Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko olleet maaliskuusta asti käymättä kampaajalla?

Vierailija
29.08.2020 |

Minä olen.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin maaliskuussa, heinäkuussa poikkeuksellisen pitkän tauon jälkeen ja sitten pari viikkoa sitten.

Kunnassamme ei ole vieläkään viittä koronatapausta. Olen ollut eristyksissä enkä ole käynyt edes lähikaupungissa. Kampaajani ottaa yhden asiakkaan kerrallaan. Tiedän, että jonkinlainen riski on olemassa.

Vierailija
22/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmikuussa. Mies leikkasi, ihan hyvä lyhyt polkka. Yhtä hyvä kuin kampaajalla.

Lisäys: helmikuussa olin viimeksi kampaajalla, mies on leikannut kaksi kertaa, ja kohta pitää leikata taas. Yllättävä kyky, en mene enää kampaajalle ollenkaan. Itse voi värjätä. Meillä hyvät parturisakset.

Hahhaaa! Ihan kuin mun näppiksestä! Mun mies on leikannut nyt kahdesti ja saa leikata vastedeskin kunnes korona pois kolonaan. Eihän nyt ihan kampaajan veroinen kun ohennukset jää puuttumaan mut ei huonokaan. Viimeksi marraskuussa kampaajalla käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: helmikuussa olin viimeksi kampaajalla, mies on leikannut kaksi kertaa, ja kohta pitää leikata taas. Yllättävä kyky, en mene enää kampaajalle ollenkaan. Itse voi värjätä. Meillä hyvät parturisakset.

Hahhaaa! Ihan kuin mun näppiksestä! Mun mies on leikannut nyt kahdesti ja saa leikata vastedeskin kunnes korona pois kolonaan. Eihän nyt ihan kampaajan veroinen kun ohennukset jää puuttumaan mut ei huonokaan. Viimeksi marraskuussa kampaajalla käynyt.

Minunkin mieheni on leikannut hiukseni nyt kahdesti ja ihan hyvä tuli. ap

Vierailija
24/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää edes yksityiskampaamoissa kampaamoketjujen sijaan joissa väentunkua useammasta työntekijästäkin johtuen. Moni yksityisyrittäjä käyttää kasvomaskia asiakkaita varten. Nämä kivijalkapuodit kaatuvat ilman meitä

Vierailija
25/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin maaliskuun leikkuuajan, edellinen käynti on viime vuoden lopulta. Olen pitänyt tukkaa kiinni ja latvat ovat aika karseat. Olen miettinyt varaisko ajan vai antaisko olla. Tukka on kyllä kasvanut mukavasti. Ja kun ei tule käytyä missään niin ei niin väliä millainen se on.

Vierailija
26/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään! Käyn säännöllisesti kampaajalla, koska minulla on lyhyet hiukset.

Vierailija
27/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kahdeksaan vuoteen käynyt kampaajalla ja mulla on lyhyet hiukset.

Vierailija
28/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen mutta en koronan takia. Minulle kampaajalla käynti ei ole mitään hemmottelua kun joka kerta saa pelätä, millainen pissis siellä on kampaajana ja kuinka pahasti saa hiukset pilalle. Hiukseni ovat tosi pitkät ja joka kerta hiusten kampaaminen alkaa heti pesun jälkeen ja on yhtä repimistä. On kivaa ja nautintoa...

Vierailija
29/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuusta lähtien. 

Vierailija
30/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Juu olen mutta en koronan takia. Minulle kampaajalla käynti ei ole mitään hemmottelua kun joka kerta saa pelätä, millainen pissis siellä on kampaajana ja kuinka pahasti saa hiukset pilalle. Hiukseni ovat tosi pitkät ja joka kerta hiusten kampaaminen alkaa heti pesun jälkeen ja on yhtä repimistä. On kivaa ja nautintoa...

Siis etkö saa varattua aikaa tietylle kampaajalle? Minä sanon aina kelle haluaisin varata ajan. 

Vierailija
31/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa kävin, kampaajani käytti maskia.

Vierailija
32/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kertaalleen toukokuussa, mutta se oli kyllä virhe. Ajattelin että uskaltaa kun paikallinen tartuntatilanne on rauhallinen. Osoittautui kuitenkin, että kampaaja oli juuri käynyt Helsingissä. Onneksi en saanut koronaa tai mitään muutakaan, mutta se käynti olisi kannattanut jättää väliin. Tai mennä sellaiselle, joka käyttää maskia ja on muutenkin huolellisempi korona-asioissa. Valitsin lähinnä sillä perusteella että kampaajalle olisi kävelymatka ja välttäisi bussin käytön.

Vierailija
33/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta kävin, jälkeen koronaan en ole käynyt. Ylettää jonkinnäköiselle ponnarille. Joku kaverini saa siistinä latvat niskasta. Jos olen näköhaitta niin voivoi.

Vierailija
34/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuusta 2018. En löydä kampaajaa joka osaisi leikata luonnonkiharan tukan niin, ettei se näytä luonnontilassa karvalakilta. He suoristavat sen aina ja leikkaavat kuin suoran tukan.

Jos tiedätte hyvän kampaajan luonnonkiharalle tukalle Tampereen seudulla, niin ilmiantakaa.

Vierailija
35/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös lyhyt polkka.

Mies leikkasi ja ihan hyvä tuli. (veikk teki sen ekaa kertaa)

Tai on hän nyt ehtinyt jo jkteen kertaan leikkaamaan. Itse leikkasin hänen ja teinein hiukset.

Vierailija
36/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea muuta ette tee jos kampaajalle ette uskalla mennä? Käyttekö vain ruokakaupassa (jos sielläkään) ja apteekissa?

Vierailija
37/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, mutta koronalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Kävin kampaajalla viimeksi 2013 kun piti omiin häihin saada kampaus eikä omat taidot riittäneet. Sitä ennen taisin käydä 2002 värinpoistossa. Minusta kampaajalla käyminen on ahdistavaa ja siksi leikkaan omat hiukseni. En halua maksaa itseäni kipeäksi siitä että saan kuunnella v***uilua omasta tukastani ja samalla pelätä että kehtaako ulkona kulkea jatkossakin. Nuorempana tuli vielä käytyä enemmän ja liian monta huonoa kokemusta sattui putkeen, sitten päätin että saa riittää.

Vierailija
38/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuusta 2004 asti

Vierailija
39/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Miten voi saada pitkät hiukset edes leikattua kovin väärin, ellei lyhennä liikaa? Selkeät ohjeet kampaajalle esim. lyhennetään 3 cm, mutta tuon osaa jokainen kyllä itsekin leikata. Jotain täytyy olla myös kommunikointitaidoissa ongelmaa, jos aina saa kampaajalla jotain muuta kuin haluaa tai sitten on hirveän tarkka lopputuloksesta. Itselläni on vain raidoissa ollut ongelmana, että lopputulos on ollut liian huomaamaton, raidat eivät ole alkaneet ihan tyvestä tai joskus raitojen sijaan on tullut enemmänkin koko pään vaalennus, mutta silloinkin lopputulos oli parempi kuin osasin odottaa. Vain näihin huomaamattomiin tuloksiin olen ollut tyytymätön.

Vierailija
40/73 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän kampaajilla menee? Onko tuttuja kampaajia? Ovatko joutuneet sulkemaan putiikkinsa?