Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te löydätte tuollaisia outoja, ongelmaisia miehiä?

Vierailija
29.08.2020 |

Nettideiteistäkö? Lueskelin tuota eroamisketjua ja todella kamalia kokemuksia miehistä monilla?

Mun kaikki poikaystävät ovat olleet sellaisia, että on voinut nyt vuosien päästä muistella niitä hyviä muistoja kuitenkin ymmärtäen, että olisi sovittu yhteen kuitenkaan. Yhtään alkoholistia tai muuten kamalaa ei ole joukkoon osunut.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimattomat parisuhdemarkkinat, esim. pieni paikkakunta tai pitää pariutua oman lahkon sisällä.

Vierailija
62/78 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimimattomat parisuhdemarkkinat, esim. pieni paikkakunta tai pitää pariutua oman lahkon sisällä.

niin sen seurauksena on sitten mies joka sammuu ja herättyään menee vessaan eteisen kaappiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin sen seurauksena on sitten mies joka sammuu ja herättyään menee vessaan eteisen kaappiin?

Ei kai kukaan, joka voi vapaasti valita, tuommoista ota?

Vierailija
64/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittejä ei vielä ollut kun mieheni tapasin. Alkoholismi tuli kuvioihin vasta vuosien jälkeen, siihen saakka oli täysin tavallinen, ahkera ja hyvä mies. Jos olisin tiennyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan en ehkä olisi päätynyt tähän suhteeseen.

Vierailija
65/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntuvat ihastuvan isänsä kaltaisiin miehiin. Itselläni oli kiltti ja rauhallinen isä ja olen aina tykännyt sellaisista miehistä.

Kavereista ne, joilla on ollut huono isä niin ovat löytäneet kumppaneikseen näitä sarjapettäjiä, alkoholisteja ja muita ongelmatapauksia.

Miehet taas ottavat useimmiten äitinsä kaltaisen naisen eli lopulta lapset toistavat usein vanhempiensa parisuhdemallia.

Eli pidetään parisuhteista huolta ja huolehditaan toisistamme puolin ja toisin, se on tärkeä malli lapsille :)

Vierailija
66/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittejä ei vielä ollut kun mieheni tapasin. Alkoholismi tuli kuvioihin vasta vuosien jälkeen, siihen saakka oli täysin tavallinen, ahkera ja hyvä mies. Jos olisin tiennyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan en ehkä olisi päätynyt tähän suhteeseen.

Sama kuvio täällä, ihana älykäs ja ahkera mies joka vielä nautti työstään. Viisi vuotta myöhemmin alkoholi tuli kuvioon ja lapsihaaveetkin jäi unholaan. Nyt joudun valita joko mieheni tai tulevaisuuden ilman lapsia.

Vierailija
67/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan opiskelupaikoista ne liki kaikki ovat löytyneet, hulluin kirjakaupasta. Ne olivat varmaan ne ”kirjaston jännimmät miehet”, kuten joku joskus kiteytti. Juu, en ole mikään suuri ihmistuntija.

Vierailija
68/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat juuri tuollasia. Ne valehtelevat tunteistaan, ne valehtelevat motiiveistaan, ne manipuloi, ne pettää. Ne harrastavat henkistä väkivaltaa, ne ovat läheisriippuvainen takertujia, joiden mielestä miehellä ei saisi olla parisuhteen ulkopuolista elämää.

Suurimmalla osalla naisista on persoonallisuushäiriöitä tai heillä on psyykkisiä ongelmia.

Suurin osa naisista etsii elättäjää tai miestä, jonka elätettäväksi heittäytyä jopa lastensa kanssa. Jos tämä ei käy onkin mies yhtäkkiä tunne- elämältään kylmä psykopaatti.

Normaaleita on naisia on vain vähän.

Tältä pohjalta ei ole ihme, että mies muuttuu suhteen aikana, kun yrittää täyttää naisen epärealistiset odotukset, jotka naisen mielestä kuuluvat normaaliin parisuhteeseen.

Ei ole ihme, jos mies muuttuu suhteen aikana.

Vierailija
69/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun ajattelee pelkällä pildellä. 

Vierailija
70/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys: Eiköhän huonoja miehiä ole ennenkin päätynyt suhteisiin. Eroaminen oli ennen vaikeampaa, joten yhdestä huonosta miehestä kärsi vain yksi nainen. Nyt se huono mies päätyy kiertoon helpommin ja hänestä joutuu kärsimään huomattavasti useampi nainen. Siten yhä udeammalla naisella on kokrmusta huonosta miehestä. Lidäksi somen kautta pääsee jakamaan niistä kokemuksia laajemmalle, verrattuna siihen, että juttelisit miehistä tai yhden tai kahden kaverisi kanssa.

Vierailija
71/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat juuri tuollasia. Ne valehtelevat tunteistaan, ne valehtelevat motiiveistaan, ne manipuloi, ne pettää. Ne harrastavat henkistä väkivaltaa, ne ovat läheisriippuvainen takertujia, joiden mielestä miehellä ei saisi olla parisuhteen ulkopuolista elämää.

Suurimmalla osalla naisista on persoonallisuushäiriöitä tai heillä on psyykkisiä ongelmia.

Suurin osa naisista etsii elättäjää tai miestä, jonka elätettäväksi heittäytyä jopa lastensa kanssa. Jos tämä ei käy onkin mies yhtäkkiä tunne- elämältään kylmä psykopaatti.

Normaaleita on naisia on vain vähän.

Tältä pohjalta ei ole ihme, että mies muuttuu suhteen aikana, kun yrittää täyttää naisen epärealistiset odotukset, jotka naisen mielestä kuuluvat normaaliin parisuhteeseen.

Ei ole ihme, jos mies muuttuu suhteen aikana.

Aivan. T. Nainen

Vierailija
72/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän vian olevan itsessäni. Olen juuri sellainen hoivaviettinen paapojatyyppi, joka yrittää pelastaa miesressukoita. Muhun vetoaa aina ongelmatyypit. On ne sitten juoppoja, syrjäytyneitä, masentuneita jne.

Mulla on joku ihme tarve olla sankari pelastaja. En kiinnostu ellei miehessä ole mitään pelastettavaa. Aina valitetaan että naiset nai ylöspäin, no minä nain aina alaspäin 😂.

En kuitenkaan allekirjoita tuota, että kiinnostuisin jännämiehistä, sillä nää mun miehet ovat olleet pikemminkin reppanoita. Ei pohjimmiltaan pahoja tyyppejä, eikä todellakaan mitään supliikkeja naistennaurattajia. Heillä vaan on elämänhallinta ongelmia rahan ja päihteiden käytön kanssa ja etsivät tällaista hoivaviettistä mamaa, joka huolehtii kaikesta hymyillen.

En tiedä mikä tällaisessa on taustalla? Joku itsensä erityisen tärkeäksi kokemisen tunne? Tai enkö arvosta itseäni sen verran, että tuntisin ansaitsevani elämässään menestyneen eli tavallisen miehen?

Isäni oli alkoholisti, jota äiti paapoi joten voi tämä tulla sieltä lapsuudestakin. Ei minunkaan isäni mikään paha mies ollut, eikä väkivaltainen vaan kiltti, mutta joi liikaa, lopulta jatkuvasti. Mutta nainen kyllästyy siihen paapomiseen lopulta, kun mies on vain yksi lapsista.

Edelleen ihastun näihin reppana miehiin, mutta enää en lähde mihinkään suhteisiin. Mun tarvis jotenkin saada itseni kiinnostumaan niistä tavallisista miehistä. En vaan tiedä miten saan tämän ohjelmoinnin purettua päästäni?

Vierailija
73/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon myös miettinyt, muten näihin suhteisiin päädytään ja niissä pysytään. Mulla on ollut 3 vakavaa suhdetta ja kaikki on normaaleja ihmisiä ja välit on yhä hyvät. Muutamia epämääräisiä miehiä olen tapaillut, mutta ei nekään ole alkoholistia pahemmiksi paljastuneet. Mulla on ilmeisesti hyvä ihmistuntemus.

