Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko olleet maaliskuusta asti käymättä kampaajalla?

Vierailija
29.08.2020 |

Minä olen.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole mitään syytä olla menemättä. Olen työni puolesta lukuisten ihmisten kanssa tekemisissä lähikontaktissa. Yhden kampaamoreissun karsiminen vähentäisi kontakteja ehkä 1%:n. Kokonaisuuden kannalta peljkää silmänlumetta.

Vierailija
62/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, olen ollut jo 10 vuotta käymättä kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt pariinkymmeneen vuoteen kampaajalla.

Vierailija
64/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuusta 2018. En löydä kampaajaa joka osaisi leikata luonnonkiharan tukan niin, ettei se näytä luonnontilassa karvalakilta. He suoristavat sen aina ja leikkaavat kuin suoran tukan.

Jos tiedätte hyvän kampaajan luonnonkiharalle tukalle Tampereen seudulla, niin ilmiantakaa.

Ehkä sun pitäis hakeutua jollekin joka osaa leikata afrohiuksia.

Vierailija
65/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi kampaajalla 7v sitten ja sitä ennen useita vuosia aiemmin. Pitkät kiharat on helppo pitää siistinä itse.

Vierailija
66/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kampaaja ja leikkaa ja värjää hiukseni kuten aina. 

Vierailija
67/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole käymättä. Haluan tulen yrittäjiä tämän ajan yli käyttämällä palveluita.

Vierailija
68/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi helmikuussa. Yleensä olen käynyt n parin kuukauden välein, jolloin hiukseni olivat lyhyet. Nyt melko pitkät, saan melkein ponnarin.  Olen ollut tyytyväinen kampaajaani, mutta en riskiryhmäläisenä ole uskaltanut mennä kampaajalle. Toisaalta on vaihtelua myös tämä, otsatukkaa olen itse leikannut.

Vierailija
69/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapuri on kampaaja, hänen luonaan olen nyt käynyt pari kertaa. Haluan tukea pientä yritystä (hänellä ei muita työntekijöitä), ja kun toisemme hyvin tunnetaan, niin uskallan hyvin käydä. Maskia käytetään molemmat.

Vierailija
70/73 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa kävin ja pitäisi mennä jo uudestaan. Kampaajalla oli maski ja muita asiakkaita ei ollut. Kovasti valittelivat asiakaskatoa, toinen kampaaja istui siellä tyhjän panttina josko joku tulisi.

Vierailija
71/73 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi tammikuussa. On pitkät hiukset muutenkin ja pidän hiukset kiinni. Oma väri on jo lähes korvannut raidoitetun osan. Ei ole tarvetta mennä kampaajalle ennen kuin korona on kokonaan ohi.

Vierailija
72/73 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt sitten alkuvuoden. Olen itse leikannut hiuksiani tarvittaessa. Teen etätöitä, joten ei tarvitse laittautua ja nyt pääsen myös värjäyskierteestä eroon. 

Vierailija
73/73 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin 6 kk tauoun ja kävin heinäkuussa.