Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin helppo ja yksinkertainen asia, mitä joskus aivopierun aikaan et ole osannut tehdä?

Vierailija
29.08.2020 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut laittaa pesukonetta päälle niin jouduin ottamaan vaatteet pois sielä ja kauhoa pesuaineet jotenkin ulos (yleisen pesutuvan pesukone)

Vierailija
2/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjoilija ja Kerra aivot tyhjeni kokonaan etten osannu enää kirjoittaa ku otin tilausta. Söhersin paniikissa jtn ja painoin tilauksen mieleeni ja menin tuskin taakse lunttaamaan et miten kirjoitetaan listan annokset. Nii ja oon iha suomalainen ja Suomessa töissä. Oli suomalaiset asiakkaat ja näi eli ri mtn kielimuureja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus yliopistolla ja piti skannata / kopsata joku paperi . En millään meinannu osata avata sitä skannerikohtaa vaan avasin jostain ihan väärästä kohtaa niin että melkein purin koko laitteen. Joku  opiskelijapoika tuli hiljaisena näyttämään että eiku tästä se aukeaa...

Vierailija
4/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakkeiden täyttäminen, kun jäin aivojumiin ja yliajattelin asioita. Ei pitäisi olla niin hemmetin pilkuntarkka kaikissa asioissa.

Vierailija
5/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaveri oltiin matkalla hotellissa eikä osattu laittaa telkkaria päälle. Pyydettiin joku työntekijä hätiin ja se oli ihan hämillään että tossa on telkkarissa toi nappula mistä sen saa päälle.

Vierailija
6/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut laittaa palohälytintä vaan kutsuin huoltomiehen

Vierailija
7/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman osoitteen ja puhelinnumeron muistaminen on joskus työn takana. Osoite on ollut sama 10 vuotta ja puhelinnumero 20 vuotta.

Vierailija
8/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan yksinkertaisesti unohdan miten puhutaan. Eli soperran ihan vääriä sanoja ja ihmeellisellä kimeällä äänellä . Pitää ihan suunnitella etukäteen mielessä vastaukseni jonkun kysymykseen että sieltä tulisi koherentti ja ymmärrettävä lause. 

Vierailija
9/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyin vasemmalle kun apukuski käski kääntyä oikealle. Tämä toistui kolme kertaa peräkkäin.

Vierailija
10/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanaakaan ruotsia.

Vierailija
11/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomakkeiden täyttäminen, kun jäin aivojumiin ja yliajattelin asioita. Ei pitäisi olla niin hemmetin pilkuntarkka kaikissa asioissa.

Tähän liittyen, en osannut itse täyttää lomaketta jota opastin asiakkaita täyttämään töissä päivittäin.

Vierailija
12/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen, en osannut itse täyttää lomaketta jota opastin asiakkaita täyttämään töissä päivittäin.

Mulla on vähän saman tyylinen, yhdessä entisessä työpaikassa koutsasin ihmisiä CV:n teossa ja haastattelutaidoissa, vaikka itse olen ihan läpimädän huono molemmissa.

Vierailija
13/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vieläkään, melkein 30 vuotiaana, varata aikaa lääkärille terveyskeskuksesta. En tiedä mihin soitetaan ja mitä pitää sanoa. Jos olen tarvinnu lääkäriä olen varannut netin kautta yksityiselle, koska se on ainoa mitä osaan.

Vierailija
14/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyntämässä traktorilla ja sitten ihmettelin kun en saa auroja laskettua alas, piti soittaa apua. Olin laittanut kiertokytkimen jolla säädetään kuinka alas vetovarret laskee niin se oli yläasennossa...

Vierailija
15/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vieläkään, melkein 30 vuotiaana, varata aikaa lääkärille terveyskeskuksesta. En tiedä mihin soitetaan ja mitä pitää sanoa. Jos olen tarvinnu lääkäriä olen varannut netin kautta yksityiselle, koska se on ainoa mitä osaan.

Googlaa: Xyz:n terveyskeskus puhelinnumero. Soita. Täällä Anna Avuton päivää, haluaisin varata ajan lääkärille. Ja sitten sulle kerrotaan mitä pitää seuraavaksi tehdä. Ole hyvä.

Vierailija
16/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja kaveri oltiin matkalla hotellissa eikä osattu laittaa telkkaria päälle. Pyydettiin joku työntekijä hätiin ja se oli ihan hämillään että tossa on telkkarissa toi nappula mistä sen saa päälle.

What a Brainiacs

Zinc

Vierailija
17/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä väsyneenä tulee näitä .. ei enää ajatus kierrä ..

Zinc

Ei noin niinkuin "normaalissa" elämässä ..

Vierailija
18/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa uuteen imuriin ensimmäistä kertaa pölypussia ja selasin ohjekirjaa ihan epätoivoisena edes takaisin. Kaikkeen muuhun löytyi kyllä ohjeet, mutta mistään ei käynyt ilmi mistä se kansi aukeaa. Luovutin ja menin keittämään kahvia ja mietin soittaisinko jollekulle minua viisaammalle, mutta onneksi ennen kuin ehdin tehdä sen, katseeni osui imurin etuosassa olevaan nappiin, jossa luki kissankokoisin kirjaimin OPEN. Ohjekirjan tekijä oli varmaan ajatellut, että kukaan ei voi olla huomaamatta sitä. No, minä näköjään voin :D

Vierailija
19/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin laittaa uuteen imuriin ensimmäistä kertaa pölypussia ja selasin ohjekirjaa ihan epätoivoisena edes takaisin. Kaikkeen muuhun löytyi kyllä ohjeet, mutta mistään ei käynyt ilmi mistä se kansi aukeaa. Luovutin ja menin keittämään kahvia ja mietin soittaisinko jollekulle minua viisaammalle, mutta onneksi ennen kuin ehdin tehdä sen, katseeni osui imurin etuosassa olevaan nappiin, jossa luki kissankokoisin kirjaimin OPEN. Ohjekirjan tekijä oli varmaan ajatellut, että kukaan ei voi olla huomaamatta sitä. No, minä näköjään voin :D

Onhan siinä imurissa kaksi liikkuvaa osaa. Renkaat ja nappi mistä se pölypussipesän kansi aukeaa ;)

Zinc

Vierailija
20/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman osoitteen ja puhelinnumeron muistaminen on joskus työn takana. Osoite on ollut sama 10 vuotta ja puhelinnumero 20 vuotta.

Tämä! Mä kerran tilasin taksia puhelimella ja aloin ladella kymmenen vuoden takaista osoitettani. Tajusin virheen ja yritin korjata... eiii-ku... ja sitten olinkin niin häkeltynyt ja solmussa etten muistanut  omaa osoitettani. Voi luoja, en ollut edes känässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan