Oletko kiinnittänyt tarroja läppärisi kanteen?
Onko vain siksi, kun sellainen näyttää olevan tapana samoin kuin magneettiviljelmä jääkaapin ovessa? Millaisia tarroja, onko jokin teema?
Kommentit (20)
Sellanen "f*ck capitalism" tarra tossa mun Applen läppärissä
Minulla on ihan oikea tietokone. 28" näytöllä ja ihan oikealla näppäimistöllä.
Aika huikea verrattuna johonkin kuppaiseen Läppäriin.
Laitoin seurakunnalta tulleita tarroja 3kpl joita sain muuttaessani uuteen paikkaan eli laitoin jeesuksen kuvan ,thanks God its today ja may peace be with you tarran. I love vantaa jätin pois.
Minulla on yksi iso, tummanpunainen ruusu, jossa vihreät lehdet ympärillä. Koko jotain 20cm.. todella kaunis ruusu... :D Aitoja kun ei saa......
Vierailija kirjoitti:
Jännää ironiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää ironiaa
Mikä siinä jännittäää ????😝
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan oikea tietokone. 28" näytöllä ja ihan oikealla näppäimistöllä.
Aika huikea verrattuna johonkin kuppaiseen Läppäriin.
Kas, mullakin on ihan oikealla näppäimistöllä, hiirellä ja 24" näytöllä. Ne on liitetty läppäriin, jossa Ryzen 7 CPU ja 16 GB RAM.
Minulla on Pääsiäismunista tulleita Hot Wheels-tarroja.
Vierailija kirjoitti:
Yes, kissoja ja sydämiä.
🐖
Fuck naszis tarroja on, niin asiakkaat tietävät että persujen kanssa en tee työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kyrvän kuva.
t. Marjukka
Mulla on läppärissä Palestiinan, Antifan ja Neuvostoliiton tarra.
t: Li Andersson
En liimaa tarroja läppäriini. Alkuperäinen omenalogo riittää.
Olen tietysti, se on muotia nyt. Tarrat kuvaavat persoonaasi tietysti. Personoituja tarroja. Itseltäni löytyy mm. kirja ja kahvi aiheiset tarrat läppärin kannesta. Oikeastaan kiva, koska muuten nää läppärit on aika yksitoikkoisia. Niihin saa tarroilla vähän elämää lisää ja hauskuutta.
Minulla aina ollut läppäreissä joku tarra kameran edessä. Nyt Pikkumyy -laastari, en halua vahingossa kuvautua.
Mä liimaan tarroja bemarin kojetauluun vikavalojen kohdille. "Pois silmistä, pois mielestä".