Oletteko olleet maaliskuusta asti käymättä kampaajalla?
Kommentit (73)
Kävin viimeksi marraskuussa. Olen lopettanut värjäämisen ja lyhennän itse latvoja.
Sosiaalisten tilanteiden pelko pahentui niin paljon koronan aikana, että leikkaan nykyään itse
Olen käynyt korona-aikana kolme kertaa. Edelleen hengissä ja terveenä.
Mä oon ollut nyt tasan vuoden käymättä kampaajalla. En aio mennä vieläkään.
Kävin kampaajalla viimeksi tammikuussa 2017.
Normaalisti käyn 4-6 viikon välein, tänä keväänä harventui tahti. Maaliskuun jälkeen kävin kesäkuussa ja syyskuun alussa seuraavan kerran.
Paras malli mulle on tää helppohoitoinen long bob, vanhat raidat kasvaa mittaan ja uusia laitetaan aina muutamat. Hyvässä kunnossa kun vaan hiukset säilyvät niin hyvin menee tällä harvennetulla leikkausvälilläkin
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Juu olen mutta en koronan takia. Minulle kampaajalla käynti ei ole mitään hemmottelua kun joka kerta saa pelätä, millainen pissis siellä on kampaajana ja kuinka pahasti saa hiukset pilalle. Hiukseni ovat tosi pitkät ja joka kerta hiusten kampaaminen alkaa heti pesun jälkeen ja on yhtä repimistä. On kivaa ja nautintoa...
Miten voi saada pitkät hiukset edes leikattua kovin väärin, ellei lyhennä liikaa? Selkeät ohjeet kampaajalle esim. lyhennetään 3 cm, mutta tuon osaa jokainen kyllä itsekin leikata. Jotain täytyy olla myös kommunikointitaidoissa ongelmaa, jos aina saa kampaajalla jotain muuta kuin haluaa tai sitten on hirveän tarkka lopputuloksesta. Itselläni on vain raidoissa ollut ongelmana, että lopputulos on ollut liian huomaamaton, raidat eivät ole alkaneet ihan tyvestä tai joskus raitojen sijaan on tullut enemmänkin koko pään vaalennus, mutta silloinkin lopputulos oli parempi kuin osasin odottaa. Vain näihin huomaamattomiin tuloksiin olen ollut tyytymätön.
Voi kuule, helposti! Olet onnekas kokemustesi kanssa.
Käyn kampaajalla 6 viikon välein - maaliskuu puolivälistä toukokuun puoliväliin en käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea muuta ette tee jos kampaajalle ette uskalla mennä? Käyttekö vain ruokakaupassa (jos sielläkään) ja apteekissa?
Mä olen käynyt kesän aikana mm. vuokrannut mökin. Käynyt lenkillä, metsässä, uimarannalla, jäätelökioskilla, tapaamassa meidän vanhempia ja hoitanut heidän pihaansa ja kerännyt marjoja, leikkipuistoissa, torilla, eväsretkellä ja nuotiolla. Sekä lukenut, leiponut, opetellut uusia ruokia, tehnyt pientä remonttia.
Käyn sisätiloissa tai ruuhkaisissa ulkotiloissa vain sen mikä on pakollista.
Heinäkuun alussa väri ja leikkaus
Elokuussa kävin leikkauksessa
Lokakuussa leikkaus
Tammikuussa väri taas
Bobcut tarttee usein trimmausta jotta pysyy mallissa
2017 olen viimeksi käynyt. Hiukset pitkät ja paksut. Aina kiinni. Kampaajalle meni aina 120-150e. Nyt kun värjää itse, väri maksaa n. 12e ja päänahka paremmassa kunnossa ja hiukset tuntuvat paremmilta. Leikata näitä varmaan pitäisi. En keksi miksi menisin kampaajalle enää värjäyttämään, rahanmenoa vaan.
Käynyt ihan normaalisti. En haluu olla mikään röllin näköinen 😅
Minä kävin vakituisella kampaajallani huhtikuussa (leikkaus) ja kesäkuun lopulla (raidat ja leikkaus). Nyt aion mennä taas syyskuussa. Minulla on lyhyet hiukset. Minua ei ole yhtään arveluttanut mennä käymään kampaajallani, yksityinen kampaaja, joka tekee työtä yksin.
Vuodesta 2012. Ei ole mitään järkeä tuhlata rahaa ja aikaa kampaajaan, ellei ole jotenkin vaativasti muotoiltu tukka tms.
Käyn parin kuukauden välein, kuten aiemminkin.
En muista koska olen käynyt viimeksi kampaajalla. Varmaan vuonna 2016 kävin viimeksi. Leikkaan ja värjään hiukseni itse. Leikkaan itse myös lasten hiukset.
Joo. Tytär on leikannut mun hiuksia. Saa taas kohta vähän muotoilla.
En oo koskaan käyny kampaajalla. Äiti aina leikkas ja nyt leikannu viimeset 15 vuotta ite.
N.30