko vauvan kotiutumisen jälkeen. Hyvin ehti niinkin.

Vierailija
5/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi ennen laskettua.

Vierailija
6/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan hankittiin vaunut n.kk ennen laskettua aikaa, pesin ja silitin vauvan vaatteet etukäteen kaappiin ja pinnis oli koottuna ennen synnytystä. Nyt tämän toisen kanssa haluaisin jo puuhata ja laittaa paikkoja valmiiksi, vaikka on vasta nippu nappa rv32 menossa... :) täytyy vaan malttaa vielä.

ap

Vierailija
7/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä vauvan kotiutumisen jälkeen.

Keskosvauva ja 5 viikkoa sairaalassa... siinä oli aikaa ostella mummon kanssa vaunuja ja muuta. Kotiutui kuukausi ennen laskettua aikaa, joten varustus oli ihan aikataulussa.

Oli vain niin pieni... että piti lähteä erikseen ostamaan minikokoista myssyä, kuvittelin että sillä vastasyntyneen kokoisella myssyllä olisi alkuviikot pärjännyt, mutta ei onnistunut.

Vierailija
8/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi täytti 20 vuotta, vieläkään ei ole hankittuna kaikkea sitä, mitä luuli hankkivansa.

Vierailija
9/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt mun stressi helpotti, kun kuulin että ei teillä muillakaan ole ollut mobilet katossa ym kuukausitolkulla ennen vauvan syntymää:D olen vaan taipuvainen kaikenlaiseen etukäteishuolehtimiseen...

ap

Vierailija
10/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taikauskoinen: meillä ei ollut mitään valmiina äitiyspakkauksia lukuunottamatta. Mies kävi ostamassa sängyt tuplien syntymää seuraavana päivänä ja siihen aikaan sai vuokrata autoon turvakaukalot kuljetusta varten. Suku kantoi vaatteita niin paljon, että osa jä i käytämättä.

Vierailija
11/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus 37 viikolla on kaikki ollu valmiina ja äp laatikokin valmiiksi pedattuna kaapin päällä, tosin kansi päällä ettei pölyynny. 

Mullaki nyt 31 viikkoa ja sormet syyhyäis mennä purkamaan kaikki vauvajutut kellarista. Toistaiseksi oon vielä hillinny itseni, pitää jättää jotain tekemistä äitiyslomallekin.

Vierailija
12/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tärkein (sänky, hoitopöytä, vaatteet, vanna yms.) oli laitettuna n. 1kk ennen laskettua aikaa. Vauvan huone on vielä erittäin keskeneräinen ja muutenkin vauvan tavaroille ei ole löynyt vankiintuneita paikkoja. Eli ei ole valmista vaikka vauva jo 8kk.

Vierailija
13/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 23:12"]

Varmaan joskus 37 viikolla on kaikki ollu valmiina ja äp laatikokin valmiiksi pedattuna kaapin päällä, tosin kansi päällä ettei pölyynny. 

Mullaki nyt 31 viikkoa ja sormet syyhyäis mennä purkamaan kaikki vauvajutut kellarista. Toistaiseksi oon vielä hillinny itseni, pitää jättää jotain tekemistä äitiyslomallekin.

[/quote]

ihan samoin olen minäkin itseäni toppuutellut, että pitää jättää tekemistä myöhemmällekin, ns."säästellä" ;)

Toisaalta tunnistan itsessäni samaa taikauskoa, mistä joku edellä jo mainitsi, vaikka miestäni se enemmän tuntuukin vaivaavan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän