Mistä te löydätte tuollaisia outoja, ongelmaisia miehiä?
Nettideiteistäkö? Lueskelin tuota eroamisketjua ja todella kamalia kokemuksia miehistä monilla?
Mun kaikki poikaystävät ovat olleet sellaisia, että on voinut nyt vuosien päästä muistella niitä hyviä muistoja kuitenkin ymmärtäen, että olisi sovittu yhteen kuitenkaan. Yhtään alkoholistia tai muuten kamalaa ei ole joukkoon osunut.
Kommentit (78)
Oikeastaan sama sitten ottaa suoraan se avoimesti naisiin menevä röyhkimys, eipä tule ainakaan shokeeravia yllätyksiä eteen.
Minä olen valinnut älykkäitä, hauskoja, kilttejä ja lempeitä miehiä. Onkohan tämä jotenkin mahdoton yhdistelmä miehessä, kun hetken päästä osoittautuu, että he ovatkin masentuneita, alkoholisoituneita ja epävakaita.
Olen samaa mieltä mitä joku sanoi, että se on arpapeliä. Et voi oikeasti tutustuessa tietää mitä sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valinnut älykkäitä, hauskoja, kilttejä ja lempeitä miehiä. Onkohan tämä jotenkin mahdoton yhdistelmä miehessä, kun hetken päästä osoittautuu, että he ovatkin masentuneita, alkoholisoituneita ja epävakaita.
Olen samaa mieltä mitä joku sanoi, että se on arpapeliä. Et voi oikeasti tutustuessa tietää mitä sieltä tulee.
Olen samaa mieltä siitä, että vasta parisuhteessa ollessa tietää millainen se toinen on parisuhteen osapuolena ja sovitaanko loppupeleissä kuitenkaan yhteen. Tarkoitin enemmänkin tuon aiemman ketjun kertomuksia miehistä, jotka ovat häiriintyneitä. Masentuneisuutta voi hoitaa ja kuka tahansa voi jossain elämänsä vaiheessa olla masentunut, joten sitä en laske kategoriaan outous ja ongelmaisuus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ihastuu ominaisuuksiin, jotka eivät ole eduksi pitkää parisuhdetta ajatellen.
Tylsä on tästä hyvä esimerkki. Muutaman vuoden yhteiselon jälkeen se onkin usein erittäin positiivinen piirre.
Parisuhteen draamana ja romantiikkana ehkä tylsä, mutta kumppanuutena hauska ja rikas.
Osa naisista ei kiinnitä mitään huomiota kuin ääripäämiehiin, kaikista parhaisiin ja kamalimpiin.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista ei kiinnitä mitään huomiota kuin ääripäämiehiin, kaikista parhaisiin ja kamalimpiin.
Tunnustaudun tuohon joukkoon eli mulla on tosi hyvä miesmaku :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne piirteet joista naiset syttyvät/tuntevat kipinää ovat huonoja vakavaa parisuhdetta ajatellen.
Nainen tekee käytännössä miespäätökset alapäällään.
Samaan aikaan täydellistä aviomiesmateriaalia oleva kiltti ja kunnollinen mies on ikisinkkuna koska ei omista niitä kipinöiviä ominaisuuksia kuten jännyys, itsevarmuus, auktoriteetti, ekstroverttiä naistennaurattajapilkesilmäkulmassächarmiflirttaaja-luonnetta ym
Täyttä totta.
Välillä saa ihan oikeasti ihmetellä naisten miesmakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne piirteet joista naiset syttyvät/tuntevat kipinää ovat huonoja vakavaa parisuhdetta ajatellen.
Samaan aikaan täydellistä aviomiesmateriaalia oleva kiltti ja kunnollinen mies on ikisinkkuna koska ei omista niitä kipinöiviä ominaisuuksia kuten jännyys, itsevarmuus, auktoriteetti, ekstroverttiä naistennaurattajapilkesilmäkulmassächarmiflirttaaja-luonnetta ym
Täyttä totta.
Millaista pitäisi siis hakea, kun hauskat ja kiltit osoittautuvat juopoiksi ja epävakaiksi?
Pitäisikö hakea jo valmiiksi juopon ja epävakaan oloisia? Ja he mystisesti osoittautuisivatkin hauskoiksi ja kilteiksi? Ihan randomilla mennään jos tämä on se ohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei saa sanoa ääneen, mutta suurin osa naisista ajattelee alapäällään.
Ai sillä alapäällä minkä käyttöä miehet valittaa naisten pihtaavan? Ei nyt oikein käy järkeen se oletus. Miehethän ei parisuhteeseen muusta syystä alakaan kuin seksin takia, että nehän ajattelee nimenomaan pelkästään alapäällään.
Korjaus, ne komeat kusipäät haluavat teistä pääasiassa vain seksiä, mutta koska teidän pöksynne kostuvat juuri sellaisille tyypeille niin he myöskin saavat teiltä sitä seksiä ja karuselli rullaa ja te leimaatte kaikki miehet tuollaisiksi. Eli nainen ajattelee alapäällään.
Naiset eivät edes tunnista oikeasti hyvää ja kunnollista miestä. Ei muuten voi jatkuvasti mennä niin paljon pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä totta.
Millaista pitäisi siis hakea, kun hauskat ja kiltit osoittautuvat juopoiksi ja epävakaiksi?
Pitäisikö hakea jo valmiiksi juopon ja epävakaan oloisia? Ja he mystisesti osoittautuisivatkin hauskoiksi ja kilteiksi? Ihan randomilla mennään jos tämä on se ohje.
