Taidan olla onnenpekka: ei päivääkään työttömyyttä, ei sairauksia, velaton asunto ja auto, matkustelua, makoisia illallisia, seksiä: elän TÄYTTÄ elämää! Mikset sinäkin?
Ei ole mulla MITÄÄN huolta huomisesta. Onko sulla?
Tapio, 54
Kommentit (24)
Ja sitten heräsit tupakalle haisevassa yksiössäsi kun naapurissa alkoi kännimeuhkaaminen.
Tapio on kymmenen vuotta myöhässä tuossa.
taidat olla virkamiesloinen. me muut halutaan myös tuollainen suojatyöpaikka: ei vastuuta, ei pelkoa työttömyydestä, iso palkka. sillä saa kaikkea tuota, mitä sinulla on.
Mulla muuten sama mutta ei oo töitä ja ei oo omistus-asuntoa, matkustelua ei oo paljon, mutta asun ulkomailla.
Kiitos kysymästä. Matkustelu on viime aikoina jäänyt vähiin.
Miten 54-vuotias mies voi enää harrastaa seksiä :). Taitaa olla sun toiveuni.
Julkisen puolen loisilla on kaikkea tuota.
Vierailija kirjoitti:
taidat olla virkamiesloinen. me muut halutaan myös tuollainen suojatyöpaikka: ei vastuuta, ei pelkoa työttömyydestä, iso palkka. sillä saa kaikkea tuota, mitä sinulla on.
Niin olisi kannattanut aikoinaan miettiä työhommia. Itse olen tosi tyytyväinen, kun pistin urasuunnitelmat uusiksi ja päätin ottaa suojatyöpaikan vastaan.
Montako kertaa aiot vielä postata tän tänne
En elä täyttä elämää enää. Ikää on jo 50 vuotta ja kaikenlaiset sairaudet riesana. Töitä toki on eläkeikään saakka, on koti, perhe ym. Mutta kyllähän se elämä näin vanhana on erilaista kuin 20v sitten.
Ja todellisuus on provoilua lauantaiaamuna.
Onnea minulla on asiat aivan samoin, mutta matkustelemaan en ole päässyt vuoteen kun muualla covid 19 tilanne niin paha, että raja kiinni saapuville matkustajille.
M. 55
Bangkok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olisi kannattanut aikoinaan miettiä työhommia. Itse olen tosi tyytyväinen, kun pistin urasuunnitelmat uusiksi ja päätin ottaa suojatyöpaikan vastaan.
Onneksi kaikki eivät ole yhtä vastuuttomia muiden siivellä eläjiä.
Hyvä niin. Kannattaa nauttia silloin kun pystyy. Meille kaikille voi tulla ikävyyksiä elämään missä vaiheessa tahansa.
terv. syöpä, työttömyys, masennus, unettomuus, ahdistus, seks. hyväksikäyttö jne. jne. jne. elämää elänyt. Nautin itse taiteen tekemisestä ja se saa minut tuntemaan että elän täyttä elämää ja itseni onnenpekaksi. Itse asiassa tunne on jotain elämää suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki eivät ole yhtä vastuuttomia muiden siivellä eläjiä.
Mite niin? Teen työni tosi hyvin ja jos minä en sitä tekisi, niin joku muu tekisi.
Mulla on nuo samat kuin sulla paitsi, että päiväkään ei tarvitse edes tehdä töitä.
En halua elää ”täyttä” elämää, vaan merkityksellistä, kiitos kysymästä.