Niin tai sitten sulla on hyvä itsetunto. Ei ne huonot miehet lähesty sun kaltaisia vahvoja naisia, ne osaavat kyllä etsiä sellaisen naisen, jota on helppo alistaa. Esimerkiksi kokematon ja huonoitsetuntoinen nainen on helppo havaita arkuutensa takia. Sellaiselle kun menee selittämään ummet lammet eikä nainen ole tottunut sellaiseen ihailuun, saattaa naisen arviointikyky pettää.

Ja kyllähän sama pätee toisinpäin myös, että ne narsisti naisetkin osaa valkata itselleen liian kilttejä ja puolustuskyvyttömiä miesuhreja jotka antaa vaan kaiken perseilyn anteeksi. Että ei tämä mikään sukupuoliasia ole. Ei ne miestenkään valitsemat naiset joka kerta mitään napakymppejä ja unelmavaimoja ole. Tiedän monta naista jotka ovat suorastaan kamalia ihmisiä ja silti heillä on kaikilla aviomies. Yleensä ne miehet ovatkin sitten ihan alistettuja tossukoita.

Vierailija
74/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset saavat tasoisiaan miehiä. Lisäksi parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus, ja se on aina oma valinta.

Se mieskin. Mutta naiset eivät osaa katsoa sinne peiliin. 

Ei kaikki naiset saa sellaista miestä, jonka todella ansaitsisivat. Joskus on pakko valita huonoista vaihtoehdoista se paras, jos ei muunkaanlaista onnistu löytämään. Elämä/ihmiset kun ovat voineet potkia muutenkin päähän jo ennen kuin on päässyt parisuhteita luomaan, mikä vaikuttaa siihen, millainen mies itsestä voi kiinnostua.

Aika julmaa myöskin ajatella, että parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus. Eikös aika moni kuitenkin toivo rakkautta, hyväksyntää ja hyvää kohtelua elämäänsä, ja että ei tarvitse yksinkään elää koko elämäänsä? Mutta voihan sitä hyväksyntää ja rakkautta hakea myös kavereilta ja sukulaisiltakin ym., mutta romanttista rakkauttahan se ei kuitenkaan ole.

Voi kamala kuun tulee alapeukkua tälle. Mutta jos tuohon naisen tilalle laitettaisiin mies, niin tälle tulisi 350 yläpeukkua. :D

Vierailija
75/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

Akka vanteensa kahlitsee?

Vierailija
76/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluimmat miehet löytyneet nuorempana: 1. Deittipaikka. 2. Suomesta. 3. Pieni paikallinen festivaali. 4. Lastenkotijengi. 5. Yökerhoissa on alkoholiin meneviä miehiä. 6. Alkoholia runsaasti juovat tai vähemmänkin, voi olla täysi katastrofi. 

Vierailija
77/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kauheassa suhteessa jännän miehen kanssa ja seuraavaksi valitsinkin täysin vastakohdan. Kiltin ja empaattisen. Tai niin luulin. Tämä mies ilmeisesti sokaistui siitä, että suht kauniina naisena kiinnostuin hänestä. Alkuun oltiin niin rakastuneita. Siinä vaiheessa kun omat tunteeni olivat syventyneet rakastamiseksi, oli mies sitten saanutkin jo tarpeekseen eikä tuntenut enää mitään minua kohtaan. Olin vain rasti hänen egon tukemisekseen. Nyt hän uskoo saavansa seksikkäitä ja kauniita naisia, minä kävin tarpeettomaksi. Että ihan sama, onko kiltimpi vai suoraan röyhkeämpi mies, samaa paskaa siellä on sisällä. En myöskään usko sen vaikuttavan, mistä nämä miehet löytyy.