Mistä olet nuo hauskat ja kiltit ym. löytänyt? Kyllä mun mielestä suhde alkoholiin paljastuu aika äkkiä kenestä tahansa tai epävakaus. Mulla toimii niin, että jos joku epämieluisa piirre paljastuu, niin ihastus loppuu siihen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin kauheassa suhteessa jännän miehen kanssa ja seuraavaksi valitsinkin täysin vastakohdan. Kiltin ja empaattisen. Tai niin luulin. Tämä mies ilmeisesti sokaistui siitä, että suht kauniina naisena kiinnostuin hänestä. Alkuun oltiin niin rakastuneita. Siinä vaiheessa kun omat tunteeni olivat syventyneet rakastamiseksi, oli mies sitten saanutkin jo tarpeekseen eikä tuntenut enää mitään minua kohtaan. Olin vain rasti hänen egon tukemisekseen. Nyt hän uskoo saavansa seksikkäitä ja kauniita naisia, minä kävin tarpeettomaksi. Että ihan sama, onko kiltimpi vai suoraan röyhkeämpi mies, samaa paskaa siellä on sisällä. En myöskään usko sen vaikuttavan, mistä nämä miehet löytyy.
Wau. Peräti 2 miehen perusteella olet jo katkera paska joka yleistää koko miessukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei saa sanoa ääneen, mutta suurin osa naisista ajattelee alapäällään.
Ai sillä alapäällä minkä käyttöä miehet valittaa naisten pihtaavan? Ei nyt oikein käy järkeen se oletus. Miehethän ei parisuhteeseen muusta syystä alakaan kuin seksin takia, että nehän ajattelee nimenomaan pelkästään alapäällään.
Korjaus, ne komeat kusipäät haluavat teistä pääasiassa vain seksiä, mutta koska teidän pöksynne kostuvat juuri sellaisille tyypeille niin he myöskin saavat teiltä sitä seksiä ja karuselli rullaa ja te leimaatte kaikki miehet tuollaisiksi. Eli nainen ajattelee alapäällään.
Naiset eivät edes tunnista oikeasti hyvää ja kunnollista miestä. Ei muuten voi jatkuvasti mennä niin paljon pieleen.
Ehei, vika on miehissä eikä suinkaan siinä mikä näkyy peilistä.
Miehillä toki asia menee niin, että jos jatkuvasti törmää paskoihin naisiin, niin vika on jossain muualla kuin naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset saavat tasoisiaan miehiä. Lisäksi parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus, ja se on aina oma valinta.
Se mieskin. Mutta naiset eivät osaa katsoa sinne peiliin.
Ei kaikki naiset saa sellaista miestä, jonka todella ansaitsisivat. Joskus on pakko valita huonoista vaihtoehdoista se paras, jos ei muunkaanlaista onnistu löytämään. Elämä/ihmiset kun ovat voineet potkia muutenkin päähän jo ennen kuin on päässyt parisuhteita luomaan, mikä vaikuttaa siihen, millainen mies itsestä voi kiinnostua.
Aika julmaa myöskin ajatella, että parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus. Eikös aika moni kuitenkin toivo rakkautta, hyväksyntää ja hyvää kohtelua elämäänsä, ja että ei tarvitse yksinkään elää koko elämäänsä? Mutta voihan sitä hyväksyntää ja rakkautta hakea myös kavereilta ja sukulaisiltakin ym., mutta romanttista rakkauttahan se ei kuitenkaan ole.
No kun ei se nyt vaan ole ihmisoikeus, vaikka toki sitä jokainen haluaa. Se perustuu täysin vapaiden yksilöiden omaan toimintaan, eikä siihen että jokaiselle kuuluu jotenkin järjestää parisuhde. Ihmisoikeudet ovat muutenkin aika tuuleen kirjoitettu ajatus ja toteutuvat vain silloin kun olosuhteet sen sallivat.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on siinä että ovat täysin tunteiden vietävissä. Komealle pelimiehelle annetaan anteeksi kaikki huono käytös koska kipinät. Samaan aikaan toiselle luotettavalle miehelle sanotaan että "vaikutat mukavalta mutta tunnut enemmän kivalta kaverilta"
Ongelma taitaa olla se, että luonto törmää kulttuurin kanssa. Biologia tekee sen, että naisiin vetoavat miehet ovat niitä joiden perässä kaikki naiset juoksevat ja jotka itse taas nautiskelevat kaikista mahdollisista naisista, koska pöytä on heille parhaiten katettu. Luontoa kiinnostaa vain siemenen levittäminen, ei uskollisuus tai luotettavuus.
Haittaako se nyt jos on kaveria vahingossa humalassa tökkinyt? Ei me olla mikään rikollisliiga vaan korjataan brätkiä ja ajellaan niillä! NÖSSÖ!!!!
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä tarkoittanut naisia syyllistää, vaan enemmänkin ajattelin, että nettideiteistä ei voi koskaan tietää. Voi valehdella kaiken yms. Ap
Tiesitkös että kuka tahansa voi valehdella.
Olin kauheassa suhteessa jännän miehen kanssa ja seuraavaksi valitsinkin täysin vastakohdan. Kiltin ja empaattisen. Tai niin luulin. Tämä mies ilmeisesti sokaistui siitä, että suht kauniina naisena kiinnostuin hänestä. Alkuun oltiin niin rakastuneita. Siinä vaiheessa kun omat tunteeni olivat syventyneet rakastamiseksi, oli mies sitten saanutkin jo tarpeekseen eikä tuntenut enää mitään minua kohtaan. Olin vain rasti hänen egon tukemisekseen. Nyt hän uskoo saavansa seksikkäitä ja kauniita naisia, minä kävin tarpeettomaksi. Että ihan sama, onko kiltimpi vai suoraan röyhkeämpi mies, samaa paskaa siellä on sisällä. En myöskään usko sen vaikuttavan, mistä nämä miehet löytyy.