Onko homoseksuaalisuutta olemassa?
Kommentit (14)
Biseksuaalit taas avutuu siitä miten sukupuolisia mieltymyksiä voi vaihtaa kuin sukkia.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:08"]
"Homous" johtuu täysin siitä millä mieltä ruokitaan. Eli yleensä luonnottomilla asioilla..
[/quote]
Eli myönnät, että jos vilkaisisit Tom of Finlandin tuotantoa, niin saattaisit pamahtaa homoksi?
En usko että sitä on olemassa. Media vaan vääristelee asioita ja hakee lööppejä.
Oikeasti ihmiset jotka kuvittelee että voivat valita seksuaalisuutensa ovat bissejä. Olen umpihetero eikä todellakaan kiinnosta lesboilu.
Minusta kysymys on täysin asiallinen. Hyväksyn homot siinä missä muutkin ihmiset, mutta todellisuudessa minun on lähes mahdotonta ymmärtää, että jollain miehellä voi olla niin vaikea seksuaalinen häiriö, ettei hän esim. kykene siittämään lasta luonnollisella tavalla (vaan toimitukseen tarvitaan muumimukia yms.).
Itse pystyisin naisena aivan varmasi kestämään vaikka kielisuudelman alapäähäni naiselta, jos se olisi ainoa tapa hedelmöityä.
Voisiko homo ottaa kumppanikseen naisen, joka istuu pyörätuolissa? Vai ovatko rinnatkin jo liikaa?
Homojen ja lesbojen lapsista tulee samassa suhteessa homoja/heteroita kuin heteroperheiden lapsista vaikka heillä on enemmän kokeiluja.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:47"]
Minusta kysymys on täysin asiallinen. Hyväksyn homot siinä missä muutkin ihmiset, mutta todellisuudessa minun on lähes mahdotonta ymmärtää, että jollain miehellä voi olla niin vaikea seksuaalinen häiriö, ettei hän esim. kykene siittämään lasta luonnollisella tavalla (vaan toimitukseen tarvitaan muumimukia yms.).
Itse pystyisin naisena aivan varmasi kestämään vaikka kielisuudelman alapäähäni naiselta, jos se olisi ainoa tapa hedelmöityä.
Voisiko homo ottaa kumppanikseen naisen, joka istuu pyörätuolissa? Vai ovatko rinnatkin jo liikaa?
[/quote]
Kestäisitkö sen että SUN pitäisi panna toista naista vaikka dildolla anaaliin tai itse nuolla naisen alapäätä? Helppohan sitä on maata kielisuudelmia vastaanottamassa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:47"]
[/quote]
Mutta pystyisitkö kiihottumaan siitä kielisuudelmasta ja laukeamaan? Vrt. homomiehellä pitäisi seistä ja laueta.
Ei suuri osa heteroistakaan halua avata haarojaan kelle tahansa vastaanottajalle. Kuinka moni lapseton oikeasti menee ja panee jotain ketävaan?
Miten on, onko sulla niin vaikea seksuaalisuuden häiriö, ettet pystyisi sormettamaan naisen anaalia auki ja käyttelemään siellä dildoa?
No nyt kun näin syvällisiä lähdetään pojtimaan, niin tietysti pitää ensin määritellä, että mitää tarkoittaa "olla olemassa". Eli onko jokin asia olemassa, jos joku ihminen kokee sen olevan olemassa? Jos tämän näin määrittelemme, niin silloin homoseksuaalisuus on olemassa, koska on ihmisiä, jotka kokevat olevansa homoja. Ja tähän nojaten minun mielestäni homoseksuaalisuus on olemassa. Jos taas "olla olemassa" vaatii jotakin konkreettista todistetta, tässä tapauksessa esim. homogeeniä tai mutaatiota, emme voi olla varmoja, että homoseksuaalisuutta on olemassa. Toisaalta taas, voiko jokin tällainen todiste olla jossain, mutta nykyteknologia ei ole sitä vielä löytänyt?
Ajattelin just niin paljon että aivot meni solmuun. Jännä tunne. Ihan kuin ois kännissä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 20:32"]
No nyt kun näin syvällisiä lähdetään pojtimaan, niin tietysti pitää ensin määritellä, että mitää tarkoittaa "olla olemassa". Eli onko jokin asia olemassa, jos joku ihminen kokee sen olevan olemassa? Jos tämän näin määrittelemme, niin silloin homoseksuaalisuus on olemassa, koska on ihmisiä, jotka kokevat olevansa homoja. Ja tähän nojaten minun mielestäni homoseksuaalisuus on olemassa. Jos taas "olla olemassa" vaatii jotakin konkreettista todistetta, tässä tapauksessa esim. homogeeniä tai mutaatiota, emme voi olla varmoja, että homoseksuaalisuutta on olemassa. Toisaalta taas, voiko jokin tällainen todiste olla jossain, mutta nykyteknologia ei ole sitä vielä löytänyt?
Ajattelin just niin paljon että aivot meni solmuun. Jännä tunne. Ihan kuin ois kännissä.
[/quote]
Love You
Ei. Ihmettelen suuresti tätä homojen palvontaa ja sallimusta. "Homous" johtuu täysin siitä millä mieltä ruokitaan. Eli yleensä luonnottomilla asioilla..