Tämä on myös se syy, miksi en oikein jaksa yritellä miesjuttuja enää. En kykene erottamaan kuka on egoboostausmielessä liikkellä ja kuka oikeasti. Egoboostaajat kun eivät ollenkaan välttämättä ole pelimiehiä. En ole poikkeuksellisen kaunis, ihan ok kai, mutta minulla on muita ominaisuuksia (yksityisyyden vuokse en määrittele tarkemmin) ja minulla on ihastuneena tapana kannustaa ja kehua miehiä (asiasta, ei mitään keksittyä huuhaaimartelua) varsinkin jos heillä tuntuu olevan itsetunto-ongelmia tai viimeaikaisia huonoja kokemuksia. No ei kyllä kannattaisi koska seurauksena on aina se että jossain vaiheessa he häippäisevät kun alkavat uskoa että tällaiselle ihmetykselle on naisia tarjolla vaikka kuinka (yleensä Siperia on opettanut myöhemmin ja on yritelty yhteydenottoa taas minuun, mutta siinä vaiheessa en ole heistä enää pitänyt enkä halunnut olla yhteydessä,). Ja ihan tavallisista miehistä ollut kyse, ei jännämiehistä, psykopaateista tai mistään alfoista.

Jos joku osaa antaa vinkin millä tällaiset henkilöt erottaa niin otetaan vastaan.

Vierailija
78/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kauheassa suhteessa jännän miehen kanssa ja seuraavaksi valitsinkin täysin vastakohdan. Kiltin ja empaattisen. Tai niin luulin. Tämä mies ilmeisesti sokaistui siitä, että suht kauniina naisena kiinnostuin hänestä. Alkuun oltiin niin rakastuneita. Siinä vaiheessa kun omat tunteeni olivat syventyneet rakastamiseksi, oli mies sitten saanutkin jo tarpeekseen eikä tuntenut enää mitään minua kohtaan. Olin vain rasti hänen egon tukemisekseen. Nyt hän uskoo saavansa seksikkäitä ja kauniita naisia, minä kävin tarpeettomaksi. Että ihan sama, onko kiltimpi vai suoraan röyhkeämpi mies, samaa paskaa siellä on sisällä. En myöskään usko sen vaikuttavan, mistä nämä miehet löytyy.

Tämä on myös se syy, miksi en oikein jaksa yritellä miesjuttuja enää. En kykene erottamaan kuka on egoboostausmielessä liikkellä ja kuka oikeasti. Egoboostaajat kun eivät ollenkaan välttämättä ole pelimiehiä. En ole poikkeuksellisen kaunis, ihan ok kai, mutta minulla on muita ominaisuuksia (yksityisyyden vuokse en määrittele tarkemmin) ja minulla on ihastuneena tapana kannustaa ja kehua miehiä (asiasta, ei mitään keksittyä huuhaaimartelua) varsinkin jos heillä tuntuu olevan itsetunto-ongelmia tai viimeaikaisia huonoja kokemuksia. No ei kyllä kannattaisi koska seurauksena on aina se että jossain vaiheessa he häippäisevät kun alkavat uskoa että tällaiselle ihmetykselle on naisia tarjolla vaikka kuinka (yleensä Siperia on opettanut myöhemmin ja on yritelty yhteydenottoa taas minuun, mutta siinä vaiheessa en ole heistä enää pitänyt enkä halunnut olla yhteydessä,). Ja ihan tavallisista miehistä ollut kyse, ei jännämiehistä, psykopaateista tai mistään alfoista.

Jos joku osaa antaa vinkin millä tällaiset henkilöt erottaa niin otetaan vastaan.

Täällä myös yksi, jolla on ollut egobuustaajamies, jolle sain kunnian olla ponnahduslautanainen. Herttaisen oloinen nörttinuorukainen, joka alkoi minut karistettuaan juosta oikein kunnolla muiden tyttöjen perässä, monen kerrallaan ja kaikkein kauneimpien. Se siitä kliseestä, ettei nörttien kanssa voi itseään satuttaa. En kuitenkaan ole katkera, mukavaa oli hetken ja olihan tuo kuitenkin terveempi tapaus kuin ne muut kirjastojen jännät miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän